Gå til innhold

Ekle menn på KG - vurderer å slette min bruker pga disse mennene.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Det jeg lurer på etter å ha fulgt med på disse kvinnehetsetrådene, dere menn som er her på kg, hvorfor forsvarer ikke dere kvinnene som blir hetset? Hvorfor er det bare en eller to menn som kommer med sitt forsvar imot disse ekle mennene?

Anonymous poster hash: 67c3d...770

Mennene som står på kvinners side og forsvarer dem, blir så foraktelig kalt "hvite riddere" av disse ynkelige hetserne og beskyldt for at de bare vil innynde seg hos damene.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg lurer på etter å ha fulgt med på disse kvinnehetsetrådene, dere menn som er her på kg, hvorfor forsvarer ikke dere kvinnene som blir hetset? Hvorfor er det bare en eller to menn som kommer med sitt forsvar imot disse ekle mennene?

Anonymous poster hash: 67c3d...770

KG i nøtteskall. Kjent bruker poster radikalfeministisk søppel som sier at fedre ikke er verdt en dritt, en del kvinner applauderer det. Så blir det åpnet en diskusjon om hvorfor kvinner har så høyt sykefravær. DET blir visst til et kvinnehat det. Go figure. Her tenker jeg altså åpningsinnlegget i begge diskusjonene. Avsporinger og drittslenginger kommer jo i tillegg. Andelen menn som forsvarer kvinner er laaaangt høyere enn motsatt. Her inne er jo fremdeles vold mot menn komedie.

Anonymous poster hash: 56a93...ee5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 100% enig med deg TS. Jeg synes også du skal slette din bruker pga disse fælslige mannfolkene!

Anonymous poster hash: 46ff5...2b2

Noe følte seg tydeligvis truffet :fnise:

Ignorere trolla. Alt de vil er å få oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her minner meg om Ban Bossy kampanjen. Skjære kvinnfolk som ikke takler alle disse "slemme" menneskene. Så lurer man på hvorfor det ikke finnes flere kvinnelige ledere. Er det virkelig så rart når kvinner må hente ut sykemelding av å gjennomføre personalsamtaler.

Anonymous poster hash: 5f956...d60

Tror du det ikke finnes noen kvinnlige ledere?

Anonymous poster hash: 24d7c...2a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hvordan kan man ignorere brukere?

Gå inn på ditt kontrollpanel, videre på ignorerte brukere. Der skriver du navnet på brukere du vil ignorere.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det her minner meg om Ban Bossy kampanjen. Skjære kvinnfolk som ikke takler alle disse "slemme" menneskene. Så lurer man på hvorfor det ikke finnes flere kvinnelige ledere. Er det virkelig så rart når kvinner må hente ut sykemelding av å gjennomføre personalsamtaler.

Anonymous poster hash: 5f956...d60

Et av flere treff jeg fikk på kvinnelige ledere;

https://www.econa.no/kvinnelige-ledere-er-best

Anonymous poster hash: 266c7...843

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Gå inn på ditt kontrollpanel, videre på ignorerte brukere. Der skriver du navnet på brukere du vil ignorere.

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi menn ikke tar seg så himla nær av absolutt alt. De drar på skuldrene og går videre. Kvinner sitter jo og baksnakker og kjenner på følelser i all evighet.

Anonymous poster hash: 38d28...eea

Ikke det, nei? Er det ikke nettopp det som er problemet her, at mennene reagerer hardt på noen små ting, hetser, skriver tullete, hatefulle og generaliserende innlegg i flere tråder her? Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har observert dette.

Det er heller ikke mulig å diskutere kvinnerelaterte saker på dette forumet uten at menn kommer inn og sutrer om at "ja, men hva med menn da? De... Bla, bla, bla.."

Anonymous poster hash: 12eda...972

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på ditt kontrollpanel, videre på ignorerte brukere. Der skriver du navnet på brukere du vil ignorere.

Problem solved :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer på etter å ha fulgt med på disse kvinnehetsetrådene, dere menn som er her på kg, hvorfor forsvarer ikke dere kvinnene som blir hetset? Hvorfor er det bare en eller to menn som kommer med sitt forsvar imot disse ekle mennene? Anonymous poster hash: 67c3d...770

Jeg har forsvart både menn og kvinner som blir hetset. Ikke at det har hjulpet noe videre.

