Gå til innhold

Er dette falskt? Person som ringte meg og påsto at han hadde sett rar aktivitet fra min PC?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han snakket engelsk. Bruker nesten aldri pcen min lenger. Skjønner ingenting jeg. Kan det være hacker eller noe?

Anonymous poster hash: 8653b...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er svindel. Uten tvil.



Anonymous poster hash: 01470...1a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dette er ren løgn fra hans side. La ham lide, han fortjener det.

Spill med, trekk ut tida, rap i telefonen og ha det litt moro på hans bekostning.



Anonymous poster hash: 58085...685
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpenbare svindlere som har holdt på slik i mange måneder. Han påsto kanskje også at han var fra Microsoft....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare svindel. Det er ingen grunn til å ta en promilles forbehold heller, det finnes ingen tvil som helst. Du får si du har Mac, hvis han mener det er Windows-problemer, og se hva han svarer. Eller bare legge på, hvis du ikke føler for å leke litt med svindleren.



Anonymous poster hash: 22667...2f7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sa han visste hva jeg het..uff. Ekkelt! Men takk for svar dere:)

Ts

Anonymous poster hash: ca9a8...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa han visste hva jeg het..uff. Ekkelt! Men takk for svar dere:)

Ts

Anonymous poster hash: ca9a8...9be

Huff ja, det høres ekkelt ut. Håper ikke du ga ham noen opplysninger.

Anonymous poster hash: ddd1d...cd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa han visste hva du het, eller sa han navnet ditt? Uansett, bare svindel! Hvis de ringer igjen si at du skal ringe politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soleklart svindelforsøk.



Anonymous poster hash: 4fea7...ef8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter fortsatt på disse rare telefonene. Lurer på hvordan jeg skal dra ut tiden maksimalt for så å si at jeg sitter ved en gammel mekanisk skrivemaskin.

Eller kanskje jeg faktisk skal få tak i en slik skrivemaskin, og klapre inn passord mm mens duden hører på. Kan bli en spesiell stemning av slikt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter fortsatt på disse rare telefonene. Lurer på hvordan jeg skal dra ut tiden maksimalt for så å si at jeg sitter ved en gammel mekanisk skrivemaskin.

Eller kanskje jeg faktisk skal få tak i en slik skrivemaskin, og klapre inn passord mm mens duden hører på. Kan bli en spesiell stemning av slikt.

Det blir nok din tur snart. Jeg følte meg såret over å blitt utelatt fra det gode selskap, men nå har godeste Microsoft faktisk kontaktet meg 4 ganger, og jeg begynner å bli lei.

Jeg hadde dem nylig på tråden, og samtalen endte med at jeg ble satt over til "my senior" som hun kalte det, og han fortalte meg at han ønsket å knulle meg hardt og lenge etc.

Jeg lot kødden prate seg ferdig, skjøt inn et par "oh really.", og "whatever." der han avbrøt talestrømmen for å trekke pusten og ble så satt over til damemennesket som hadde satt meg over til ham i utgangspunktet.

"So, how did you like speaking to my senior" spurte hun. "Boring and not very original" svarte jeg, og da la de på.

Jeg er spent på å høre hvordan de vil reagere på skrivemaskinklapringa di, håper du poster reaksjonen deres her. Det kan bli riktig så underholdende.

Anonymous poster hash: 58085...685

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sa han visste hva jeg het..uff. Ekkelt! Men takk for svar dere:)

Kanskje du står i telefonkatalogen?

Anonymous poster hash: 6b6ac...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...