Gå til innhold

Kvinner; har du noen gang blitt befølt av en fremmed på et offentlig sted og likt det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Konklusjon:

Tafsing på konsert blir mye bedre mottatt enn tafsing på bussen.

Anonymous poster hash: d39f6...3fa

Du kan tørke deg i ræva med konklusjonen din. Selv om 2 stk her hadde positiv opplevelser på konsert er det slett ikke gjengs at slikt er like velkommen hos andre.

Anonymous poster hash: 6fe50...d7e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvangsfingring er ikke kult.Jeg har angst for det,men har heldigvis ikke opplevd det enda.



Anonymous poster hash: 3340c...c26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var ingen som så det. Dette var på en uterestaurant med mange skilpadder som gikk fritt. Kelneren ba meg og andre barn der bli med til kjøkkeninngangen for å mate de med salatblader som igrunn var gøy, men når han fikk oss dit med ingen voksene til stede, tok han på oss. Vi var jo bare barn som ikke skjønte så alt for mye annet enn at det var galt. Vi torte jo heller ikke si ifra.

Det høres forferdelig ut! Gadd vite hva han ellers har på samvittigheten.

Får virkelig håpe han blir/har blitt tatt på fersken og at det får/har fått konsekvenser for ham.

Fy faen! :angry:

Anonymous poster hash: 18c25...c4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres forferdelig ut! Gadd vite hva han ellers har på samvittigheten.

Får virkelig håpe han blir/har blitt tatt på fersken og at det får/har fått konsekvenser for ham.

Fy faen! :angry:

Anonymous poster hash: 18c25...c4b

Jess! Tyrkia er iallefall et land jeg aldri kommer til å besøke igjen :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Ja det har jeg selv om jeg ikke er kvinne, men det var av ei kvinne da. På bussen. Likte det jeg, og jeg tror nok hun merket at jeg likte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Du kan tørke deg i ræva med konklusjonen din. Selv om 2 stk her hadde positiv opplevelser på konsert er det slett ikke gjengs at slikt er like velkommen hos andre.

Anonymous poster hash: 6fe50...d7e

Det er fremdeles flere som har satt pris på denne kontakten på konsert enn på bussen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt befølt av fremmede menn og hatet det, har traumer enda...

Anonymous poster hash: d0f4d...07e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fremdeles flere som har satt pris på denne kontakten på konsert enn på bussen...

Men det er ikke nok til å komme med en slik konklusjon.

Anonymous poster hash: 6fe50...d7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som så mange andre jenter dessverre blitt befølt av fremmede noen ganger ja.

Nei, jeg liker det ikke. Jeg vil selv velge hvem jeg skal være intim med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ha blitt befølt av en fremmed, men nei jeg likte det ikke. Han fikk en klaps i trynet :)

Anonymous poster hash: 5f1ba...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt fingret og befølt av utallige fremmede menn da jeg var rundt 16 og snek meg ut på utesteder (SÆRLIG i utlandetet hvor jeg ble herset rundt hele tiden av menn uten respekt) Har vært så påvirket av alkohol at jeg rett og slett ikke har brydd meg. Har verken kjent glede eller sorg, hvis du skjønner. Aldri vært noe nytelse i en slik setting, men ba ikke alle om å slutte heller.

Ung og dum, æsj

Anonymous poster hash: bba12...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du noen gang på et tog, en buss eller iknende blitt befølt av en fremmed person og hvordan var det?

Anonymous poster hash: 68b9c...452

Galt ! shame på alle gutter som har gjort det ( tuller ikke )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galt ! shame på alle gutter som har gjort det ( tuller ikke )

Nei hvorfor skulle du tulle om det?

Anonymous poster hash: 18c25...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg vet så har jeg ikke det, og jeg kan trygt si at blir jeg det så kommer jeg ikke til å like det! Min intimsone er altfor krevende til det... Typen kan bare klå, men jeg takler ikke ukjente follk, ei heller ONS, ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ulovlig å beføle noen mot deres vilje. Det er også ulovlig å oppfordre til lovbrudd.

Anonymous poster hash: f98e8...982

Ja, en gang på bussen mens vi sto i en stappfull buss var det en fyr som la hånda si forsiktig på rumpa mi under skjørtet. Jeg ble våt. Han fingret meg....

Anonymous poster hash: f32ff...040

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en gang på bussen mens vi sto i en stappfull buss var det en fyr som la hånda si forsiktig på rumpa mi under skjørtet. Jeg ble våt. Han fingret meg....

Glemte å nevne at venninna mi også var der og ble våt hun også. Vi begynte å kline også fingret jeg henne mens han fingret meg også ble det gangbang i hele bussen.

Anonymous poster hash: f32ff...040

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maange ganger på byen...husker en gang da to blondiner i korte kjoler stilte seg framfor meg og hun ene plutselig tok tak i utstyret mitt. Haha så bare en annen vei og gikk til baren. Der ble de nok overrasket ja :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...