Gå til innhold

Sitter på jobben og misliker den. Liker du din jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja jeg liker jobben min. Den er variert og utfordrende, sosial, lærerik og spennende. Vi har også et positivt og inkluderende samarbeid innad, noe som jeg ser på som veldig viktig. Har tidligere sluttet i en helt grei jobb kun fordi arbeidsmiljøet var dårlig.

Det negative er til tider stor arbeidsbelastning, og, for min egen del, kroniske smerter i nakke, skuldre og korsrygg, samt hodepine. Trening og kiropraktor kan hjelpe, men jeg vet med meg selv at jeg ikke holder ut i årevis, og at jeg må søke meg over i en roligere jobb etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig glad i jobben min og gleder meg stort sett til jobb. I ledergruppa har vi en veldig god tone oss i mellom og kan spøke om det meste. Vi støtter hverandre og gir hverandre både positive og mindre positive tilbakemeldinger (når det er nødvendig) uten sure miner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misliker veldig mye med jobben min. Spesielt siden jeg ikke mestrer den skikkelig. Kommer heller ikke så godt overens med så mange av kollegaene mine. Føler dette påvirker livet mitt utenom jobb også. :(

Anonymous poster hash: 01871...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trives egentlig med jobben, varierte arbeidsoppgaver, hyggelige kollegaer. Men åpent kontorlandskap er ikke noe for meg, støy og stressende omgivelser sliter meg ut, og når man er på felgen er vel ingen jobb inspirerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...