Gå til innhold

Survival kit når kvelden ender med overnattingsbesøk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har liggende tannbørste i en skuff på badet er det rart å ha det liggende??? Hva med sengetøy?? jeg eier ikke to like sengetøy er det rart???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har liggende tannbørste i en skuff på badet er det rart å ha det liggende??? Hva med sengetøy?? jeg eier ikke to like sengetøy er det rart???

Nei det er ikke rart. (Tannbørsten er helt ny og ligger i innpakningen)?

De fleste har jo flere tannbørster i hus pga at de byttes ut jevnlig :)

Sengetøy er ok selv om d ikke er likt

Anonymous poster hash: 50c67...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondomautomat, slike som er på toaletter rundtom, det er classy. Gjerne ved siden av sengen. 

 

Helt ærlig hvis alt er rigga så er det creepy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondomautomat, slike som er på toaletter rundtom, det er classy. Gjerne ved siden av sengen. 

 

Helt ærlig hvis alt er rigga så er det creepy.

 

Overnattet en gang hos en som hadde alt klart:rosa håndkle og vaskeklut,rosa ubrukt tannbørste, minidusjsåpe og minitannkrem.Alt stod klart til meg på badet,nesten som på hotell;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tenn så mye sterinlys du vil du, jeg blåser dem ut alle sammen :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det virker litt kalkulert å bare tilfeldigvis ha en ubrukt tannbørste og lypsyl liggende.... fluffy sengetøy? Jentevennlige klær? Stearinlys?? Syns ikke disse tingene var så viktige.

Mitt forslag:

Kondomer (!!!!!)

Rent bad, med toalettpapir!

Våtservietter er fint :)

Kaffe, og noe å spise på.

Anonymous poster hash: 752ae...b1a

Angående tannbørsten kan man bare si at man kjøpte ny dagen før for å bytte, "men bare bruk den du, så kjøper jeg ny senere". Ellers er jeg enig i kondomer, rent bad og dopapir! Vet ikke hvorfor, men guttekollektiv jeg har vært i har en tendens til å gå tom for dopapir ofte. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har måttet pirke av dopapirresten fra dorullene for å få tørket meg etter å ha tisset  :fnise: Både etter ONS eller bare på besøk hos kompiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender jeg ender opp hos en venninne etter byn eller pulekompisen, men vet som regel dette på forhånd. Og da tar jeg som oftest med dette:

 

Liten skulderveske med plass til mobil, kort, tyggis, liten pakke med intimservietter, nødlader, kondom, hårstrikk og ren truse. Intimserviettene kan fungere som sminkeservietter til nøds....

 

Hos pulekompisen min tar jeg meg til rette, så det er ikke noe problem om feks ikke håndkler er lagt frem. Da finner jeg det selv. Men hvis jeg plutselig hadde endt opp med noen etter en bytur, så hadde jeg satt pris på at de sørget for at det var toalettpapir på badet, spør om jeg vil ta en dusj/fikse meg på badet (og finner frem feks håndkle eller våtservietter), finner noe å drikke etter akten, finner frem tyggis/drops om han ikke tilfeldigvis har ekstra tannbørste. Også er det hyggelig om han skifter på sengen, dersom han ikke gjorde det rett før. 

 

 

 

 



Anonymous poster hash: 4a081...2b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg bodde i kollektiv med hooka opp med en jente på byen. Da han skjønte at de kanskje dro hjem sammen løp han hjem og skiftet sengetøy og løp tilbake igjen til henne. Grunnen var at han hadde hatt med seg en annen jente natta før! Så på en måte var han jo gentleman.. 



Anonymous poster hash: dee45...30e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Derfor hadde jeg lurt deg til å tro at det ikke var lina opp. 

Anonymous poster hash: d7706...230

 

 

Klabbers, jeg ville bare gått ut fra at jenteklærne var dine egne  :blomst:

Anonymous poster hash: f4ff5...e02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært utrolig turn-off å bli med en fyr hjem og finne ut at han har alt lina opp og tilrettelagt for pulings.

 

 

Haha.., hææ? Og jeg som har lagd spillelister for overnattingsbesøk.. En liste for de på 25-30, og ei for de på 30+...

