Gå til innhold

Har dere sett hvor sexy Gaddafi var da han levde?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, vet du ikke er TS men du kan jo ha likt han i kjole fordet om han ikke er din smak!

Anonymous poster hash: 3a1fb...d6e

Du må være helt dum altså :fnise:

Anonymous poster hash: d1379...33e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo ! Han hadde lik i fryseskapet han kikket på av og til. Skulle jeg syntes en diktator var sexy, burde han i det minste vært vellykket som diktator lol ;)

Anonymous poster hash: de9be...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes 3 500 000 000 menn her på jorda og du velger å falle hodestups for fuckings Gaddafi...



Anonymous poster hash: ab099...c92
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja... du tenner altså på en død mann som i tillegg var en torturist, morder og voldtektsmann. Nice. :omg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han voldtok og voldtok og voldtok hele livet sitt. Gjerne jenter som var 13 -14 år gamle. Ordentlig "badboy" han Gadaffi. Blir klam i hakket jeg også kjenner jeg... Men men. Man skal ha respekt for andre kulturer. Spesielt menn som er kjekke.



Anonymous poster hash: 82104...29e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med folk?

Det er bare påskepsykosen som viser sitt ansikt her...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaddafi gjorde jo en bra jobb i Libya på 70-tallet og begynnelsen av 80-tallet. Økte BNP dramatisk og bygde landet. Ble faktisk rost av Nelson Mandela.

Men etter at han støttet Iran i Irak-Iran krigen, Lockerbie bomben, ambassadedrapet i London og begge hans foreldre hadde gått bort på midten av 80-tallet så virker det som han rett og slett ble gal.



Anonymous poster hash: 09bb2...044
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for bilder med kopirett. (Gjort om fra img.tag til link)

Rainbow81, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Absolutt

Helt utrolig. Du har faktisk sett den dokumentaren om Gaddafi og det du klarte å dra ut av det, er at du synes han er sexy? Foreslår at du ser den dokumentaren en gang til jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

verre enn at du har dårlig smak, er det at du sier klam i hakket. Tror jeg bare jeg har hørt ekle menn si.

Enig. "klam i hakket" er en særdeles lite feminin uttalelse. På bakgrunn av den uttalelsen ser jeg også for meg at TS er en mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. "klam i hakket" er en særdeles lite feminin uttalelse. På bakgrunn av den uttalelsen ser jeg også for meg at TS er en mann.

JEG ER IKKE EN MANN! Må du ha det inn med teskje? Jeg bruker uttrykket klam i hakket hele tiden. Hva er galt med det?

Høres sjukt ut men jeg fantaserer om at Gaddafi drar meg ut av leiligheten og setter på meg håndjern, han sier jeg har vært en slem jente og han skal straffe meg..

Men jeg er jo enig i at mannen var skikkelig gæren! Dessverre er det veldig mange kriminelle menn jeg syns er sexy.. vet ikke va det sier om meg :vetikke:

Anonymous poster hash: a7d83...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ER IKKE EN MANN! Må du ha det inn med teskje? Jeg bruker uttrykket klam i hakket hele tiden. Hva er galt med det?

Høres sjukt ut men jeg fantaserer om at Gaddafi drar meg ut av leiligheten og setter på meg håndjern, han sier jeg har vært en slem jente og han skal straffe meg..

Men jeg er jo enig i at mannen var skikkelig gæren! Dessverre er det veldig mange kriminelle menn jeg syns er sexy.. vet ikke va det sier om meg :vetikke:

Anonymous poster hash: a7d83...f2b

Meld deg. Så menn i hvite frakker kan få hentet deg...

Anonymous poster hash: 09bb2...044

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han voldtok og voldtok og voldtok hele livet sitt. Gjerne jenter som var 13 -14 år gamle. Ordentlig "badboy" han Gadaffi. Blir klam i hakket jeg også kjenner jeg... Men men. Man skal ha respekt for andre kulturer. Spesielt menn som er kjekke.

Anonymous poster hash: 82104...29e

Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh. Jeg har ingen problemer med å si "klam i hakket" eller "klam i kløfta" i humoristiske sammenhenger, og jeg er verken mann eller kåt på Gaddadi. "Lite feminin" ja, helt sikkert. Heller det enn å kalle fitta for "lykkeboksen" og pulings for "sexytime".



Anonymous poster hash: 0b562...274
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh. Jeg har ingen problemer med å si "klam i hakket" eller "klam i kløfta" i humoristiske sammenhenger, og jeg er verken mann eller kåt på Gaddadi. "Lite feminin" ja, helt sikkert. Heller det enn å kalle fitta for "lykkeboksen" og pulings for "sexytime". Anonymous poster hash: 0b562...274

Så du mener at TS kun uttalte seg humoristisk? Litt av en humor dere har. Som er lite feminin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...