Gå til innhold

Norge har verdens peneste jenter.


Ulick

Anbefalte innlegg

Rart at Norge kommer på førsteplass og Sverige på 6. Reelt sett vil veldig få se forskjell på ei svensk og ei norsk jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Har du sett holdningen som er utbredt? De synes det er greit å drepe barn (abort), kaste bort tusenvis på en veske, er egoistiske, kravstore, late, sure.

Anonymous poster hash: 6ec34...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kineser jeg kjenner sa at norske jenter og kvinner er ganske mye rundere i ansiktet enn svenske jenter og kvinner og han anså derfor at sistnevnte vare mye penere enn førstnevnte.

Og dessuten- hvilke norske jenter? I en slik undersøkelse tas det ikke med jenter med innvandrerbakgrunn- det blir kun nordmenn.



Anonymous poster hash: 8aac0...46b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FuturePrimitive

Er delvis enig. Ariske/nordiske trekk er fine, ja. Men de sensuelle ekte brasilianske kvinnene og fra landene rundt må jeg si generelt slår våre jenter.

Er også noen norske jenter som ødelegger for statistikken i mine øyne med den der uekte fake blonde greia som er så hipp i enkelte miljø her.

Uhmm..har du VÆRT i brasil? Det har jeg..

Synes 90% så helt merkelige ut. Små stutt-tjukke og rare. Klart det finnes noen vakre modeller som du sikkert har sett, men bare rundt på gata der så ser mange svææært sjeldent noen pene damer.

I Norge...ohlala! Jeg ser daglig jenter og kvinner som er så vakre som jeg ikke trodde var mulig. Ikke rart muslimene er så opptatt av hijab og greier, for det er nesten slik at det er helsefarlig at dere går rundt uten telt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Nei. Har du sett holdningen som er utbredt? De synes det er greit å drepe barn (abort), kaste bort tusenvis på en veske, er egoistiske, kravstore, late, sure.

Anonymous poster hash: 6ec34...833

Jo, men de er pene.

At de fleste er korka handler ikke denne undersøkelsen om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig, desverre.

Var av denne oppfatningen før, men bor nå i utlandet og ser at det objektivt sett er flere vakre damer her.

kontrastene er mer synlige her da, men i det landet jeg bor i er det flere vakre kvinner, men i Norge er det kanskje flere "hverdagspene" damer, for å si det på en flåsete måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange nordmenn jeg kjenner er nok uenige med deg og mener norske kvinner er veldig lite feminine, sammenlignet med kvinner fra andre land.

Hva legges i feminin?

Anonymous poster hash: 8aac0...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva legges i feminin?

Anonymous poster hash: 8aac0...46b

Ifølge deres egne beskrivelser er det feminin klesstil, gang, måte å oppføre seg på, eleganse, utstråle ... Mens norske kvinner oppfatter de som maskuline, lite elegante, med nesten aggressiv utstråling og lite feminin måte å oppføre seg på, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er veldig mange pene damer i det store utland, men ofte syns jeg de er alt for pynta og oversminket. Det er noe jeg liker med norske damer: de er ofte mer naturlige på sminkefronten og klesfronten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe jeg liker med norske damer: de er ofte mer naturlige på sminkefronten og klesfronten.

Hæ? Hvor bor du? :skratte: Det er veldig lenge siden jeg har sett en norsk dame uten massevis av sminke på. De begynner med sminken fra de er tidlig i tenårene og fortsetter også som voksne. De sminker seg på bussen, på toget, på bussholdeplassen, mens de går på fortauet, overalt. Når det gjelder klesfronten ... der mangler jeg ord av kreative kombinasjoner som dyr dameveske, løs hettegenser og sportssko som er uniformen for unge damer nå for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Hvor bor du? :skratte: Det er veldig lenge siden jeg har sett en norsk dame uten massevis av sminke på. De begynner med sminken fra de er tidlig i tenårene og fortsetter også som voksne. De sminker seg på bussen, på toget, på bussholdeplassen, mens de går på fortauet, overalt. Når det gjelder klesfronten ... der mangler jeg ord av kreative kombinasjoner som dyr dameveske, løs hettegenser og sportssko som er uniformen for unge damer nå for tiden.

Langt under en stein.... :P

Neida, jeg ser jo at det er en del som er oversminket også, men det syns jeg gjelder en del yngre jenter. Jenter på min alder (rundt 30) syns jeg i hvert fall fremstår som mer naturlig sminket og ikke overdrevent pynta/utfordrende i klesveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pink.Pearls

En kineser jeg kjenner sa at norske jenter og kvinner er ganske mye rundere i ansiktet enn svenske jenter og kvinner og han anså derfor at sistnevnte vare mye penere enn førstnevnte.

Og dessuten- hvilke norske jenter? I en slik undersøkelse tas det ikke med jenter med innvandrerbakgrunn- det blir kun nordmenn.

Anonymous poster hash: 8aac0...46b

Jeg har også hørt fra utlendinger at norske kvinner er mer runde i ansiktsformen i forhold til andre. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Regner vi snitt eller topper her? Vi er bra på snitt, mens Iran for eksempel knuser oss på topper.

Brutal, Timoshenko er forsåvidt pen, men jeg blir sint hver gang jeg ser bildet av dette forferderlige kvinnemennesket. Kan du få deg en bedre avatar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Brutal, Timoshenko er forsåvidt pen, men jeg blir sint hver gang jeg ser bildet av dette forferderlige kvinnemennesket. Kan du få deg en bedre avatar?

Jeg liker ukrainske kvinner og liker å se på Yulia. At du pådrar deg infarkt av min avatar er ikke mitt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...