Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?


lilla91

Anbefalte innlegg

Blå Kari Traa joggebukse, baggy i stilen. Sort singlet. Jenteboxer og sportsbh under... Skal til fysio, og hater å måtte kle av meg :( Så på med løse og ledige klær sånn at jeg forhåpentligvis slipper unna med å ta av meg singleten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

:hjerte: alt sammen, burde hatt de skoene!

 

Å Tusen takk :)

Akk ja de skoene er helt fantastiske, gode å gå i og fine på en og samme gang, synd jeg bor i regnbyens hovedstad som gjør at de blir lite brukt gjennom året men dog gjør de et antrekk når de først er på :)

 

Dette likte jeg! Er en sucker for sånne "høstfarger" sammen. Og ørepynten, hahaha! :hoho:

Så koselig, hjertelig takk :)

Ja når vi først er kommet til den første høstmåneden er det bare å stupe ut i det, høsten har mange fine farger og jeg er som deg en sucker for de... Haahaa ja bingo ørepynten har jeg virkelig dilla på for tiden og blir mye brukt, elsker de..

(PS, nett nå er det nettoen og dynen som gjelder.

No picks here, move along..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langermet svart kjole i matt silke samt blå bomulls-strømper. En merkverdig men komfortabel blanding  :fnise:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kun morgenkåpe, fordi jeg var i dusjen for en time siden og har null planer om å kle på meg riktig enda, herlig med helg! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

liten stringtruse og 10 den hudfarget strømpebukse,slimfit jeans og t-skjorte

Skal ut på resturant å spise ikke no fancy plass så tenker det holder.

Tenker jeg putter på meg et par lave converce sko :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvit kortermet bluse, mørk grå kunstlær bolero fra Fransa og sort slimfit bukse. Hodeskalle smykke av en fjellbukk i sølv og Royaume klokken min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lys blå cardigan, grå tshorte, svart bukse/tights og undertøy. Har terassedøra oppe så  cardiganen er av og på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...