Anonymous poster hash: 0bf41...07a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Og våtservietter, skal man liksom bare sette en boks intimservietter de på vasken på badet uten at det virker merkelig? Sikkert kjekt å ha, men likevel, lykke til med å få til det uten at det blir veldig regissert.

 

Kjære deg, våtservietter brukes gjerne til sminke, slik at hun slipper å våkne med foundation utover hele puta, maskara rennende nedover ansiktet, øynene igjenklistret osv. Helt vanlige våtservietter, fra First Price eller Nivea, slengt på kanten av vasken.

Anonymous poster hash: 275e3...413

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter veldig pris på tannbørste, våtservietter, en joggebukse/lang skjorte å ha på meg dagen etter, vannglass, kaffe.

 

En hårbørste er heller ikke så ille. ;)



Anonymous poster hash: 76c06...a26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

I videoen under nevnes 7 ting som gjør det hyggeligere for jenta dersom kvelden ender med et "uplanlagt" overnattingsbesøk.

 

7 Must-Haves For Your Bachelor Pad

 

For de som ikke har lyst til å se videoen så er det:

  1. Ubrukt tannbørste
  2. Ha våtservietter tilgjengelig på badet
  3. Sett fram et glass vann til jenta på nattbordet før man sovner
  4. En lipsyl
  5. Tenn stearinlys på soverommet for romantisk effekt
  6. Gjør sengen din delikat (fluffy sengetøy, rent sengetøy)
  7. Ha noen "jentevennlige" klær tilgjengelig som hun kan låne ved behov

 

Kommentarer til listen? Er det noe som mangler? Jeg synes de godt kunne nevnt kondomer. Og når de først nevner våtservietter kunne de godt tatt med rene håndkler også. Og et rent bad. Og mat i kjøleskapet til en hyggelig frokost dersom stemningen dagen derpå er bra. 

Anonymous poster hash: a5f50...f46

 

Kult insj av deg trådstarter! Du får allerede 20 bachelor poeng fra meg :)

For egen del så er jeg ikke så veldig kresen på det, men det er supert med

- tannbørste (dårlig ånde er sykt sjenerende, da kan jeg unngå å kysse deg bare i frykt for at ånden min er for dårlig)

- våtservietter som står framme/blir satt fram slik at man kan ta en kattevask under armene, nedentil og få av seg sminken (sove med sminke er skikkelig ekkelt, det kjennes ut som man våkner med plastikkfolie og fett på annsiktet og huden blir så uren at den kan være stygg i flere uker etterpå).

- vannglass er en selvfølge, om det er ett vannglass man deler eller to spiller ikke så mye rolle men jeg MÅ drikke gjennom natten og på morgenen. Det er gentleman om fyren uoppfordret henter to vannglass, når han skal hente ett til seg selv. Hvis ikke så sier jeg som regel "tar du med et til meg også?".

- Lipsyl er ikke så viktig, trenger jeg det så har jeg med min egen, og å bruke andres leppe og øyegreier er ikke sunt hygienisk (ikke at det har så mye å si hygienisk når man uansett skal kysse leppene til hverandre da)

- Stearinlys på soverommet hmmm ja det er jo det alle kvinner drømmer om teoretisk, men jeg tror jeg ville syntes det ble litt for mye om det var mye stearinlys altså. Et par som er naturlig plassert, og som blir tent naturlig (f eks med en gang man kommer inn døra, og ikke rett før man skal ha sex) er koselig.

- Rent sengetøy er bra! Viktig! Vet om en som fikk skabb av å sove i seng med en annen, og sengetøy som ikke er skiftet på mange måneder er direkte ekkelt.

- Jentevennlige klær -hmmm jeg er mer enn fornøyd med en vanlig gutte t skjorte, men om mannen har noen litt mindre i størrelse liggende som "ikke passer lenger til han" (ja gutte t skjorter, det ville vært veldig rart om han hadde et ekstralager med jente t skjorter) så er det jo fint og flaks.