Øyensynlig er jeg en hvit ridder som bare vil i trusene på noen. Takk for kaffen!

Anonymous poster hash: f00a7...780

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en bruker her en tid nå, og det siste året er det blitt mer og mer av ekle menn på kg. siden disse tydeligvis elsker å spre gørr, tenker jeg det er like greit å slette min bruker og slippe å bli plaget av sleske teite manipulerende kommentarer. Jeg er sikker på at det er noe mental galt med disse mannlige brukerne som slenger ut ord og innbiller seg at de vet alt om kvinner. Selv når andre menn taler dem midt imot i rævholet.

Er jeg alene om å mene dette?

Anonymous poster hash: 67c3d...770

Er du virkelig så svak at du ikke tåler å bli slengt dritt til? Menn slenger dritt om kvinner, kvinner om menn, menn om menn, og kvinner om andre kvinner. Det er da ingen grunn til å ta ting personlig, og selv ved personangrep er det jo få her på forumet som faktisk kjenner den brukeren de adresserer. Ingen grunn til å la seg påvirke emosjonelt med andre ord, det burde ikke bety noe hva fremmede mener om deg som person, og i alle fall ikke ditt kjønn (som bare er en demografisk gruppering du er medlem av).

Og hvorfor skal du slette deg? Er det ikke bare å holde seg unna singelforumet og samlivsforumet da, jeg regner med det er der trykket er størst! Åpningsinnlegget ditt er både misforstått og barnslig. Folk driter i om du sletter deg, folk driter i om jeg sletter meg, og forumet går videre uansett. Vi er alle bare mer eller mindre anonyme røster av varierende kvalitet med forskjellig meninger.

Jeg må innrømme at jeg har vanskelig med å se for meg hvordan sånne som deg takler virkelig konflikt og kritikk i det virkelige liv. Er det å krølle seg sammen til en liten ball og skrike at verden er fæl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du virkelig så svak at du ikke tåler å bli slengt dritt til? Menn slenger dritt om kvinner, kvinner om menn, menn om menn, og kvinner om andre kvinner. Det er da ingen grunn til å ta ting personlig, og selv ved personangrep er det jo få her på forumet som faktisk kjenner den brukeren de adresserer. Ingen grunn til å la seg påvirke emosjonelt med andre ord, det burde ikke bety noe hva fremmede mener om deg som person, og i alle fall ikke ditt kjønn (som bare er en demografisk gruppering du er medlem av).

Og hvorfor skal du slette deg? Er det ikke bare å holde seg unna singelforumet og samlivsforumet da, jeg regner med det er der trykket er størst! Åpningsinnlegget ditt er både misforstått og barnslig. Folk driter i om du sletter deg, folk driter i om jeg sletter meg, og forumet går videre uansett. Vi er alle bare mer eller mindre anonyme røster av varierende kvalitet med forskjellig meninger.

Jeg må innrømme at jeg har vanskelig med å se for meg hvordan sånne som deg takler virkelig konflikt og kritikk i det virkelige liv. Er det å krølle seg sammen til en liten ball og skrike at verden er fæl?

Det handler ikke om å være svak. Det handler om å forvente at andre (formodentlig voksne) menesker kan oppføre seg anstendig.

Synes du det er greit at folk er uhøflige, ufine og slemme?

Anonymous poster hash: f00a7...780

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke om å være svak. Det handler om å forvente at andre (formodentlig voksne) menesker kan oppføre seg anstendig.

Synes du det er greit at folk er uhøflige, ufine og slemme?

Anonymous poster hash: f00a7...780

Verden er en gang sånn at folk er både frekke og ufine. Dessuten tolker vi all informasjon gjennom våre egne mentale brilleglass, så det er ikke i alle tilfeller man kan si om noe er ufint rent objektivt.

Et eksempel er den alltid pågående diskusjonen om vanskelighetsgraden på sykepleierutdanningen, hvorav enkelte av de som mener den er lett blir beskyldt for å kalle sykepleiere dumme. Nå er jo det også en logisk feilslutning, men du ser hvor jeg vil.

Hvis jeg skriver at jeg absolutt ikke liker damer med noen kilo for mye, og foretrekker at kjerringa har perfekt hud, disser jeg da samtidig de som ikke har det, eller stater jeg kun mine personlige preferanser?

