Gå til innhold

Møteplass for lesbiske på nett.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke steder er bra, og hvilke ikke,?

Trenger lit tips og råd her.

IKKE ute noe kortvarig, så please ingen ons forslag..

vil så gjerne møte en langvarig kjæreste, noe fint og varig,,

Hvor finner man de>>>>>????



Anonymous poster hash: e120d...7c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk ut Gaysir og ikke hør på det fjolset som svarte først her....

Anonymous poster hash: a1387...ef0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har prøvd www.Gaysir.no og www.Skeiv.no :) Begge er bra sider, synes jeg. En annen side du også kan prøve er www.Okcupid.com :) Der kan du fylle ut profilen din, svare på ulike spørsmål om samliv, politikk, personlighet, etc. og matche med folk som er lik deg. Okcupid er internasjonalt, men det er også en del nordmenn der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Hei!

Jeg har prøvd www.Gaysir.no og www.Skeiv.no :) Begge er bra sider, synes jeg. En annen side du også kan prøve er www.Okcupid.com :) Der kan du fylle ut profilen din, svare på ulike spørsmål om samliv, politikk, personlighet, etc. og matche med folk som er lik deg. Okcupid er internasjonalt, men det er også en del nordmenn der.

Men på Okcupid får man mest brev fra mannfolk borti gokk. Jeg ville ikke anbefalt det hvis hun er ute etter kjærester hvertfall. Passer mer til vennskap og chatting synes jeg (selv om det ikke er intensjonen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men på Okcupid får man mest brev fra mannfolk borti gokk. Jeg ville ikke anbefalt det hvis hun er ute etter kjærester hvertfall. Passer mer til vennskap og chatting synes jeg (selv om det ikke er intensjonen).

På Okcupid kan du krysse av på at du kun ønsker kontakt fra andre jenter/damer som er intrs. i jenter. :) Ved å krysse av på det alternativet, fikk jeg ikke en eneste melding fra menn da jeg var medlem der. Den muligheten finnes jo ikke på Gaysir, og der fikk jeg mange meldinger fra menn. Men det er sant at man kanskje må lete litt hardere etter en kjæreste der, i hvert fall en som bor nærme/i Norge. Men det finnes mye useriøst på alle sider på nett, så etter min erfaring må man lete litt om man ønsker noe mer seriøst, uansett hvilken side man bruker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk ut Gaysir og ikke hør på det fjolset som svarte først her....

Anonymous poster hash: a1387...ef0

Jeg var medlem av Gaysir og det var et hav av ekle menn som var ute etter et ligg. Mange var også gifte. Innboksen min bombardert av meldinger fra menn. Det stod i profilen min at jeg var lesbisk. Endte med at jeg slettet meg.

Så hvis du ikke bryr deg om sånt, så er det jo bare å kjøre på.

Anonymous poster hash: 2c0f7...2f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...