Gå til innhold

Å tenke posetivt er det noe som heter Milla


Gjest Lottemor

Anbefalte innlegg

Gjest Scampi

Siterer Sexysadie litt her: "D er jo d jeg sier, kalles man Milla, mann40 eller Sexy sadie er d bare for hvem som helst og skyte med skarpt...."

Vet ikke helt hvem som skyter skarpest her inne...... tid for ettertanke?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sier ikke at alle som får barn ødelegger livet sitt, men unge jenter bør virkelig tenke seg om før de setter barn til verden med en mann som slettes ikke ønsker å bli far/føler seg presset til å bli det.

Milla

Så alle unge jenter som studerer og blir gravide tidlig, går imot mannen og SKAL ha barnet selv om han ikke vil ha det ? Tror du alle gravide jenter i begynnelsen av 20-årene har en samboer som ikke VIL ha barn da ? Jammen en ensporet tanke.

Ærlig talt Milla!

Skjønner ikke at det går an å lire av seg sånt sprøyt.

Skjønner at du klarer deg fint uten barn og det bør folk respektere. Men DU må også respektere DERES følelser ang dette og ikke bare snakke om "fy, så stygge dere blir", og "så vondt dere vil få", osv.

Høres lite modent ut spør du meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla: du driter deg ut. Det er så jævlig soleklart at du er knust over å aldri sette ditt eget barn til verden. Det er ene og alene grunnen til at du negativiserer graviditet og fødsel på den måten, samt rakker ned på alle gravide som ikke gjør det på den måten du selv drømmer om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Siterer Sexysadie litt her: "D er jo d jeg sier, kalles man Milla, mann40 eller Sexy sadie er d bare for hvem som helst og skyte med skarpt...."

Vet ikke helt hvem som skyter skarpest her inne...... tid for ettertanke?! :)

D er jo lov til å skyte skarpt p meg, ingen vil reagere,men prøv d på noen i koseklubben grei...og du vil se hva jeg mener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Det går da fint an å ikke ønske seg barn.

Før jeg fikk mitt første barn, var jeg veldig i tvil om jeg noengang ville bli mor. Så ikke for meg meg selv som mamma, hadde aldri vært opptatt av barn, de angikk ikke meg. Graviditeten var ikke planlagt, så jeg var ikke mye happy da jeg fant det ut. Nå kunne jeg ikke tenkt meg og vært de foruten, hadde ingen anelse da jeg var barnløs om hvordan det var å ha barn eller hva jeg evt. ville gått glipp av ved å forbli barnløs.

Jeg ser allikevel nå at jeg selvfølgelig ville levd et fullverdig liv uten barn. Jeg hadde nok bare skiftet fokus på hva jeg hadde prioritert i livet.

L-B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå egentlig så sikkert at Milla snakker helt sant om sine preferanser, når hun mener at fødsel/graviditet er så ille for kvinner? :roll:

Det kan jo hende at hun rett og slett LIKER å omgå sannheten i blant? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lottemor

Ja ja om dette er en en steinkastings tråd om Milla så må jeg si at jeg har sett de som er til de grader verre enn denne...

Nei ,men jeg har tro på min teori om at mennesker som ikke kan få barn på naturlig måte vil ikke gjøre seg selv mer sårbar enn hva de kjenner seg så derfor later de som om at det ikke spiller noe rolle og finner alle de negative sidene ved det for å ikke føle at de går glipp av noe.

helt naturlig forsvarsmekanisma det,og det gjelder allt.

det er lov Milla å føle at det er dumt at du ikke kan ta det valget selv og du har lov å være lei deg og gi utrykk for det.

Om du bare holder det inne så vil du gå adundas en dag.

Håper du snakker med de som bryr seg om det i RL om dette slik at du ikke bæer på allt alene......

Men ikke sår de som kan ta valget om å få barn på naturlig måte,og ikke døm noe du ikke kjenner til.

Og ikke kritiser mennesker i ulikesituasjoner som ikke du selv vil komme oppi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt jeg, men jeg synes at det formelig lyser misunnelse av en viss bruker jeg... :o or what?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt vanskelig å uttale seg da innlegget der Milla kritiserer unge mødre ikke viser. Har ikke sett det jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om enkelte som ikke KAN få barn opplever dette som leit og vanskelig å takle, så betyr ikke det at ALLE som ikke kan få barn gjør det.

Milla må da kunne mene at det å få barn ikke er noe hun ønsker seg, og at hun ikke syns graviditet/fødsel/barn er jordens største fantastiske under?

Milla's tabbe har vært å fortelle at hun ikke kan få barn. Hadde hun ikke fortalt dette men heller bare sagt at hun ikke ønsket seg barn, hadde ikke alle vært så opptatt av hennes meninger heller.... bortsett i fra en del spydige bemerkninger om de som har valgt å få barn og måten de lever på da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er da en ting at hun har sagt at hun ikke kan få barn! Hun behøver da slettes ikke å rakke ned på oss som er blitt gravide for det!!! Å komme med alle slags frekke og sårende bemerkninger...Det er ikke du Kristian71 som har fått slengt dritten i trynet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian (71) :

Helt enig med Eowyn.

At Milla har fortalt at hun ikke kan få barn, og så blir dette omtalt i diskusjoner om dette emnet senere, - det har skjedd mange. Enkelte brukere her, inkl. Milla, er veldig flinke selv til å dra inn andre ting om andre brukere i diskusjoner og gå ut ifra det.

Som Eowyn sa, det er ikke DU som har fått pepper av Milla,- såvidt jeg vet i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jeg enig meg deg i Eowyn.

Milla bør/må også ta hensyn til andre og alt hun sier og gjør er ikke fasiten.

Men jeg syns denne tråden nå begynner å dreie seg over i en retning der mange skal "fastslå" at Milla er lei seg fordi hun ikke kan føde barn selv og er misunnelig. Dette behøver ikke være tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd i ALLE som ikka kan få barn. Men siden Milla opplyser om at hun faktsik aldri ville blitt gravid uansett, og at det er noe ekkelt osv, så er det vel egentlig ikke så synd på henne da? :forvirra:

Det er ingen vits i å hakke på de som velger å få barn som student, for det er faktisk jentas (og barnefarens) egne valg, og det kan ikke styres av brukerne her inne. Å bruke hard kritikk og stygge bemerkninger er uhørt i slike forum hvor noen skal fortelle en gladnyhet for så å bli anklaget for å kjøre sololøp og lure barnefaren inn i noe han ikke vil, når de ikke engang har noe grunnlag for å si det. Da vil jeg faktisk si at da virker det som om at den som sier det er misunnelig på et eller annet vis!

Jeg tror egentlig bare at denne diskusjonen kan avsluttes, for nå kan vi vel trekke en konklusjon av hele greia...Noen synes det er helt ok å få barn i ung alder og som student, andre ikke.

Sånn er det bare. Man kan diskutere det opp og ned, fram og tilbake, men enige blir vi ikke. La alle få avgjøre ine egne valg uten å bli uglesett og trakassert! Så blir alle parter fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er vitsen med å slenge ut at man ikke kan bli gravid, da? Mulig jeg beveger meg ut på tynn is nå, men det er vel ikke tilfelle å fortelle andre, på et nettsted om at man ikke kan bli gravid? Det mener _jeg_ er en personlig sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...