Gå til innhold

Survival kit når kvelden ender med overnattingsbesøk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og hvor vanlig er det at menn har dete stående på badet, kjære deg? ;)

 

Må innrømme at jeg tenkte servietter til intimvask og ikke sminkefjerning, men noe du finner på vasken til en mann er det uansett ikke.

 

Våtservietter er våtservietter. Det kan man bruke til å tørke møkk fra bordet, svette fra ansiktet, sminke, eller i underlivet. Eller man kan tørke seg på henda med det etter å ha tatt i hårgele for å spare tid i stedet for å bruke vasken. Jeg hadde ikke stussa om en pakke våtservietter stod fremme hos en mann, faktisk har jeg holdt på med en som hadde det. Jeg tenkte ikke over det i starten, men så at han brukte det til å tørke seg på halsen og ansiktet når han kom hjem fra jobb svett, og etter at han hadde barbert seg. Det er en kombigreie, ikke bare for å bruke i underlivet på kvinner (man får dem også i små pakker på fly osv for å vaske hendene, veldig praktisk og smart)

Anonymous poster hash: 567f3...fff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

skal jeg liksom være nødt til å kjøpe inn ekstra tannkrem også da? ikke faen om jeg deler av min tannkrem den koster for mye?

 

må jeg kjøpe inn egne putevar også kanskje, for jeg vil ikke dele ansiktsmidd med folk, så enten får de gå hjem eller sove i andre enden av senga.

 

synes det var litt vel mye krav til den ene parter her og ikke den andre.

Anonymous poster hash: afd41...6b7

 

Egen gjestetannkrem så ingen skal bruke av din? Da begynner det å bli too much. Spar deg for ironien, ingen her mente noe i de baner, men et sengetøy som ikke er brunt av møkk og svette burde være en selvfølge når man får besøk.

Anonymous poster hash: 567f3...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Egen gjestetannkrem så ingen skal bruke av din? Da begynner det å bli too much. Spar deg for ironien, ingen her mente noe i de baner, men et sengetøy som ikke er brunt av møkk og svette burde være en selvfølge når man får besøk.

Anonymous poster hash: 567f3...fff

 

nei ingen får bruke av tannkremen min nei, for den er jævlig dyr. hvem er det som egentlig har sengetøy som er brunt og fullt av svette?

Anonymous poster hash: afd41...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som ikke tar seg bryet med å skifte på senga. Ok hvis du har dyr tannkrem og ikke vil dele får du kjøpe en egen da. Og gjemme din. For du kan jo ikke akuratt kontrollere hvilken tube hun tar av, eller hvilken såpe hun bruker hvis det står flere sammen. Tannkrem og såpe og sånn er vel sånt man tillater gjestene sine å bruke. Du høres fryktelig sær ut, men hey vi har alle våre områder.



Anonymous poster hash: 567f3...fff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Menn som ikke tar seg bryet med å skifte på senga. Ok hvis du har dyr tannkrem og ikke vil dele får du kjøpe en egen da. Og gjemme din. For du kan jo ikke akuratt kontrollere hvilken tube hun tar av, eller hvilken såpe hun bruker hvis det står flere sammen. Tannkrem og såpe og sånn er vel sånt man tillater gjestene sine å bruke. Du høres fryktelig sær ut, men hey vi har alle våre områder.

Anonymous poster hash: 567f3...fff

 

lar du folk bruke den dyre sminken din?

Anonymous poster hash: afd41...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

nei ingen får bruke av tannkremen min nei, for den er jævlig dyr. hvem er det som egentlig har sengetøy som er brunt og fullt av svette?

Anonymous poster hash: afd41...6b7

 

Ekkelt mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lypsyl? Jeg må le. Er det hvis man ønsker grundig suging at man bør sette frem det?



