Gå til innhold

Dame har tatt prøverør - uten å informere meg/være ærlig...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tipper ganske sikkert at hun har nevnt til deg at hun er klar for barn.

Jeg tipper videre at du har holdt igjen og vært tydelig på at du ikke er klar for barn ennå.

Så lenge dere ikke er sammen offisielt, så har du ingen rett til å vite hva hun velger å gjøre med sitt liv.

Se det fra hennes side: Hun vil bli mamma, men har ingen barnefar. Fyren hun "henger sammen med", er ikke giret på å bli far. Hvorfor presse han til å bli far? Slikt komemr det vel ingenting godt ut av.

Når det er sagt, synes jeg vel kanskje hun kunne informert deg om sine planer på et litt tidligere tidspunkt. Men hun har ikke gjort noe galt, siden dere ikke er sammen.

Anonymous poster hash: f3c05...552

Du treffer spikeren midt på hodet! :-)

Jeg må vel sånn sett nå ta stilling til hva jeg gjør;

- Hvis hun blir gravid

- Hvis hun ikke blir gravid

Og om vi da i det hele tatt etter dette kan ha noe forhold...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor positiv har du vært til å få barn raskt da? Jeg hadde nok valgt som damen din om jeg var med en yngre mann som drøyde og ville vente litt. Det er jo ikke mulig å utsette særlig lenger når man er 38...



Anonymous poster hash: 6949f...993
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Sea Lace for ditt gode svar :-)

Barn er veldig viktig for henne. Jeg har nå vært litt der at jeg har tenkt som så at det kan komme - om litt. Og hun får ikke fred meg seg selv hvis hun ikke prøver direkte.

Altså - ligger jo konflikten litt der - og sånn sett også at hun på sett og vis - mer eller mindre - har gått bak ryggen min ved å ikke informere om at hun nå gjennomfører dette forsøket...

Det har hun ikke nei siden dere ikke en gang er formelt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne damen er helt rå jeg. All honnør til henne som tok saken i egne hender i stedet for å vente på at en fyr i livet hennes skulle bli klar for barn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke vært ærlig? Er det ikke nettopp det hun har vært da? Hun sier jo at hun skal gjennomføre ivf-behandling, eller at hun har gjort. Hun har vært i Danmark for å undersøke mulighetene, og hun informerte deg om det. Dere er ikke et par, så hun har strengt tatt ingen opplysningsplikt heller.

Du er da på ingen måte ført bak lyset, mann!

Vil hun ha barn, så vil hun ha barn. Tiden hennes renner ut, og nå er et barn viktigere enn dine meninger om det hele. Hvis du ikke vil være sammen med henne om hun blir gravid, så sier du det. Enkelt og greit.

Endret av seductive
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor positiv har du vært til å få barn raskt da? Jeg hadde nok valgt som damen din om jeg var med en yngre mann som drøyde og ville vente litt. Det er jo ikke mulig å utsette særlig lenger når man er 38...

Anonymous poster hash: 6949f...993

Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor positiv har du vært til å få barn raskt da? Jeg hadde nok valgt som damen din om jeg var med en yngre mann som drøyde og ville vente litt. Det er jo ikke mulig å utsette særlig lenger når man er 38...

Anonymous poster hash: 6949f...993

Ikke positiv nok kan en vel på sett og vi si... når hun har gått til dette skrittet.

Det jeg nesten lurer på er hva hun ville sagt hvis jeg sa at nå vil jeg prøve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke positiv nok kan en vel på sett og vi si... når hun har gått til dette skrittet.

Det jeg nesten lurer på er hva hun ville sagt hvis jeg sa at nå vil jeg prøve...

Tror at det er like greit at dere ikke får noen barn sammen siden du ikke virker sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at det er like greit at dere ikke får noen barn sammen siden du ikke virker sikker.

Takk...

Jeg får nok bare la livet mitt gå sin gang.... og så får en se om hun blir gravid av dette inngrepet eller ikke.

Hun kommer nok til å gjennomføre det nå uansett hva jeg sier - siden prosessen er kommet så langt.

Hvis hun ikke blir gravid får jeg se hva jeg velger - basert på at hun har dradd til Danmark uten å direkte gi meg beskjed om det - slik hun ønsket, men ikke klarte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke positiv nok kan en vel på sett og vi si... når hun har gått til dette skrittet.

Det jeg nesten lurer på er hva hun ville sagt hvis jeg sa at nå vil jeg prøve...

Hvorfor skal hun ville drøfte dette med deg da hun vet at du er negativ til det uansett? Det er hennes valg og hun visste vel at hun ikke kom til å få noe støtte fra deg. Når hun i tillegg ikke ser på dere som et par men kun en venn, så har ikke du noe "rett" til å være med å drøfte eller avgjøre hva hun skal gjøre.

