Gå til innhold

savner eksen så UFATTELIG MYE! HJELP


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

vi var sammen i et år. alle var glad på våres vegne og så at dette var en god match. ting ble dårlig..vi hadde et vondt halvår og vi slo opp. han bor nå i en annen by, og fått seg ny kjæreste. men han flytter tilbake i mai. OM jeg spørr om å treffes, hvordan skal jeg være? lei meg og grine meg til at han får dårlig samvittighet eller være den '' gamle '' som han ble forelsket i? sprudlende, glad, og nyskjerrig ?

han hadde en dårlig periode det ene halvåret. ga faen i alt og alle...var deprimert og overbeviste seg selv om at alt som betydde noe for han, plutselig ikke gjor det lengre. det er ikke sånn han er. det er sånn han ble i den perioden. vi snakker veldig lite sammen, men snakker helt fint når vi først gjør det.

men han er den jeg elsker, og han jeg vil ha. jeg vet ike hva jeg skal gjøre ?

se for dere at dere slo opp med en eks.. som du elsket, men ting ble bare for mye for deg i akkurat denne perioden. du gren når du slo opp og sa i lang stund at du fortsatt elsket henne/han. hvordan ville du da reagert om du fikk en meld av eksen? når ting var roet seg, og dere hadde hatt en pause fra hverandre på et år.

jeg er ikke interresert i å rushe ting. men hvertfall å få tilbake bestevennen min. hadde du blitt irritert, eller forstått?

vil påpeke at han ikke er den samme gamle helt enda. han er forsatt litt i den perioden sin. som moren og onkelen sa. han vil ikke bli den samme før om 2-3 år. han totalforandret seg. men inderst inne er han en ordentlig godgutt.

dine tanker?



Anonymous poster hash: 64190...e5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du vil bli skuffet igjen. Dessuten har han jo kjæreste og derfor bør du holde deg unna.



Anonymous poster hash: 3fae3...245
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo i luken, han har KJÆRESTE!



Anonymous poster hash: b6b6b...98b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...