Gå til innhold

Sharia lovens grusome ansikt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg som trodde at vi var enige om at når noen fremsetter en påstand, så underbygger han den.

Ja, det skulle tatt seg ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det skulle tatt seg ut!

Ja, du sier noe. Hadde blitt ganske stille fra din side dersom du skulle begrense deg til å komme med påstander som du kunne underbygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du sier noe. Hadde blitt ganske stille fra din side dersom du skulle begrense deg til å komme med påstander som du kunne underbygge.

Det er en teori, absolutt.

Jeg ville nok ikke satt mange penger på den, men men ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor er det så mange som vil ha denne kulturen hit til Norge?

Anonymous poster hash: f2706...f74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor er det så mange som vil ha denne kulturen hit til Norge?

Anonymous poster hash: f2706...f74

Er det det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en teori, absolutt.

Jeg ville nok ikke satt mange penger på den, men men ....

Vel, du kunne jo ta en liten prøveperiode her nå etter påske og frem til fellesferien. Det hadde vært spennende å se hvor du finner dine fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, du kunne jo ta en liten prøveperiode her nå etter påske og frem til fellesferien. Det hadde vært spennende å se hvor du finner dine fakta.

Trenger jo ikke dokumentere det åpenlyse, som f.eks. sharia i UK, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger jo ikke dokumentere det åpenlyse, som f.eks. sharia i UK, eller?

Men nå handler jo ikke denne tråden om tvisteråd og arvefordelingssaker. Så det ville jo bli en avsporing. Og du vet jo hvor lite glad du er i avsporinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå handler jo ikke denne tråden om tvisteråd og arvefordelingssaker. Så det ville jo bli en avsporing. Og du vet jo hvor lite glad du er i avsporinger.

Tråden handler om sharia-lov.

Sharia er på vei frem i UK, hvilket er enkelt å dokumentere: Før var det ikke tale om sharia i UK's lover og regler, nå er det det.

See what I did there?

Så kan du jo prøve å lure alle til å tro at de mer voldsomme delene av sharia lovsystemet ikke ville blitt innført, dersom islamistene fikk mulighet for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden handler om sharia-lov.

Sharia er på vei frem i UK, hvilket er enkelt å dokumentere: Før var det ikke tale om sharia i UK's lover og regler, nå er det det.

See what I did there?

Så kan du jo prøve å lure alle til å tro at de mer voldsomme delene av sharia lovsystemet ikke ville blitt innført, dersom islamistene fikk mulighet for det.

Hvordan i all verden skulle DET skje, da, Sir Winston? Skal vi ikke for en gangs skyld forsøke å holde oss i den virkelige verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i all verden skulle DET skje, da, Sir Winston? Skal vi ikke for en gangs skyld forsøke å holde oss i den virkelige verden?

Ja, du har jo tidvis store problemer med å forholde deg til den virkelig verden, dvs. den verden som befinner seg uten for den virkelighet som du har bestemt er den korrekte.

Men, da tar jeg ditt utsagn til inntekt for at du mener islamister ikke har lyst til å innføre sharia i all sin fulle grusomhet, dersom de får mulighet for det.

Eller, hvis du nå mener at de har lyst til det likevel, så kan du jo spørre deg om hvordan sharia light har blitt innført i UK's lovsystem.

Da er det ekstrapolering derfra og frem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være teit eller noe men dere er virkelig blåøyde. Det der vet alle om og det er ikke særlig sjokkerende heller. De kutter bena av barn og halshugger og lemlester dem. Dette skjer overalt men kanskje i aller størst grad i Mexico. Jeg vet kanskje og dessverre bare for mye. Nordmenn er så jævlig naive og uvante med hva som skjer i resten av verden. Oppfører oss også idiotisk på ferie og har ikke tall på alle idiotiske norske gutter jeg kjenner som har blitt ranet og mishandlet i Tyrkia, Los Angeles, og Thailand ikke minst. Dumme kveg.

Anonymous poster hash: b3ea4...70e

Nå er det Sharia denne tråden handler om og ikke feriering...

Anonymous poster hash: 4e019...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har jo tidvis store problemer med å forholde deg til den virkelig verden, dvs. den verden som befinner seg uten for den virkelighet som du har bestemt er den korrekte.

Men, da tar jeg ditt utsagn til inntekt for at du mener islamister ikke har lyst til å innføre sharia i all sin fulle grusomhet, dersom de får mulighet for det.

Eller, hvis du nå mener at de har lyst til det likevel, så kan du jo spørre deg om hvordan sharia light har blitt innført i UK's lovsystem.

Da er det ekstrapolering derfra og frem!

Men det er mange som har LYST til dette og hint.

DET gjør det ikke videre sannsynlig at det kommer til å skje. Det interessante her er formuleringen "dersom de får mulighet til det". Det får de ikke, for dersom man skal innføre noe slikt i et representativt demokrati, så må man faktisk ha et flertall av stemmene. Eller gjøre revolusjon og fjerne demokratiet i seg selv. Jeg kan ikke se dette skje uten en full borgerkrig i England, en krig som muslimene i så fall garantert ville tape. Så la oss bare glemme sånne tåpeligheter som å "ekstrapolere" fra muslimske meglingsråd i tvistesaker om arv og skilsmisse, til innføring av sharialov à là Saudi-Arabia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er mange som har LYST til dette og hint.

DET gjør det ikke videre sannsynlig at det kommer til å skje. Det interessante her er formuleringen "dersom de får mulighet til det". Det får de ikke, for dersom man skal innføre noe slikt i et representativt demokrati, så må man faktisk ha et flertall av stemmene. Eller gjøre revolusjon og fjerne demokratiet i seg selv. Jeg kan ikke se dette skje uten en full borgerkrig i England, en krig som muslimene i så fall garantert ville tape. Så la oss bare glemme sånne tåpeligheter som å "ekstrapolere" fra muslimske meglingsråd i tvistesaker om arv og skilsmisse, til innføring av sharialov à là Saudi-Arabia.

Hvor er det bra at vi her på KG har en sånn autoritet som deg, med profetiske gaver - til og med.

Ingen bekymring er så stor at du ikke - med et pennestrøk - kan bagatellisere det vekk.

Og vips - så er påskefreden gjenskapt og vi kan alle leve lykkelig til våre dagers ende.

Men, jeg kan saktens se for meg, i fremtiden, at segregeringen f.eks. i UK har vokst til sånne høyder så områder av landet innfører egne straffelover.

Det er klart, en apologet på ditt nivå vil jo aldri underholde en sånn tanke i et sekund engang.

Det er det som er så betryggende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det bra at vi her på KG har en sånn autoritet som deg, med profetiske gaver - til og med.

Ingen bekymring er så stor at du ikke - med et pennestrøk - kan bagatellisere det vekk.

Og vips - så er påskefreden gjenskapt og vi kan alle leve lykkelig til våre dagers ende.

Men, jeg kan saktens se for meg, i fremtiden, at segregeringen f.eks. i UK har vokst til sånne høyder så områder av landet innfører egne straffelover.

Det er klart, en apologet på ditt nivå vil jo aldri underholde en sånn tanke i et sekund engang.

Det er det som er så betryggende!

Så om man er rasjonell, så er man i dine øyne en apologet?

Men det er en gedigen misforståelse. En apologet er en skjønnmaler og en unnskylder.

JEG påpeker bare at det finnes ingen måte en minoritet innen en minoritet (muslimer som ønsker styre ved sharia) kan sette gjennom sine ønsker innenfor et representativt demokrati.

Dine fantasier om en selvstyrt muslimsk enklave med egne lover er latterlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...