Gå til innhold

TILSTÅ! Jeg har ikke... ennå. (Spesialtråd for utsettere)


Zenobia

Anbefalte innlegg

:) Hvordan gikk det?

Takk for omtanken. Det gikk fint. Det er litt å fikse, men det er fullstendig mulig å ordne opp i :)Hun er den vennligste tannlegen i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for omtanken. Det gikk fint. Det er litt å fikse, men det er fullstendig mulig å ordne opp i :)Hun er den vennligste tannlegen i verden.

Bra!! Jeg hadde den vennligste i verden da jeg bodde sørafor. Han var en roooolig, myndig og koselig nordlending som snakket på en så hypnotisk måte at jeg glemte at jeg burde være engstelig.

Du har fått en fin avatar, forresten :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra!! Jeg hadde den vennligste i verden da jeg bodde sørafor. Han var en roooolig, myndig og koselig nordlending som snakket på en så hypnotisk måte at jeg glemte at jeg burde være engstelig.

Du har fått en fin avatar, forresten :)

Takk, igjen, ah så bra at vi begge hadde gode erfaringer. :) Tusen takk, tok litt tid å finne den rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde bestilt meg time hos tannpleier snart for å sjekke tingenes tilstand. Men jeg tør ikke for jeg er redd for kritikk :fnise: Nå må jeg ta meg sammen, bedre å komme seg til tannlegen før det blir hull. Hvis ikke jeg har hull allerede da. Føler de alltid finner begynnende hull når jeg er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hengt ut dagens vask fordi jeg må ta ned og legge inn vasken fra i går først.

Nei, jeg har ikke installert. Dette var dagen, og dagen har gått.

Jeg har ikke senket kravet til estetikk, dermed ble det å køye på gjesterommet inntil jeg slutter å utsette å legge på nytt sengetøy på "The master bedroom". Siden det var så koselig å ligge på gjesterommet, har incentivet til å få på nytt sengetøy blitt ytterligere svekket. Tenker det blir én natt til der :fnise:

Dette var en oppdatering av noen av mine utsatte prosjekter. Hvordan går det med deres?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke utsatt meditasjonen i dag, men har utsatt rydding i klesskapet igjen.

Det er noe som virkelig trengs og har vært utsatt i flere uker!!

Det skulle gjøres i ettermiddag, men du verden så fort den ettermiddagen gikk før jeg dro på kurs i kveld.

Kurset var veldig givende og dagen har vært perfekt bortsett fra at jeg ikke ryddet.

Denne tråden blir jo et skikkelig puff for å få ting gjort!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke søkt den jobben jeg skulle enda. Ei heller har jeg sendt filer til veileder som skulle vært sendt... Ja. Helst i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ennå ikke bestilt ny time hos tannlegen.

Har heller ikke ryddet leiligheten eller støvsugd.

Skulle også ha vasket badet.

Noe jeg ikke har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke funnet meg et sted å bo enda og burde sitte på nett å lete istedet for å beslke KG hver 10.minutt....



Anonymous poster hash: 48834...9aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært på andre siden av byen for å kjøpe skikkelig kattemat. I mellomtiden får pus noen den liker godt, men som ikke er helt bra.

Her trengs også en skikkelig helgevask, jeg er jævlig tung i ræva som vanlig.

Jeg har heller ikke satt meg opp på nye vakter, selv om jeg tror jeg er frisk nok etter influensakommersen vi har hatt her.

Og det er mer jeg skulle gjort i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde planer om å støvsuge i ettermiddag, det har jeg ikke gjort.

Håper jeg får ånden over meg i morgen.

Men har vasket en god del klær, trøster meg med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk hjelp til å installere i dag, men får ikke programmet til å fungere. Så nå går jeg over til fase to av utsettelsen: Å lese en komplisert manual :(

Det blir ikke i kveld.


Denne tråden blir jo et skikkelig puff for å få ting gjort!

Det virker sånn på meg også :biggrin:

Endret av Zenobia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ennå ikke bestilt tannlegetime.

Min kjære truer med å gjøre det for meg.

Og sørge for at jeg går dit.

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Jeg har ennå ikke bestilt tannlegetime.

Min kjære truer med å gjøre det for meg.

Og sørge for at jeg går dit.

:(

Nullstill deg selv, og bestill time. Finn gjerne en tannlege som har lystgass (ja, de finnes). Tro meg, du vil føle deg usedvanlig lettet etterpå!

Jeg prokrastinerer stadig vekk, men kommer alltid i mål. Fungerer best under press og med deadlines. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg burde ha skrevet mer i bachelorrapporten min. Nå skrev jeg en del i dag, men har utsatt det i to uker. :sjenert:

Ellers har jeg enda ikke tatt ned julegardina på kjøkkenet. :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har jeg enda ikke tatt ned julegardina på kjøkkenet. :plystre:

Kudos! Hvor ofte bør man egentlig skifte gardiner - uansett motiv?

- - -

Jeg har ikke installert Windows 8.1 på denne PC-en. Prøvde da den var ganske ny, og fikk blå skjerm. Sikkert fordi jeg ikke hadde deaktivert McAfee. Jeg ble redd, og har ikke prøvd siden. Nå har jeg Windows Defender, så da burde den ikke krangle. Så da er dette et punkt på 'ting å utsette'-lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...