Gå til innhold

Gir opp! Gnagsår og sko


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Høres ikke så godt eller sundt ut å måtte file føttene sine heller, det har jeg aldri gjort, eller trengt. Ei heller trengt å smøre dem med krem.

 

Kanskje det er dere som ikke har så sunne føtter som dere tror. Har man gode sokker og sko er det heller ikke klamt. Dårlige sokker er der i mot veldig klamt. Dårlige sko også.



Anonymous poster hash: 76d51...6d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du alltid går med to par sokker, så regner jeg med at all huden på føttene dine er helt myk? Det er ikke føttenes naturlige tilstand. Fotsålen skal ha hardere, tykkere hud. Den er ikke ment til å skulle polstres inn i klamt stoff hele tiden (og uansett hvor dyre sokker du kjøper, så blir huden klam av bomull...)



Anonymous poster hash: 19bef...707
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk bomullsokker, spesielt de tykke tennissokkene. Det blir bare friksjon og skaper gnagsår. Du skal heller ikke gå barbeint i joggesko. Da ødelegger du både føttene og skoene. Bruk nylon, ull eller sportssokker. I finsko så ville jeg påspandert gelpads eller gnagsårplaster til de var skikkelig gått ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Høres ikke så godt eller sundt ut å måtte file føttene sine heller, det har jeg aldri gjort, eller trengt. Ei heller trengt å smøre dem med krem. Kanskje det er dere som ikke har så sunne føtter som dere tror. Har man gode sokker og sko er det heller ikke klamt. Dårlige sokker er der i mot veldig klamt. Dårlige sko også. Anonymous poster hash: 76d51...6d5

?????????? vanlig pleie av føttene er da helt vanlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er vanlig, jeg slipper, du gjør ikke. Huden min er ikke helt myk, kan fint gå barbent ute for eksempel, men har ikke den tykke gulgrå elefanthuden mange har. Har ikke problemer med tørr hud, eller at den sprekker opp, eller at jeg må file huden fordi den er for tykk/ vablete, eller må smøre føttene med kremer, som jo ikke er normalt.

 

Men problemfrie føtter synes å bli sett på som unormalt av dere som poster her.



Anonymous poster hash: 76d51...6d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Vet ikke om det er vanlig, jeg slipper, du gjør ikke. Huden min er ikke helt myk, kan fint gå barbent ute for eksempel, men har ikke den tykke gulgrå elefanthuden mange har. Har ikke problemer med tørr hud, eller at den sprekker opp, eller at jeg må file huden fordi den er for tykk/ vablete, eller må smøre føttene med kremer, som jo ikke er normalt. Men problemfrie føtter synes å bli sett på som unormalt av dere som poster her. Anonymous poster hash: 76d51...6d5

hmm jeg har aldrig hørt om noen som har vedlikeholdsfrie føtter,føttene er det jeg steller mest med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hva jeg har gjort, men hadde gnagsår av absolutt alle sko, pappa ville kjøpe filter til meg i Syden! Men nå får jeg det bare innimellom. Å de grodde aldri! Kanskje jeg bare har begynt å smøre og stelle meg mer?? Kan ikke si jeg har gjort noe annet. Steller du pent med beina og at de ikke er tørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...