Gå til innhold

Alexander Wang for H&M


Kladd

Anbefalte innlegg

Beklager uvitenheten min, men hva betyr couture, egentlig? Anonymous poster hash: 1383b...643

Haute couture er de mest eksklusive plagene til designere, og det kan variere i vakre kjoler til crazy design. Bare å google haute cotoure, så skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, ser ut som det er mye bra i denne kolleksjonen! Skal tenke litt mer på hvilke pieces jeg ev. vil ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes kolleksjonen er helt grusom! og alt for mye logoflashing...

Det samme synes jeg. Hva er vitsen med all logoen?? Skuffet. Har gledet meg i flere mnd til dette samarbeidet :/

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns den vinterjakken med stort belte er litt kul :) men utover det er jeg veldig skuffet... og hva er poenget med å skrive WANG på alt mulig?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forelesning og kan ikke stå i kø, men hadde neppe gjort det uansett. Kommer dog til å prøve å klikke hjem noe fra nettbutikken(for det skulle ut der også, eller husker jeg feil?) Var vel mest tightsen jeg falt for sånn umiddelbart, har ikke sett så nøye på alt enda, men liker godt Alexander Wang, selv om jeg tviler på at dette blir noen stor hit.

Anonymous poster hash: 7f443...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig skuffet over kolleksjonen. Hadde gledet meg, er veldig glad i AW generelt men dette var alt for sporty. Og alt for mye logoflash.

Synes den sorte scuba-genseren var ok, det samme med den sorte genseren for menn. Den grå korte var også helt grei. Kommer ikke til å stå i noe kø i år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha kikket litt nærmere synes jeg de høyhælte skoene, de to kjolene, den ene lange tee'en, den ene crop-topen og det ene skjørtet ser jævlig bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, herregud. Noe av det mest komiske jeg har sett på lenge.

Noen av kjolene var greie, hadde det ikke vært for at det står WANG i alle retninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, de tightsene. Er det treningstights? Og de andre toppene som ser ut som sports bh?! Og hvorfor selger de yogamatte ?! :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste jeg greier å tenke er "Nei, hva, hæ?" Syns ikke noe av det så spesielt pent ut. Aldri at jeg hadde kjøpt noe av det. Om noe, så var det vel to kjoler som så helt greie ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BabyBlue

Denne kolleksjonen ble litt for wannabe edgy for min del... Får assosiasjoner til arena klærne fra Hunger Games, spesielt den siste filmen. Er jeg den eneste? :fnise: Der var det derimot Lucas Hugh som stod bak treningsklærne, og de var dødskule og innovative. Her ser det ut som om Wang prøvde å presse sammen treningsklær og hverdagsklær i en og samme kategori, og for min del falt det ikke i smak.

Kunne han ikke laget basisklær med litt tanke bak seg som han ellers designer? Når man designer klær for H&M bør man tenke på hva folk flest kunne gått i, men virker som om disse designersamarbeidene går i helt motsatt retning :P Sporty, ja, men kanskje litt i overkant?

Treningstightsene var derimot ganske kule, og den kjolen med blåe kanter virket lovende. Men husk at klærne fra promobildene ofte er laget av dyrere materialer og er satt sammen bedre enn det endelige resultatet (skreddersydd for modellen etc), så jeg skal ikke si meg sikker før jeg ser de i fysisk form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klærne er av en type som omtrent bare ser bra ut på høyreiste, smale modellkropper. Altfor mye logoer og sære snitt for min smak.

Anonymous poster hash: 8b211...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh. Mulig det kan bli noe hvis jeg plutselig vil trenge nytt treningstøy, men til dagligbruk var det ingenting jeg falt for der.



Anonymous poster hash: 90301...b07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som i utgangspunktet elsker Alexander Wang, ble superskuffet. Det er ikke EN ting som kunne sett fint ut på meg i den kolleksjonen :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...