Gå til innhold

Savner min nylig døde kjæreste :'(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For 3 måneder siden skjedde mitt livs tragedie. Kjæresten min Nathaniel døde i en bilulykke. Det siste jeg sa til han var "Kjør forsiktig", og det siste han sa til meg var "Jeg elsker deg". Jeg følte med en gang at noe var galt etter et par timer. Jeg mistet glasset jeg hadde i hånden, det var som om jeg følte noe på kroppen. Jeg satte meg ved kjøkkenbordet og ventet utover kvelden. Klokken 11 fikk jeg telefonen om at min kjære var død. Jeg har aldri opplevd noe så tungt, jeg elsket han rett og slett mer enn noe annet. Vi hadde vært sammen siden jeg var 14 og han 16. I dag er jeg 24 og han skulle vært 26. Til sommeren skulle vi gifte oss. Da jeg fikk telefonen om hans død knuste alt inni meg. Jeg er så lei meg, jeg tenker så mye. Jeg vil så gjerne se han igjen. Jeg tilbringer all min tid til å høre på sangene vi elsket, se på bilder av han og bare føle klærne hans mot kroppen min. Jeg savner han så mye! Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre uten han.
Nathaniel, jeg elsker deg mer enn noe annet. En dag skal jeg komme etter deg og vi skal være sammen igjen, bare du og jeg. Ingen andre. <3 Ingen vil stoppe oss, kjære. Gud, som jeg elsker deg.
Jeg skulle bare ønske du var her nå. Alle disse årene du har støttet meg gjennom, samme hvor ille jeg har vært mot deg. Vi holdt sammen, uansett hva. Jeg husker den stunden hvor vi nesten slo opp, jeg var så lei meg. Så kom du plutselig tilbake på døren med en bukett roser. Min kjekke, snille, gode kjæreste. Kom tilbake til meg, for jeg savner deg så mye. Jeg skulle bare ønske mirakler kunne skje, at noe kunne bringe deg tilbake.



Anonymous poster hash: f189f...43e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så vondt å lese. :( Kondolerer.



Anonymous poster hash: 8cd08...983
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud :( Nå ble jeg virkelig lei meg! Kondolerer så masse, og ønsker deg alt det beste fremover <3 Noen ganger er verden så utrolig urettferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...