Gå til innhold

Bør jeg ta et hint?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lang historie kort. Jeg hadde tidligere en veldig god venninne som jeg har kjent i over 5 år, det har hele tiden vært platonisk, men ting utviklet seg og vi ble mer intime og endte opp med å date. Ting funket ikke fra hennes side, men hun ville fortsette å være venner.

Jeg kuttet kontakten, var ikke noe krangling eller noe, sa bare at jeg syntes det var det beste og at vi heller kanskje kunne ta opp igjen kontakten senere. Hun sa hun forstod det, men kan godt hende hun ble såret det vet jeg ikke, hun har ihvertfall sagt at jeg er den beste vennen hun har hatt.

Dette er over et halvt år siden og hun har tatt kontakt på sms ved et par anledninger, mest av praktiske årsaker, men endte opp med at vi hadde en samtale om hvordan ting gikk osv som hadde en hyggelig tone. Jeg foreslo at vi kunne møtes over en kaffe, noe hun tilsynelatende virket positivt overasket over.

Jeg fant et passende tidspunkt, men det passet litt dårlig for henne og hun foreslo og ta det dagen etter. Hørte ikke noe fra henne dagen etter så jeg kontaktet henne og da hadde hun blitt dårlig og beklaget at hun hadde glemt å si ifra. Hun foreslo heller ikke noe nytt tidspunkt og jeg føler ikke for å trenge meg på hvis hun ikke vil heller. Jeg ønsket henne bare god bedring og etter dette så har vi ikke snakket sammen.



Anonymous poster hash: 02b1d...2d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser at det ikke kommer frem i hovedinnlegget, men det er snakk om å ta opp kontakten som venner. Føler meg ganske sikker på at hun også er inneforstått med det.



Anonymous poster hash: 02b1d...2d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er det bare litt for sent...

Anonymous poster hash: 1f4e0...281

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit hvis det er tilfelle, men når jeg pratet med henne ga hun intrykk av at hun det hadde vært veldig koselig å treffes igjen. Synes det er litt rart at hun svarer så positivt hvis hun egentlig ikke vil.

Kan jo hende hun synes det er kleint eller at hun er usikker på meg. Jeg har aldri vært i denne situasjonen i tillegg til at det er litt rart å møtes igjen når man går fra å nesten være kjærester til å ikke se hverandre på et halvt år, derfor prøver jeg å være litt forsiktig.



Anonymous poster hash: 02b1d...2d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har noen innspill?

Anonymous poster hash: 02b1d...2d0

Ta kontakt å se hva hun svarer. Noen ganger må man bare ta en sjanse.

Anonymous poster hash: 91751...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det lenge siden dere skulle tatt den kaffen?

Om det kun er noen dager siden så la det ligge litt til og se om hun tar kontakt. Om hun var syk er det ikke så rart egentlig at hun ikke foreslo en ny dat, hun vet jo ikke hvor lenge hun vil være i dårlig form.

Om det er mer enn 2-3 uker siden kan du jo sende en hyggelig mekling, spørre om hun er frisK igjen og foreslå en kaffe en dag. Om du da får et svar om at det ikke passer og hun ikke foreslår en ny tid, ja da kan du trekke deg unna 😃

Ellers er henting ekstremt idiotisk. Aldri forstått slikt

Anonymous poster hash: b195c...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nå i helgen, hun var såpass dårlig at hun endte opp på sykehus, selv om hun hadde det bra når jeg snakket med henne så var hun fortsatt der. Bare synes det var litt merkelig at hun ikke foreslo at vi kunne ta det til uka eller noe hvis hun hadde lyst.

Aldri hørt utrykket henting før, men det er vel ikke så rart at man kutter kontakt når en eller begge har utviklet følelser og man har bestemt seg for å ikke innlede et forhold? Og vi var veldig gode venner før vi datet, for min del så vokser ikke gode venner på trær akkurat.



Anonymous poster hash: 02b1d...2d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh...hvis hun ble så dårlig at hun ble innlagt på sykehus hadde hun vel nok med å tenke på seg selv!

Anonymous poster hash: 5e5d4...bf7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...