Gå til innhold

Avklare hvor man står før man hopper til køys?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet at jeg er en "magnet", for menn med dårlige egenskaper. Og at jeg liker utseende på en del av dem og blir forelsket i det, mens hadde en med et ikke fullt så tiltrekkende ytre sagt og oppført seg likt så hadde han vært søppel med en gang. Så jeg vet at jeg har en tendens til å bli betatt av personligheter som egentlig ikke er det jeg ønsker de skal være. Hadde jeg gått etter de som virker mer snill ut så hadde jeg hatt gjerne vært gift i dag.

Anonymous poster hash: d93c7...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var meg som skrev det over. Jeg ønsker å føle tiltrekning. Og hver gang jeg gjør så er det for de som er feile typer personlighet. Men når jeg ikke føler tiltrekning da blir jeg behandlet som en prinsesse. ...

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klatrefrøkna

Jeg sa i fra på et nesten alt for tidlig stadie av datingen at jeg ville være eksklusiv når det kom til sex og fortalte min historie om fuckfriends og hvordan jeg ville gjøre ting annerledes denne gangen fordi jeg liker denne mannen. Han var enig og ville også gå for det, og han forstod at det hadde vært ubehagelig for ham om jeg lå med noen andre mens vi holdt på med hverandre, slik jeg ville følt om han lå med andre. På den tiden hadde vi ikke hatt sex enda, men vi var veldig gira begge to!

Endret av klatrefrøkna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du støtter vanligvis ikke ordene mine fordi de forteller deg hva du gjør galt. Dette er noe som du gjør, så da er det jo greit å si at du er enig med meg. Samtidig viser du i innlegget ditt HVORFOR du blir lurt for sex så mange ganger.

Når du forteller menn at du ikke har sex uten følelser så gjør jo de det de kan for å skape følelser i deg slik at du har sex. Så stikker de etter en stund når de er lei.

Si at du er ute etter et forhold og ikke dra inn sex i samtalen. La han få vise til deg underveis i prosessen at han også vil ha et forhold - med deg, og se hva som skjer. Du må slutte å putte menn inn i kategorier sex eller forhold. Alle menn vil ha sex, og de fleste menn vil også ha forhold, bare med den rette dama.

Så du mener at vi kvinner skal ta ansvar for menns bedritne oppførsel..? Logisk :jolie:

Hvis man sier fra under datingen at man ikke ønsker å ha casual sex så har man jo gitt beskjed om hvor man står! Ingen klarer å lure meg til å ha sex iafall.

Menn juger om alt så aldri stol på en mann sier jeg bare. Han kan fint si at han også bare vil ha sex i forhold men alle vet jo at det er piss. Menn tømmer seg i alt som er varmt og vått. FACT.

Anonymous poster hash: 8fff5...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at vi kvinner skal ta ansvar for menns bedritne oppførsel..? Logisk :jolie:

Anonymous poster hash: 8fff5...d63

Nei hvorfor skal vi det? De velger selv hvorda de vil oppføre seg. Vi velger hvordan vi vil bli behandlet.

Det nytter ikke å si at man kun har sex i ett forhold og så har man sex med folk man dater. Å date er ikke å være i et forhold, det er å bli kjent.

Kvinner må slutte å putte sex som premiss for noe som helst og ha sex når de har lyst. Det er ikke sex som avgjør om en mann er interessert i noe seriøst med deg eller ikke. Det finner du ut ved å se hvordan han prioriterer deg og byr på seg selv.

Er man redd for at en mann bare vil ha sex, så dropper man sexen. Enkelt og greit. Men det betyr ikke at han vil noe mer av den grunn..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at å spørre så tidlig vil skremme han bort. Sjekk stemmingen mellom dere, uten å spørre direkte.. =)

Jepp, erfaringsmessig så går dette også begge veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var meg som skrev det over. Jeg ønsker å føle tiltrekning. Og hver gang jeg gjør så er det for de som er feile typer personlighet. Men når jeg ikke føler tiltrekning da blir jeg behandlet som en prinsesse. ...

Samme her.

Anonymous poster hash: 5a97e...0e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her.

Anonymous poster hash: 5a97e...0e3

Ja, og det er litt frustrerende. For hver mann jeg ikke føler tiltrekning for, så vet jeg at jeg med stor sannsynlighet kunne fått en ektemann i den personen. Men når jeg føler tiltrekning, så føler jeg at de player meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sexen kan jo læres og blir bare bedre over tid. Skal man kaste bort et potensielt godt forhold fordi de første gangene ikke er så bra?

