Gå til innhold

Bøker som minner om et helt halvt år?


ingridand

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er 18 år, leser aldri bøker. Har ikke tålmodigheten til det, og er veldig kresen. I sommer leste jeg boken et helt halvt år, og jeg ELSKET den. Den traff meg midt i hjertet, og jeg vil bare ha mer!! Jeg tenker jeg skal lese etter deg, men jeg er nr 63 på ventelista på biblioteket.. Men mitt spørsmål er: Er det noen som vet om en bok som er litt i samme gate som et helt halvt år, eller så er så utrolig bra at du ikke klarer å slutte å tenke på den? Jeg vil så gjerne bli bitt av lesebasillen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Supersnella

Jeg syns den ene pluss en av samme forfatter er fin, litt i samme gate som et helt halvt år. Jeg har også lest etter deg og likte den godt så den er verdt å vente på☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri Østli, Sophie Kinsella, Marian Keyes.

Anonymous poster hash: 92630...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri Østli, Sophie Kinsella, Marian Keyes.

Anonymous poster hash: 92630...d30

Er dette forfattere eller bøker?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns alle bøkene til Maryan Keys er litt samme stilen. Selvom de kanskje ikke er så triste og tragiske som Ett helt halvt år var. Likte feks Vannmelonen, De desperates cafe og Sushi for nybegynnere.

Ellers er det andre boken til hun som skrev 'Ett helt halvt år' kjempe fin. Den heter "Den ene pluss en" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OT, men synes det er så innmari godt å se at folk fortsatt benytter seg av bibliotek for å låne bøker! :)



Anonymous poster hash: 82b8e...0d7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo Moyes (forfatteren av Et helt halvt år) har gitt ut totalt tretten bøker, så det går kanskje an å finne noe som ligner blant dem? Jeg har bare lest den du nevner, så jeg vet ikke hvordan de er, men innbiller meg at det meste hun skriver er i samme stil. :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte du "et helt halv år", må du også lese oppfølgeren "etterdeg". Anbefaler også forfatteren Lucinda Riley, hennes bøker er litt i samme sjanger. Jeg elsker bøkene hennes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte du "et helt halv år", må du også lese oppfølgeren "etterdeg".

Hun skriver jo at det var det hun ville - men at det var så lang kø for å låne den på biblioteket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har leste begge og må si jeg ble skuffet av etter deg boka. men jeg elsket et helt halvår. Jeg likte også en pluss en. 

 

En annen bok jeg likte godt som er i samme sjanger og vanskelighetsgrad er "stay whithe me" av j. Lynn. 

Anonymous poster hash: 24cb1...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Må innrømme at jeg ikke har lest Et helt halvt år, men en bok jeg kan anbefale er Lykkefinneren av Edward van de Vendel 

Anonymkode: 92f67...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...