Gå til innhold

Venninnene lo av meg når jeg fikk marsvin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, helt utrolig merkelig hva folk sier noen ganger, uten at de egentlig mener å være frekke. De bare tenker ikke, eller prøver å forstå/sette seg inn i andres situasjon.

Jeg dømmer ikke de som sier det, for jeg tror rett og slett de ikke mener å være frekke selvom det er det de er. Men det er teit sagt.

Lurer ogå på det Høhø sa ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marsvin har pangpersonlighet da.

Ja, sikkert. Hva skal en gnager med personlighet?

Anonymous poster hash: 18aad...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er absolutt søte, men jeg synes voksne mennesker som bruker tid på dyr utenom hest og hund (som man kan trene, ta med på tur, etc.) er bare sære...

Du er sær.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i dyrebutikk, og skulle ønske det var flere voksne mennesker som hadde lyst på div. smådyr, ikke bare 5-åringer som vil ha noe å knipe på, med foreldre som ikke kunne brydd seg mindre...



Anonymous poster hash: d66c6...bc2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Marsvin er nydelige <3

Men enkelte tror vel at dei et små kloakkrotter. Tanta mi syns i alle fall mine små likna på rotter og ho syns dei var såå ekle.

Folk ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ei venninne som har rotter, å de er så utrolig søte!! jeg elsker å være der fordi de er så tamme. de krabber over alt og snuser deg i øret med værhårene feks, det kiler noe så grensesløst x)



Anonymous poster hash: 22cbc...ce8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner virkelig ikke hva som feiler folk, "marsvin og hamster er for unger"? "Folk som bruker tid på dyr man ikke kan trene med er sære"? Jeez, tullprat. Dømme folk på den måten, kun basert på valg av kjæledyr? Lite voksent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo mange jenter som hyler og hopper opp på krakker når de ser gnagere, så forstår dem godt.



Anonymous poster hash: 3a4c4...1ba
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo klassiske barnedyr da, det er jo litt sært med voksne mennesker som skaffer seg hamster, rotte marsvin, kanin etc. Så jeg skjønner at hun syntes det er rart, men jeg ville aldri vært så frekk å sagt det høyt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo klassiske barnedyr da, det er jo litt sært med voksne mennesker som skaffer seg hamster, rotte marsvin, kanin etc. Så jeg skjønner at hun syntes det er rart, men jeg ville aldri vært så frekk å sagt det høyt.

Ut av nysgjerrighet...synes du det er rart med gutter som har hest også? For det er jo klassisk jentedyr...?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo klassiske barnedyr da, det er jo litt sært med voksne mennesker som skaffer seg hamster, rotte marsvin, kanin etc. Så jeg skjønner at hun syntes det er rart, men jeg ville aldri vært så frekk å sagt det høyt.

Tuller du? Hvorfor skal marsvin være barnedyr? Voksne kan like gjerne ha dem. Hvorfor skal man være sær fordi man har marsvin i voksen alder? Latterlig hva du skriver.... Helt latterlig.

Anonymous poster hash: 8870a...22d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tuller du? Hvorfor skal marsvin være barnedyr? Voksne kan like gjerne ha dem. Hvorfor skal man være sær fordi man har marsvin i voksen alder? Latterlig hva du skriver.... Helt latterlig. Anonymous poster hash: 8870a...22d

Rett og slett fordi det er vanligst. Det er selvfølgelig helt greit at noen har lyst på det, men det er jo ikke så vanlig, så derfor skjønner jeg reaksjonen. Men som sagt så er det jo lov å holde inni seg, det er jo ikke hennes buisnis...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut av nysgjerrighet...synes du det er rart med gutter som har hest også? For det er jo klassisk jentedyr...?

Har aldri tenkt på hest som et klassisk jentedyr nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsvin virker som skjønne og kosete dyr! Jeg så ganske nylig på flere YouTube-videoer av marsvin. Selv har jeg ingen erfaring med marsvin, men det ser ut som de kan knytte tette bånd med mennesker og gi mye selskap.

Det er ikke alle som har mulighet for å ha større dyr.

De er absolutt søte, men jeg synes voksne mennesker som bruker tid på dyr utenom hest og hund (som man kan trene, ta med på tur, etc.) er bare sære...

Hva med katt, er det også for barn? I så fall er jeg veldig barnslig :catmilk:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er absolutt søte, men jeg synes voksne mennesker som bruker tid på dyr utenom hest og hund (som man kan trene, ta med på tur, etc.) er bare sære...

Så katteeiere er sære? Halve Norges befolkning er sære da i såfall.

Anonymous poster hash: 98a92...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...