Gå til innhold

Hjelp til valg av mobil..iPhone 5,6 eller xperia!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker mobilen til surfing og ringing og sms. Og bra kamera er jo og fint men ikke det viktigste. Og den bør være rask. Synes xperia z3 er utrolig fin..men har i de siste årene har iPhone. Må heller ikke bruke mest mulig penger på mobil. Problemet med Sony er at det er ganske vanskelig å få tak i tilbehør til denne? Sånn lommebok... Så kanskje mest lønnsomt med iPhone? Del erfaring.:)

Anonymous poster hash: cef7c...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tilbehør får du i massevis til alle telefoner, med mindre du må kjøpe i Norge. Sjekk ebay og diverse andre sider så finner du alle farger og fasonger veldig billig

Xperia er en veldig bra telefon, både vanlig og compact. Selv liker jeg compact best av de. Største fordelene er jo supert batteri, vanntett og ikke minst så er de ofte å få til bra pris. De har vel også gjort det svært bra i tester.

iPhone er jo make år etter år og koster latterlig mye. Men du får jo telefonen "alle" vil ha.

Her finner du ihvertfall litt utvalg til xperia z3

http://www.mytrendyphone.no/shop/sony-xperia-z3-241647c1.html&CustomPageSize=96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Xperia veldig godt i hverfall. Spesielt det at den er vanntett og støtsikker. Har hatt min Z1 lenge, og hadde Acro S før det. Kommer definitivt til å kjøpe Sony neste gang også.

Men forresten, en venn har nettopp kjøpt seg den nye Iphonen, og jeg likte den veldig godt:) Men kunne ikke kjøpt en mobil som ikke tåler vann etter å ha hatt en som gjør det. Har ofte med meg mobilen på joggetur, i tillegg til å tåle selve regnet om jeg løper med den i hånden, tåler den også når jeg tryner og ender med å presse den hardt ned i gjørmen :fnise: Den har fått noen flyturer med ikke så myke landinger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Z3 og liker den veldig godt. Det er veldig greit å ikke trenge å bekymre seg for at det skal komme vann på den. Eneste minus er at musikken som kommer ut av høytallerene kan få mobilen til å vibrere litt og selve lyden synes jeg ikke er så veldig bra. Ellers er jeg veldig fornøyd og batteri tiden med Stamina på får den til å vare hvertfall 2 dager med moderat bruk.

Aldri vært borti iPhone men for meg så er det ikke aktuelt siden jeg ikke har noen andre Apple produktert. Så da holder jeg meg til PC/Android.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...