Gå til innhold

Feil informerende bilder på sukker/møteplassen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Veldig mange jenter på sukker og møteplassen som har veldig feil informerende bilder om hvordan man ser ut. Noen andre som har like erfaring? Både gutter og jenter.



Anonymous poster hash: 2341e...070
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig mange jenter på sukker og møteplassen som har veldig feil informerende bilder om hvordan man ser ut. Noen andre som har like erfaring? Både gutter og jenter.

Anonymous poster hash: 2341e...070

Det har jeg aldri opplevd. Jeg har tidligere møtt noen menn fra disse nettstedene, og alle har lignet seg selv slik som de så ut på bildet. De fleste har vært litt mer sjarmerende i virkeligheten faktisk, og noen langt mer sjarmerende :).

Er det til det negative eller positive du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell mange av jentene jeg snakker med ser veldig bra og og er veldig hyggelige jenter. Men bildene de har på dating profilene er jo totalt missvisende og tatt fra en slik vinkel at det ikke ligner de. Adder de for eksempel på snapchat og de ser total annerledes ut. negativt mønster syntes jeg.



Anonymous poster hash: 2341e...070
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig med dating, men i den perioden hvor jeg var på møteplassen stilte jeg krav til at de jeg skulle ha kontakt med/svare måtte ha minimum 5 bilder av seg selv i ulike situasjoner. Det gjør det mye vanskeligere for folk å fremstå annerledes.

Jeg begynte med chat/profiler veldig tidlig og var derfor avhengig av å beskytte meg selv og derav disse 5 bildene og krevde å få se dem på webcam og telefonnummeret måtte være søkbart og stemme med opplysningene jeg fikk oppgitt. Jeg er kvinne.

De mennene som ikke kunne oppfylle kravene blokkerte/ignorerte jeg og det skjedde aldri noe feil. Jeg satt på nett allerede fra 11-12 år og har derfor møtt mange menn gjennom nett.

Jeg fant fort ut at mange menn har veldig pyntede bilder av seg selv på profiler.

Anonymous poster hash: 172bf...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De legger vel kanskje ut bilder som de syns er flatterende? Hva med deg?

Jeg dated en mann fra sukker som hadde hengt seg opp i det samme; at damer ikke var like pene i virkeligheten som på bildene. Da jeg møtte han var han heller ikke like veltrent som han hadde vært på bildene. Så det går kanskej begge veger?

Jeg tror mine bilder er ærlige, men jeg møter ikke overfladiske menn legger (block and report).



Anonymous poster hash: 9d472...215
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd menn som har hatt bilder som er 10 år og 20 kilo lettere, går nok begge veier. Det aller beste er å få se hverandre på webcam. Pluss få se endel bilder tatt med ordentlig kamera (mobil og webcam kamera kan skjule mye rart).

Anonymous poster hash: 37690...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Traff min nåværende samboer på sukker.no.

Jeg var den siste han skulle treffe, han hadde tenkt å gi opp hele greiene, FORDI damene var noen helt andre i virkeligheten. Han var milst sagt drittlei... helt til han møtte meg. Hihihihi :danse:



Anonymous poster hash: e3f53...69c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her .Ja altså jeg er ikke i tvil om at dette går begge veier. Men det er jo personen på bildet man liker ikke den 20 kilo tyngre jentene i mitt tilfelle slik de er. Det handler bare om at det er veldig misvisende. Selvsagt vil de ta seg bra ut, men de vet jo også at jeg gjømmer seg litt vekk.



Anonymous poster hash: 2341e...070
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff min nåværende samboer på sukker.no.

Jeg var den siste han skulle treffe, han hadde tenkt å gi opp hele greiene, FORDI damene var noen helt andre i virkeligheten. Han var milst sagt drittlei... helt til han møtte meg. Hihihihi :danse:

Anonymous poster hash: e3f53...69c

Er kommet litt der jeg og snart. går abnomanget går ut tror ikke jeg at jeg gidder mer av denne nettdatingen.

Anonymous poster hash: 2341e...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det er ingen tvil om at en skal være bra kritisk når en ser på bilder på nettdatingtjenester. Der er det mye bedrag ute og går. Jeg la i min tid opp til å forvente takras, da ble ikke overgangen så veldig stor fra bildene de hadde i albumene.

Jeg vil si at snittet av damene jeg har møtt via KG er LANGT over hva det var mulig å få kontakt med via nettdating. Tror det hjelper at jeg ikke har bilde her inne :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen tvil om at en skal være bra kritisk når en ser på bilder på nettdatingtjenester. Der er det mye bedrag ute og går. Jeg la i min tid opp til å forvente takras, da ble ikke overgangen så veldig stor fra bildene de hadde i albumene.

Jeg vil si at snittet av damene jeg har møtt via KG er LANGT over hva det var mulig å få kontakt med via nettdating. Tror det hjelper at jeg ikke har bilde her inne :cool:

Har du møtt noen via KG? Så kult. Jeg skulle gjerne møtt deg, men tror du blir skremt av alderen min, jeg.

Anonymous poster hash: 7dd4a...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Har du møtt noen via KG? Så kult. Jeg skulle gjerne møtt deg, men tror du blir skremt av alderen min, jeg.

Anonymous poster hash: 7dd4a...47a

Kun hvis du er på alder med mine barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...