Uansett er det utrolig barnslig og trassig og liksom "true" med å slette seg fordi folk ikke danser etter ens egen pipe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden er en gang sånn at folk er både frekke og ufine. Dessuten tolker vi all informasjon gjennom våre egne mentale brilleglass, så det er ikke i alle tilfeller man kan si om noe er ufint rent objektivt.

Et eksempel er den alltid pågående diskusjonen om vanskelighetsgraden på sykepleierutdanningen, hvorav enkelte av de som mener den er lett blir beskyldt for å kalle sykepleiere dumme. Nå er jo det også en logisk feilslutning, men du ser hvor jeg vil.

Hvis jeg skriver at jeg absolutt ikke liker damer med noen kilo for mye, og foretrekker at kjerringa har perfekt hud, disser jeg da samtidig de som ikke har det, eller stater jeg kun mine personlige preferanser?

Uansett er det utrolig barnslig og trassig og liksom "true" med å slette seg fordi folk ikke danser etter ens egen pipe.

Du svarte ikke på spørsmålet mitt (men trakk frem et par av dine fanesaker i stedet).

Anonymous poster hash: f00a7...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du svarte ikke på spørsmålet mitt (men trakk frem et par av dine fanesaker i stedet).

Anonymous poster hash: f00a7...780

Da leser du ikke mellom linjene. Svaret mitt er at det ikke spiller noen rolle om det er greit eller ikke. Det blir som å spørre om det er greit at noen sulter. I en ideell verden er det jo ikke det, men der lever nok ikke vi. Man må uansett forholde seg til det. Og den måten ts velger å gjøre det på er særedeles umoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm....hvor er disse ekle mennene? Eneste creepy mannen jeg har "sett" er han som henger på "legg ut bilde av kroppen din-tråden" men de som legger ut halvnakne bilder der ber jo om det selv. :fnise:

For noen år siden var det noen ekle menn her, men jeg tror de er borte nå, gudskjelov for det. Da snakket vi stalking på høyt nivå! Nå syntes jeg det er ganske så greie menn her!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da leser du ikke mellom linjene. Svaret mitt er at det ikke spiller noen rolle om det er greit eller ikke. Det blir som å spørre om det er greit at noen sulter. I en ideell verden er det jo ikke det, men der lever nok ikke vi. Man må uansett forholde seg til det. Og den måten ts velger å gjøre det på er særedeles umoden.

???

Så det spiller ingen rolle om man oppfører seg skikkelig mot hverandre eller ikke?

Koster det for mye å være høflig?

Jeg synes det vitner om fattige sjelsevner om man ikke kan frembringe en uenighet uten å være uhøflig. Dessuten er det helt unødvendig å være ufin.

Din sammenligning med sult er helt irrelevant. Høflighet er ikke noen knapphetsressurs. Alt som trengs er er vilje til å respektere folk selv om du er uenig.

Jeg er rystet.

Anonymous poster hash: f00a7...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

???

Så det spiller ingen rolle om man oppfører seg skikkelig mot hverandre eller ikke?

Koster det for mye å være høflig?

Jeg synes det vitner om fattige sjelsevner om man ikke kan frembringe en uenighet uten å være uhøflig. Dessuten er det helt unødvendig å være ufin.

Din sammenligning med sult er helt irrelevant. Høflighet er ikke noen knapphetsressurs. Alt som trengs er er vilje til å respektere folk selv om du er uenig.

Jeg er rystet.

Anonymous poster hash: f00a7...780

Det spiller ingen rolle for det jeg diskuterer, nemlig ts reaksjon. Jeg har ikke noe ønske om å gå inn i en diskusjon om skikkelighet, det kan være så mangt, og er fryktelig subjektivt. Noe som var hele poenget med mitt forrige innlegg, og som tydeligvis gikk deg hus forbi.

Og nå er du skikkelig uhøflig med meg. Du impliserer først at jeg ikke synes det spiller noen rolle om man er høflig, og konkluderer deretter med at sånne som meg må ha fattige sjelsevner. Ser du hva jeg gjorde der? At du er rystet over mine uttalelser er heller ikke et typisk utrykk man ville brukt i en "skikkelig" debatt. Eller er det du som har definisjonsmakten på hva som er god oppførsel og ikke kanskje?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...