Gå til innhold

Anmeldelse fra eksen sin kone for "ingenting"...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er under en fortvilt situasjon der eksen sin kone blander seg inn i samarbeidet anngående barna mine. Hun har ingen myndighet til det. Jeg skrev en sms til henne, for faren er helt umulig å prate med. Og skrev at hun måtte ihvertfall ikke blande seg inn i samarbeidet. Da skrev hun at hun skulle ringe politi å anmelde meg.

Hva synes dere? Er det grunnlag å anmelde meg for det?



Anonymous poster hash: d27e1...f26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du gjort noe ulovlig?

Kommer dere fra Bærum?

Anonymous poster hash: 6f6b5...e53

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Hvorfor blander hun seg og hva skrev du egentlig i den sms-en?

Som mini-mio sier føles det som at det mangler en del info her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blander hun seg og hva skrev du egentlig i den sms-en?

Som mini-mio sier føles det som at det mangler en del info her.

Jeg skrev: at hun måtte la meg og faren samarbeide i fred, anngående barna våre. ( grunn hun blander seg inn i samarbeidet og alt går derfor veldig dårlig i samarbeidet) . Da skrev hun tilbake: at hun blandet seg inn gledelig for å hjelpe oss. Og så sa hun at hun ville gå til politiet å anmelde meg fordi jeg hadde sagt dette.

Anonymous poster hash: 71b0e...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en bakgrunnshistorie her og det må du beskrive.



Anonymous poster hash: f5aa9...bff
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan anmelde det utroligste. Men politiet siler jo, og henlegger det meste. Så har du ikke gjort noe galt, trenger du ikke å frykte en anmeldelse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg skrev: at hun måtte la meg og faren samarbeide i fred, anngående barna våre. ( grunn hun blander seg inn i samarbeidet og alt går derfor veldig dårlig i samarbeidet) . Da skrev hun tilbake: at hun blandet seg inn gledelig for å hjelpe oss. Og så sa hun at hun ville gå til politiet å anmelde meg fordi jeg hadde sagt dette.

Anonymous poster hash: 71b0e...64f

Hvis det var den eneste grunnen hennes til å true med anmeldelse så er det selvfølgelig helt idiotisk, men jeg har fremdeles følelsen av at det ligger noe mer bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var den eneste grunnen hennes til å true med anmeldelse så er det selvfølgelig helt idiotisk, men jeg har fremdeles følelsen av at det ligger noe mer bak.

Det var den eneste grunnen. Den damen har hele tiden blandet seg inn i samarbeidet mellom meg og faren. Barna kommer gråtende til meg å sier at den dama er sjalu for at jeg er moren deres, og at hun er vanskelig og går rundt å kjefter, surer og smeller. Jeg har fått samme inntrykket desverre. Faren er vanskeligere og vanskeligere i samarbeidet, for eksens dame sier at hun vil at barna skal ha null kontakt med meg. Jeg må nok ta dette inn i et møte, familiekontor eller lignende slik at vi fort kan finne en løsning som gjør samarbeidet mye bedre.

Anonymous poster hash: 71b0e...64f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da minner du henne på at trusler (å si "jeg går til politiet" uten å gå til politiet er en trussel) er ulovlig i Norge, og at du sparer på samtlig kommunikasjon fra henne.

Så snakker du med barnas far. Det er nemlgi HAN som må sette ned foten dersom hans nye flamme roter til noe ovenfor barna. Du skulle i utgangspunktet tatt det gjennom han, ikke rett frem. Dersom du oppriktig mener at det han lar sin kjæreste drive med skader forholdet til barna (ditt eller hans) så er familievernkontoret arenaen. Slik du driver blir det bare rot.



Anonymous poster hash: f7460...49b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da minner du henne på at trusler (å si "jeg går til politiet" uten å gå til politiet er en trussel) er ulovlig i Norge, og at du sparer på samtlig kommunikasjon fra henne.

