Gå til innhold

Hjelp!


Frøkenfryd30

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg blir tullerusk. Hadde IKM i går (forigårs siden det er over midnatt.) Spottet litt i morges og nå i kveld), 1-2 dråper utvannet blod på papiret + litt slim. Tatt 3 tester i dag, ser en skygge/strek på alle. Den i kveld var nok mest tydelig...

Noen som har spottet OG vært gravid? I og med at jeg er på overtid burde streketn vært tydligere? HVIS jeg er gravid, vil cb digital gi utslag nå mtp. den svake streken? Testet med rfsu som sier at man kan teste 4 dager før ikm

.

post-92100-0-25103100-1444347549_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du blir bare gærn i hodet av å teste slik hele tiden nå. Noen ytterst får produserer hcg sent, men de fleste ville fått en ganske så positiv test ved ikm.

Mest sannsynlig har vel et egg sneiet livmoren eller du har hatt en tiiiiidlig SA som er helt vanlig. Kalles kjemisk graviditet.

Ikke test mer nå.. Bare vent på mensen. Om du går et par uker uten at den kommer så kan du teste igjen, og da er det sannsynlig at du er gravid.

Anonymous poster hash: 7f4c2...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir tullerusk. Hadde IKM i går (forigårs siden det er over midnatt.) Spottet litt i morges og nå i kveld), 1-2 dråper utvannet blod på papiret + litt slim. Tatt 3 tester i dag, ser en skygge/strek på alle. Den i kveld var nok mest tydelig...

Noen som har spottet OG vært gravid? I og med at jeg er på overtid burde streketn vært tydligere? HVIS jeg er gravid, vil cb digital gi utslag nå mtp. den svake streken? Testet med rfsu som sier at man kan teste 4 dager før ikm

.

Jeg har spottet tre dager på rad nå. Hadde IKM for to dager siden. Testene har blitt sterkere og sterkere (testet positivt 9dpo) så jeg regner med at alt er i orden. Da jeg begynte å spotte var jeg sikker på at det betydde SA! Nå har jeg lest MASSE om det de siste dagene og ser at det er mange som spotter i kortere eller lenger tid uten at det trenger å bety SA. Det er veldig vanlig når man er gravid :) Så lenge det ikke er veldig store mengder, smerter eller friskt blod så tror jeg ikke du trenger å uroe deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde forresten ganske svak strek på strimmeltest 9dpo, så testet med cb digital og fikk "gravid" 😊👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du heelt sikker på når eggløsning var? Hadde sånn strek som deg 2 dager etter IKM og var gravid, men var 5 dager kortere på vei enn menstermin tilsa :-) det var også på rfsu test

Anonymous poster hash: 1b9dd...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikker på når El var ja. :) Testa positivt med cb, men det endte i spontanabort :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...