Gå til innhold

Skal vi danse 2015


Amber

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen andre som irriterer seg over at Didrik ST avslutter mange setninger med ordet "si"?

Herregud, ja! Det virket så påtvunget i tillegg, som om det ikke faller ham naturlig. Ærh!

Anonymous poster hash: b8003...0c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sto ett eller annet sted at de hadde spurt Gittw og Mads (Kaggestad) først men at de takket nei til å komme inn igjen. Da var vel Tørum nestemann på lista....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han HOT? Jaja...

Anonymous poster hash: 7e74a...fa1

Enig! Eh, hot? Not..

Anonymous poster hash: 5ee94...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt utrolig at han paradise fyren fortsatt er med...

Anonymous poster hash: cf991...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at han paradise fyren fortsatt er med...

Anonymous poster hash: cf991...711

Hvorfor? Han er jo kjempeflink!

Og vi kan konkludere med at ca alt på Anette er så godt som perfekt :sikle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kleint det var når Katrine løfta opp skjorta hans

hvorfor?

Anonymous poster hash: cf991...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at han paradise fyren fortsatt er med...

Anonymous poster hash: cf991...711

 

Han er flink! Og han er en likandes kar! Tar ikke seg selv noe høytidelig.

 

Og Annette: Hun er så god til å danse og pen og flott!

 

Anonymous poster hash: 3dd73...ede

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

hvorfor?

Anonymous poster hash: cf991...711

Fordi han var ukomfortabel, og dei stod det og ho bare drog den opp. Synast det var bare...kleint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det blir litt for dumt når Adelén blir sur på Tor Fløysvik, fordi han behandler henne, og bedømmer henne, på lik linje med de andre deltakerne.

I alle programmer har hun blitt fremelsket, skamrost, kritikk har blitt lagt frem på en veldig forsiktig måte.  Spesielt har det vært tydelig at Merete har en forkjærlighet for denne unge kvinnen.

Så, når Adelén får rettmessig kritikk blir det for mye for henne. Da hjelper det ikke at de andre dommerne prøver å glatte over ved å skamrose henne, hun går ut med at han gikk til personangrep.

Jeg hørte ingenting som kvalifiserte til en slik konklusjon.  Han kritiserte at hun ikke hadde vekten over beina, og at han hadde større forventinger til henne fordi hun var så flink tidligere i sesongen, dette er danseteknisk, ikke personangrep.

Jenta er såpass flink at jeg har heiet på henne gjennom hele programmet, men i går fikk jeg så dårlig inntrykk av henne, at heretter er det Samuel som får min støtte.

Anonymkode: d4382...9c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Imponerende at Stian har kommet helt til finalen! Håper han vinner. Synes Adelén er usmakelig og har blitt for høy på seg selv. Hun er flink og kommer antageligvis til å vinne men jeg unner Stian det mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Imponerende at Stian har kommet helt til finalen! Håper han vinner. Synes Adelén er usmakelig og har blitt for høy på seg selv. Hun er flink og kommer antageligvis til å vinne men jeg unner Stian det mer.

Usmakelig og høy på seg selv? Kan du utdype? :) synes hun utelukkende virker skjønn og hyggelig jeg!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine stemmer går til Stian i kveld :) 
Syns ikke Adelen har gjort en god figur på tv. Virker som om hun har forventet å vinne siden dag en.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...