Anonymous poster hash: 9444f...12e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg kjenner at jeg har vært grundig uheldig med de jeg har fulgt hjem dersom dette er vanlig å forvente :P 
Jeg forventer vel egentlig bare rent sengetøy og kondomer av en jeg følger hjem, hygieneartikler på badet som jeg kan låne av er bare en ren bonus. Men jeg trenger hårbørste/kam, håret mitt er av den typen som står til alle kanter etter 2 minutter fysisk aktivitet. 



Anonymous poster hash: 00e89...e31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

lar du folk bruke den dyre sminken din?

Anonymous poster hash: afd41...6b7

 

 

Pleier ikke å ha med meg menn hjem som får behov for å bruke sminken min altså.

Har jeg ei venninde på besøk som har glemt sin sminke den dagen, så ja seff, føl deg som hjemme, det koster kanskje 80 øre at hun bruker den, selvom det er et pudder til 800 kroner. Forsåvidt så vet man også at å dele sminke som mascara og sminkebørster kan være med på å spre smitte og bakterier, så jenter har generelt tillagt seg vanen om å bruke sin egen sminke eller gå uten. Tannkrem derimot har ingen smittefare sånn sett og er jo en mye mer hygienisk "nødvendighet" enn hva sminke er. Er det bedre at du har en dame på besøk i tre dager som ikke får pussa tenna fordi du er gjerrig på tannkremen? Isåfall kan du like gjerne date chewbacca så hårete og ekle som tenna hennes blir da!

Anonymous poster hash: 567f3...fff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bedre at du har en dame på besøk i tre dager som ikke får pussa tenna fordi du er gjerrig på tannkremen? Isåfall kan du like gjerne date chewbacca så hårete og ekle som tenna hennes blir da!

Anonymous poster hash: 567f3...fff

 

 

Hvor i landet får man ikke kjøpt sin egen tannkrem?

Anonymous poster hash: f4ff5...e02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvor i landet får man ikke kjøpt sin egen tannkrem?

Anonymous poster hash: f4ff5...e02

 

Hvis man blir med noen hjem uplanlagt så er det ganske uvanlig å gå med tannkrem i veska eller si "hei vent litt, jeg må inn på seven eleven på hjørnet her sånn så jeg får kjøpt min egen tannkrem!"

Herregud dude, gi opp. Du har ødelagt en ellers bra tråd med den kveruleringa di.

Anonymous poster hash: 567f3...fff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det virker litt kalkulert å bare tilfeldigvis ha en ubrukt tannbørste og lypsyl liggende.... fluffy sengetøy? Jentevennlige klær? Stearinlys?? Syns ikke disse tingene var så viktige.

Mitt forslag:

Kondomer (!!!!!)

Rent bad, med toalettpapir!

Våtservietter er fint :)

Kaffe, og noe å spise på.

Anonymous poster hash: 752ae...b1a

 

 

Jeg har alltid en sånn billig-pakke med 4 tannbørster fra Europris liggende i skapet. Fyller opp jevnlig. Hovedsaklig fordi barnet mitt ofte har overnattingsbesøk og mange unger er flinke til å glemme tannbørsten, men også når tannbørsten faller i do, man plutselig får gjester, eller hvis man drar med seg noen hjem fra byen. Jeg ser på det som en ekstra ting til gjestfriheten, at om noen plutselig kommer så har jeg faktisk tannbørste til de :) 

 

En ting jeg savner hvis jeg er på besøk hos menn er noe annet enn mannesåpe og manneshampo i dusjen. Om dere hadde hatt en nøytral (lano e.l.) og en enkel billig-shampo så hadde jeg blitt storfornøyd! :D Det er jo veldig godt å hoppe kjapt innom dusjen hvis man har hatt sex ;)

 

Ellers pleier jeg selv å ha med våtservietter, lypsyl, tannkrem og tannbørste, fordi jeg vet at jeg ofte ender hos venner hvis jeg skal ut og vi drar videre på nachspiel. 

 

Og jo, paracet! Et must i alle hjem! Mangler det så merker man det garantert en søndag morgen da man aller mest trenger det. 

Anonymous poster hash: 3c722...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...