Anonymous poster hash: ceec2...036

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kunne nevnt dette for deg før hun satte igang, men uansett så er det hennes valg siden dere ikke er sammen.

Si at du har sterke følelser for henne og fortell din side av saken. Dere kommer sikkert til en løsning på dette.



Anonymous poster hash: d32be...f5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk...

Jeg får nok bare la livet mitt gå sin gang.... og så får en se om hun blir gravid av dette inngrepet eller ikke.

Hun kommer nok til å gjennomføre det nå uansett hva jeg sier - siden prosessen er kommet så langt.

Hvis hun ikke blir gravid får jeg se hva jeg velger - basert på at hun har dradd til Danmark uten å direkte gi meg beskjed om det - slik hun ønsket, men ikke klarte...

Vel, tror uansett løpet er kjørt siden det virker ikke som at hun ser på deg som noe annet enn en fyr hun kan ha det litt artig med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke vært ærlig? Er det ikke nettopp det hun har vært da? Hun sier jo at hun skal gjennomføre ivf-behandling, eller at hun har gjort. Hun har vært i Danmark for å undersøke mulighetene, og hun informerte deg om det. Dere er ikke et par, så hun har strengt tatt ingen opplysningsplikt heller.

Du er da på ingen måte ført bak lyset, mann!

Vil hun ha barn, så vil hun ha barn. Tiden hennes renner ut, og nå er et barn viktigere enn dine meninger om det hele. Hvis du ikke vil være sammen med henne om hun blir gravid, så sier du det. Enkelt og greit.

Jepp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virkelig, dump henne. Ei som setter sine ønsker for å få et barn før barnets rett på en far, og å vokse opp i et godt forhold mellom mor og far, hun ville jeg aldri ofret en tanke. Tydelig at hun driter i deg og bare tenker på seg selv.



Anonymous poster hash: 8ca25...ed2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig, dump henne. Ei som setter sine ønsker for å få et barn før barnets rett på en far, og å vokse opp i et godt forhold mellom mor og far, hun ville jeg aldri ofret en tanke. Tydelig at hun driter i deg og bare tenker på seg selv.

Anonymous poster hash: 8ca25...ed2

Hvordan kan han dumpe når de aldri har vært sammen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan han dumpe når de aldri har vært sammen?

Dumpe blir nok kanskje ikke direkte det rette ordet.

Men uansett; forlate henne til fordel for noe annet - blir kanskje ordrett mer korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dumpe blir nok kanskje ikke direkte det rette ordet.

Men uansett; forlate henne til fordel for noe annet - blir kanskje ordrett mer korrekt.

Vel, gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skjønmer ikke helt: Vil du være kjæreste med henne og få barn med henne? Elsker du henne? For visst du gjør det så må du si det til henne.

Og om du ikke gjør det så må jo hun få lov å gjøre som hun vil. Det er jo ikke rart at hun er klar for barn nå. Og tiden renner også ut for deg.

Det er tydeligvis veldig mange menn som vil være evig unge og leve singellivet og at tanken på familie og ansvar skremmer dem. Men spørs om det blir så gøy etter noen år når man faktisk begynner å bli litt gammel og de fleste andre rundt en er etablert. Da er det forseint å finne en dame på sin egen alder, hun har enten barn fra før eller er for gammel til å få barn, mens yngre damer vil ikke ha en for en er blitt for gammel.



Anonymous poster hash: c2167...56a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun så for seg dere to som et par for fremtiden ville hun jo ha investert i forholdet, prøvd å snakke om dere hadde potensial for å flytte sammen osv. Da ville hun prøvd å bli klar for barn sammen. I stedet har hun til og med vært i et annet forhold mens dere har kjent hverandre. Hun ser nok på seg selv som singel, og deg som det samme, og at dere har et vennskap med benefits. Hvis du vil etablere deg, eller ha et gjensidig kjærlighetsforhold, må du finne en en ny dame som mener alvor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk...

Jeg får nok bare la livet mitt gå sin gang.... og så får en se om hun blir gravid av dette inngrepet eller ikke.

Hun kommer nok til å gjennomføre det nå uansett hva jeg sier - siden prosessen er kommet så langt.

Hvis hun ikke blir gravid får jeg se hva jeg velger - basert på at hun har dradd til Danmark uten å direkte gi meg beskjed om det - slik hun ønsket, men ikke klarte...

Men har dere to hatt sex? Eller er dere bare gode venner?

Anonymous poster hash: 08de0...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...