Utover det så ja, DOPAPIR (eventuelt i nød kan man jo bruke våtserviettene som står på servanten),

og juice eller te til når man har stått opp. Vann og tørt brød er ikke sjarmerende. Juice hjelper også på ånden. Rent håndkle på badet, og relativt nyvasket toalettskål gir også et godt inntrykk. Har vært hos et par som har hatt hårbørste eller kam liggende også, selvom de har kort hår selv, da har de selv sagt "jeg har hårbørste om du føler deg helt lykketroll" ( i en grei morsom tone) og det har jeg alltid tatt godt i mot :)

 

Anonymous poster hash: 567f3...fff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Og kondomer, SÅKLART. En mann uten kondomer er uansvarlig, egoistisk og ekkel kjønnssykdommagnet.



Anonymous poster hash: 567f3...fff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående tannbørsten kan man bare si at man kjøpte ny dagen før for å bytte, "men bare bruk den du, så kjøper jeg ny senere". Ellers er jeg enig i kondomer, rent bad og dopapir! Vet ikke hvorfor, men guttekollektiv jeg har vært i har en tendens til å gå tom for dopapir ofte. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har måttet pirke av dopapirresten fra dorullene for å få tørket meg etter å ha tisset  :fnise: Både etter ONS eller bare på besøk hos kompiser.

Ja og ikke minst når du skal pumpe ut såpe av såpedispenseren så er den så utvanna at du nesten ikke får vaska deg på hendende fordi noen tydeligvis har gått tom for såpe, og tatt vann oppi der  :fnise: (Standard at det er first price såpe og)

Anonymous poster hash: d73cb...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nikee

Jeg har aldri vært med på at noen har hatt stearinlys for å gjøre stemningen koseligere :fnise:

Synes absolutt kondomer burde ha vært med på den listen, og det burde være en selvfølge for de fleste egentlig :) Jeg har alltid kondomer i vesken, fordi jeg tar ikke sjansen på at de har i tilfelle det skulle bli noe mer utover kvelden. 

 

Jeg pleier egentlig å fikse ting selv enten jeg sover hos venninner eller hos en fyr, i min veske har jeg: kondomer, noen små pads (sminkefjerner mini versjon), tyggis, linser og lipsyl. Alltid greit å slippe å dra hjem med pandaøyner, uavhengig av hvor man har sovet

Endret av Nikee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I videoen under nevnes 7 ting som gjør det hyggeligere for jenta dersom kvelden ender med et "uplanlagt" overnattingsbesøk.

 

7 Must-Haves For Your Bachelor Pad

 

For de som ikke har lyst til å se videoen så er det:

  1. Ubrukt tannbørste
  2. Ha våtservietter tilgjengelig på badet
  3. Sett fram et glass vann til jenta på nattbordet før man sovner
  4. En lipsyl
  5. Tenn stearinlys på soverommet for romantisk effekt
  6. Gjør sengen din delikat (fluffy sengetøy, rent sengetøy)
  7. Ha noen "jentevennlige" klær tilgjengelig som hun kan låne ved behov

 

Kommentarer til listen? Er det noe som mangler? Jeg synes de godt kunne nevnt kondomer. Og når de først nevner våtservietter kunne de godt tatt med rene håndkler også. Og et rent bad. Og mat i kjøleskapet til en hyggelig frokost dersom stemningen dagen derpå er bra. 

Anonymous poster hash: a5f50...f46

 

 

Det blir jo en del tannbørster og lipsyler å kjøpe inn om han liker å ha mange jenter på besøk, da. :P Kaffe er mitt eneste virkelige must, og at det er rent er jo en fordel. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kjære deg, våtservietter brukes gjerne til sminke, slik at hun slipper å våkne med foundation utover hele puta, maskara rennende nedover ansiktet, øynene igjenklistret osv. Helt vanlige våtservietter, fra First Price eller Nivea, slengt på kanten av vasken.

Anonymous poster hash: 275e3...413

 

Og hvor vanlig er det at menn har dete stående på badet, kjære deg? ;)

 

Må innrømme at jeg tenkte servietter til intimvask og ikke sminkefjerning, men noe du finner på vasken til en mann er det uansett ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal jeg liksom være nødt til å kjøpe inn ekstra tannkrem også da? ikke faen om jeg deler av min tannkrem den koster for mye?

 

må jeg kjøpe inn egne putevar også kanskje, for jeg vil ikke dele ansiktsmidd med folk, så enten får de gå hjem eller sove i andre enden av senga.

 

synes det var litt vel mye krav til den ene parter her og ikke den andre.



Anonymous poster hash: afd41...6b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...