Gå til innhold

Chatting på facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nylig truffet en mann som det begynner å bli mer og mer seriøst med, men vi kommuniserer nesten bare gjennom facebook. Han har vært ivrig på å chatte med meg der, og tar ofte kontakt. Men i dag sendte jeg en svært hyggelig melding som inneholdt flere komplimenter. Denne svarte han ikke på selv om jeg såg at han var aktiv på facebook flere ganger i løpet av dagen. Er dette et dårlig tegn eller er jeg paranoid?

Anonymous poster hash: a00ca...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilke komplimenter og hvorfor følte du for å gi ham komplimenter? Hadde blitt stressa av det selv i en slik fase.

Anonymous poster hash: 3548e...461

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke komplimenter og hvorfor følte du for å gi ham komplimenter? Hadde blitt stressa av det selv i en slik fase.Anonymous poster hash: 3548e...461

Han sendte et bilde av seg og kompisen. Jeg skrev at det var fine bilder og at han til høyre var veldig kjekk. Var det too much?

Ts

Anonymous poster hash: a00ca...8a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det synes jeg ikke var "too much". Ikke i det hele tatt. Kanskje han ikke takler å få komplimenter så bra, og ikke helt vet hva han skal svare. Men uansett, du har ikke gjort noe galt her. Hvis han ikke takler dette, så er det han det er noe galt med, ikke deg.

Anonymous poster hash: a293b...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sendte et bilde av seg og kompisen. Jeg skrev at det var fine bilder og at han til høyre var veldig kjekk. Var det too much?

Ts

Anonymous poster hash: a00ca...8a2

Hvem var til høyre? Han eller kompisen? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nylig truffet en mann som det begynner å bli mer og mer seriøst med, men vi kommuniserer nesten bare gjennom facebook. Han har vært ivrig på å chatte med meg der, og tar ofte kontakt. Men i dag sendte jeg en svært hyggelig melding som inneholdt flere komplimenter. Denne svarte han ikke på selv om jeg såg at han var aktiv på facebook flere ganger i løpet av dagen. Er dette et dårlig tegn eller er jeg paranoid?

Anonymous poster hash: a00ca...8a2

Flere komplimenter kan bli litt over- the- top....

Akkurat nå er han nok litt skremt, men det vil nok gå seg til.

Anonymous poster hash: 8bde8...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sendte et bilde av seg og kompisen. Jeg skrev at det var fine bilder og at han til høyre var veldig kjekk. Var det too much?

Ts

Anonymous poster hash: a00ca...8a2

Aaah ;). Nei, det er da bare småflørting, og kan såvidt kalles komplimenter.

Da er dere tydeligvis helt i startfasen av en flørt...?

Anonymous poster hash: 8bde8...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem var til høyre? Han eller kompisen? :fnise:

Haha, godt poeng... ;)

Anonymous poster hash: 8bde8...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sendte et bilde av seg og kompisen. Jeg skrev at det var fine bilder og at han til høyre var veldig kjekk. Var det too much?

Ts

Anonymous poster hash: a00ca...8a2

Perfekt flørting spør du meg.

Prøv å ikke overtolke, du, det er vi kvinnfolk alt for flinke til :)

Og ikke ta kontakt igjen før han har tatt kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han bare har hatt andre ting å gjøre? Det hender av og til at livet kommer i veien fra å svare på FB, tru det eller ei...



Anonymous poster hash: 85e09...293
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han ikke syntes det var noe å svare på. Han kan jo være interessert likevel. :)

Anonymous poster hash: 14927...d32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sliter nok bare med det som veldig mange andre jenter gjør, hva som faktisk er høyere og venstre :P



Anonymous poster hash: a3397...413
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sliter nok bare med det som veldig mange andre jenter gjør, hva som faktisk er høyere og venstre :P

Anonymous poster hash: a3397...413

Kanskje han fyren gjør det, og tror at Ts mente kompisen..

Anonymous poster hash: 3548e...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...