Gå til innhold

Mange overvektige single av begge kjønn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Husker jeg tilfeldigvis så en scene fra Unge Mødre Danmark der en jente som hadde 30-40kg for mye stod på badet og sminket seg før hun skulle ut på byen, hun sa at hun håpte på å få napp den kvelden. Noen spurte henne hva hun så etter, hun svarte at hun ikke så etter noe spesielt, bare han ikke var overvektig. Hun ville ha en høy, slank en med markerte muskler.

Så det er kanskje slik at uansett egenvekt så foretrekker nok de fleste en normalvektig hvis man kan velge.

Anonymous poster hash: f5d52...83d

Det har ingenting med at hun er overvektig å gjøre, men at jenter flest ikke har peiling på hva deres verdi er på markedet og har prinsessementalitet. Alle vil ha en topp 20% mann, selv om de befinner seg på bunnen.

Anonymous poster hash: e6606...d4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig kunne jeg det om jeg ble forelsket! Jeg er selv slank og er rimelig aktiv, men en tykk kjæreste hadde jeg tatt med meg ut i naturen for felles glede.

Jeg hadde delt det jeg kan om kosthold og lagd mager mat til ham. Kjærligheten spør ikke etter utseende om det er virkelig kjærlighet :).

Jeg har en slank mann, vi liker å være ute og er ikke sånne som løper og sykler rundt i spyfluedrakt. Men vi tar oss en skitur eller drar på fjellet med sekken, da ligger vi mye å slapper av med ei god bok :).

Bevegelse og trening bør være hyggelig og morsomt.



Anonymous poster hash: 1ebdb...e88
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Jeg er gift med en som er overvektig, så selvfølgelig kunne jeg datet en som er det :P Jeg lar meg ikke skremme av ekstra kilo, hvis jeg liker personen.

Jeg er også mer opptatt av et pent ansikt enn kropp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker at kroppen på en eventuell partner ikke skiller seg ut i det hele tatt. DVS verken overvektig, undervektig eller muskuløs.



Anonymous poster hash: d080f...5a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du en del fordommer du må luke bort! :)

Jeg lurer fortsatt på hva du egentlig mente med det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager til dere som tror at overvekt fører til tidligere død eller risiko for sykdom... dere trenger ikke leve lenger eller ha bedre helse enn tjukke folk. :fnise: Unnskyld for å ødelegge deres tro på at dere er bedre enn andre.

http://www.bt.no/meninger/kronikk/Helseskadelig-opptatt-av-vekt-3199750.htmlsom er hentet fra:

http://tidsskriftet.no/article/3266646

  • Folk med overvekt eller moderat fedme lever like lenge og ofte lenger enn normalvektige.
  • En annen godt bevart hemmelighet er at fedme ved noen sykdommer er en beskyttelsesfaktor som er forbundet med høyere levealder.
  • Vi må også være villig til å innrømme at påstanden om at overvektige og fete personer får bedre helse ved å slanke seg til «normal» vekt er en utestet hypotese.

http://forskning.no/overvekt/2013/12/rader-overvektige-til-droppe-slanking

Her regner man med at moderat fedme er opp til KMI 35, tilsvarende at en på 168 cm veier 100 kg.

Hva man synes er pent er en helt annen ting. Synes man større kropp er stygt, si det og ikke lat som om det er fordi det fører til kortere liv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenner ikke på overvektige, og jeg har vært overvektig hele livet mitt frem til i fjor.

Min x var slank, og jeg eliminere schubbye mennesker nettopp fordi deres livsstil ikke tiltaler meg overhodet.

Jeg trener 4-5 økter i uken og holder meg i form, forventer det av den jeg evt er i ett forhold med og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flest menn som er overvektige.

Ja, men det er flest kvinner som er sykelig overvektige.

Anonymous poster hash: 020d9...bf6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke overvektige er attraktivt. Og det gjelder mange på datingsidene som ser seg selv som "gjennomsnittlige" også.. Møtt mange som er chubby, noe som har gjort at jeg luker ut de med "gjennomsnittlig" kropp.



Anonymous poster hash: 71b2f...7b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...