Anonymous poster hash: 11d9c...38b

Jeg er enig med deg i det, det er sjelden sexen er helt topp de første gangene, men det er ikke poenget. Man merker fort om den sexuelle kjemien er der når man hopper til køys, selv om man ikke kjenner hverandres preferanser etc. Dersom den seksuelle kjemien ikke er der så vil det aldri bli noe godt forhold heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri avklart det. Tar det vel egentlig for gitt at han er ute etter noe seriøst og å bli kjent med meg om han velger å gå på flere dater med meg, så har ikke følt behovet for det.

Men tror jeg tenker ganske lite på tidspunkt for sex og også generelt sex i forhold til dating sammenliknet med mange her inne. Ikke at sex ikke er noe spesielt for meg, men det har skjedd når jeg har følt meg klar for det uten at jeg har tenkt så voldsomt mye rundt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mainbitch

Nei, jeg har sex når jeg føler for det.

Ja, for min del er det ikke det første jeg tenker på når jeg skal ha sex, om han vil ha et forhold eller ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du beskytter for mye mennene sine oppførsel. I følge deg så virker det jo ut som om du mener at "bra menn, driver å manipulerer damer de ikke vil ha forhold med til sex for å spille på følelsene hennes, men har forhold med den rette dama".

Jeg er enig med Nettinettet her, da jeg har lest ting du har skrevet tidligere. Du er litt for opptatt av å plassere skyld eller beklage deg over hva menn sier eller foretar seg i stedet for å kritisk tenke over hva DU kan endre. Det er kun du som kan justere deg selv, finne måter å filtrere ut de gale mennene på og demonstrere hva du vil.

(Jeg skriver bevisst "demonstrere", ikke "kommunisere". I stedet for å si at du ikke har sex utenfor forhold, så demonstrerer du det ved å ikke ha sex utenfor forhold. Ord og handlinger må henge sammen).

Selv om jeg kan forstå behovet for å beklage seg iblant og tenke at jeg skulle så gjerne hatt et slikt forhold eller han skulle ha gjort X eller Y, så er det noe galt når voksne mennesker gnager videre på det samme i lange tider.

Endret av Neeli00
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker å spørre for å få det avklart men tør ikke i frykt for å bli sett på som masete/psyko, så da hopper jeg i det (sengehalmen) og håper på det beste :(
Ville gjerne at dating nå skulle vært sånn som før i tiden, at man gjerne datet et halvår eller år og rakk å bli kjent og glad i hverandre, og at de som lå sammen da faktisk ble sammen. Desverre stikker menna av når de ikke får "score" på 2 mnd i dag...



Anonymous poster hash: 57ae4...28a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker å spørre for å få det avklart men tør ikke i frykt for å bli sett på som masete/psyko, så da hopper jeg i det (sengehalmen) og håper på det beste :(

Ville gjerne at dating nå skulle vært sånn som før i tiden, at man gjerne datet et halvår eller år og rakk å bli kjent og glad i hverandre, og at de som lå sammen da faktisk ble sammen. Desverre stikker menna av når de ikke får "score" på 2 mnd i dag...

Anonymous poster hash: 57ae4...28a

Men hvor treffer du disse mennene siden du ikke vet hva de er ute etter? Hvis du treffer menn på byen så kan du ikke vite, men må mest sannsynlig regne med at de er ute etter litt sengekos :) Treffer du de via TInder eller nettdating så er de jo i utgangspunktet på let etter en kjæreste, selv om de kanskje er avventende og tenker at de kan få litt sex også. Nysgjerrigheten etter noen de passer med er der uansett.

Det du skal gjøre:

Hvis du møter noen som du liker og dere treffes og du merker at du begynner å få følelser så prøv å få han til å bli med på noe litt mer "kjæreste-aktig" før du har sex med han. Ta han med på en kveld med vennene dine f.eks og introduser han til dem. Prøv å få han til å se dine gode sider og få han til å bli følelsesmessig knyttet til deg før dere har sex.

Å hoppe i det og se hva som skjer, hvis du egentlig ikke har lyst før du vet er jo bare dumt. Du MÅ ikke ha sex med han før du føler for det selv og er klar for det. Han forsvinner ikke hvis han ikke får sex hvis han virkelig liker deg. Gjør han det så har du jo fått svar på interessen uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...