Gå til innhold

Til Sandman


Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie

Noen du kjenner???? Kanskje du treffer han i helgen..... De fleste har merket han, de færreste har sett han: Edrufanden. Dette er edrufandens fremgangsmåte: Etter at du har lagt deg etter en normalt fuktig kveld på byen - og aner fred og ingen fare kommer han listende... Han har som vanlig med seg det han trenger, og som er blitt hans varemerke; hammer, småpenger og 1/2 liter diesel. Først tar han alle klærne du har brettet pent sammen, og slenger dem utover leiligheten din. Deretter lukker han igjen vinduet ditt og tar på deg skoene igjen. Så tar han alle sedlene dine og bytter dem i småmynter, slår deg i hodet med hammeren, og heller dieselen ned i halsen din. Hvis du mot formodning ikke har kommet alene hjem denne kvelden, men har med deg et helt eller delvis ukjent individ av motsatt kjønn, bytter han denne ut med et mindre skjønt eksemplar av arten, og får vedkommende til å snakke Sogning-dialekt om morgenen. Ryktene sier at han også i helt ekstreme tilfeller planter hår på tungen din, lager et "flott" plysjbelegg på tennene dine og deler ut telefonnummeret ditt til stygge folk på gaten, men dette er foreløpig ubekreftede rykter.

Hilsener Sexy Sadie :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den jævelen der har jeg ofte hatt besøk av, ja.... :P

...men jeg har et litt ambivalent forhold til han... for noen timer etter at han har lagd så my faenskap, så forærer han kroppen min en inni helvetes sterk sexdrift ...en stakkar blir jo den reneste sexmachine.... :oops: men konsekvensen er jo ganske behagelig, så han retter opp mye av den dritten han holdt på med noen timer i forveien... :sjarmor::sjarmor:

Han avslutter dagen, med å tildele meg en formidabel "junkfood-hunger".... deretter sover Sandman godt.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...