Så snakker du med barnas far. Det er nemlgi HAN som må sette ned foten dersom hans nye flamme roter til noe ovenfor barna. Du skulle i utgangspunktet tatt det gjennom han, ikke rett frem. Dersom du oppriktig mener at det han lar sin kjæreste drive med skader forholdet til barna (ditt eller hans) så er familievernkontoret arenaen. Slik du driver blir det bare rot.

Anonymous poster hash: f7460...49b

Kan jeg oppsøke familiekontoret for å rådføre meg med dem? Eller er familiekontoret kun for familier som lever sammen eller skal separeres?

Anonymous poster hash: 71b0e...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da minner du henne på at trusler (å si "jeg går til politiet" uten å gå til politiet er en trussel) er ulovlig i Norge, og at du sparer på samtlig kommunikasjon fra henne.

Så snakker du med barnas far. Det er nemlgi HAN som må sette ned foten dersom hans nye flamme roter til noe ovenfor barna. Du skulle i utgangspunktet tatt det gjennom han, ikke rett frem. Dersom du oppriktig mener at det han lar sin kjæreste drive med skader forholdet til barna (ditt eller hans) så er familievernkontoret arenaen. Slik du driver blir det bare rot.

Anonymous poster hash: f7460...49b

Jeg orker ikke å ha det slik mer. Barna sliter med situasjonen, anngående den dama. Og eksen skriver kun nedverdigende ting til meg. Så jeg må nok få til familiekontoret anngående dette. For dette er noe barna og jeg lider under.

Anonymous poster hash: 71b0e...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må snakke med mannen om dette. Uansett hvor vanskelig han er. Det er HANS ansvar. Dere valgte å få barn sammen en gang, så en eller annen gang var det solid kommunikasjon der.



Anonymous poster hash: f5aa9...bff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må snakke med mannen om dette. Uansett hvor vanskelig han er. Det er HANS ansvar. Dere valgte å få barn sammen en gang, så en eller annen gang var det solid kommunikasjon der.

Anonymous poster hash: f5aa9...bff

Jeg kan ikke snakke med han. For han er umulig å prate med. Han bare sier nedverdigende kritiserende ord til meg. Og vil ikke høre etter hva jeg sier. Han hører heller ikke på hva barna våre sier. Kun på dama. Så dette var forferdelig. Aldri i livet om jeg skal ha barn med hvem som helst igjen!. Men jeg er glad for barna mine!. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gripe fatt nå. Ganske frustrert situasjon, men noe må gjøres.

Anonymous poster hash: 71b0e...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at du ikke kom med noen trusler i den sms'en..?

Denne saken er totalt ulogisk, så fremt du ikke skjuler noe.

Anonymous poster hash: 0a607...d43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på måten du skriver på i innleggene dine virker du ikke som den smarteste kniven i skuffen, og når du sender henne sms aner det meg at hun har tolket den annerledes enn det du "mente" å skrive...... Du bør ta slike ting med eksen din, ikke henne- evnt få hjelp av familiekontoret..

Anonymous poster hash: 3d1b7...90c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sikker på at du ikke kom med noen trusler i den sms'en..?

Denne saken er totalt ulogisk, så fremt du ikke skjuler noe.

Anonymous poster hash: 0a607...d43

Ja, hun er vanskelig. Ungene synes det også. Nå har jeg snakket med en som jeg kjenner som jobber i politiet om hvordan situasjonen er. Han ba meg kontakte familiekontoret, siden eksen sin dame er så vanskelig mot barna og meg. Hun har ingen rett til å blande seg.

Anonymous poster hash: 71b0e...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene ønsker den dama ut av deres liv. Og jeg håper at den damen forsvinner. Det er det beste for barna mine. Men nå har jeg kontaktet familiekontoret. Begge barna mine føler seg plaget av den damen. De kan flytte inn hos meg, og jeg prøver å få det til.



Anonymous poster hash: 71b0e...64f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...