Gå til innhold

Kjæresten blir nervøs når han snakker med andre kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min er ikke verdens mest selvsikre, noe jeg synes går fint i de fleste sammenhenger, bortsett fra når han snakker med andre jenter (som han ikke kjenner). Da merkes det ofte veldig godt på ham at han er nervøs ved at han blir usikker i kroppsspråket og ofte begynner å snakke om veldig kjedelige tema. Dette plager meg på den måten at jeg selv blir usikker, da jeg begynner å lure på om han blir nervøs fordi han blir satt ut av utseendet til disse kvinnene, eller fordi han ønsker å imponere dem. I tillegg synes jeg det er litt flaut at han ikke greier å oppføre seg normalt og vise seg som den mannen han egentlig er (og som jeg falt for), men fremstår som usikker og veldig nerdete. Vet det kan virke litt overflatisk å tenke sånn, men de fleste kvinner liker vel å være sammen med selvsikre menn som ikke blir satt ut av andre kvinner? I tillegg skulle jeg så gjerne ønske at han kunne vise andre den mannen jeg ser og som jeg beundrer. Det skal også nevnes at han for lengst har passert 30, så jeg føler jo at han burde ha vokst av seg disse "sjenert tenåring"-faktene. Noen med synspunkter?



Anonymous poster hash: 5cf7d...ff5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mann er også slik. Jeg syns bare det er søtt ;)

Anonymous poster hash: 36e1a...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg godt, hadde også reagert på dette.



Anonymous poster hash: 4c315...585
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du han virkelig prøver å imponere eller blir satt ut av alle kvinners utseende?

Det er slik mannen din er. Kan du ikke bare godta han for det han er? Det siste du bør gjøre er å kritisere han for dette.



Anonymous poster hash: e8ee1...bfb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Vi er alle forskjellige. Og hvis vi innrómmer det sá vil de fleste av oss ha en del av váre reaksjoner og vaeremáter siden vi var i barne stadiet/tenára. Dette betyr ikke at vi ikke har vokst eller ikke er klar over disse tinga sjólv, noen reaksjoner kan bli jobbet med og ogsá fá en viss kontroll over det. Men siden vi alle har váre unike sider sá er det en del av dette som kanskje alltid vil vaere et kjennetegn som vi har, og som vil bli ekstra lagt merke til av andre.

Kanskje det er en side ved din kjaereste som alltid vil vaere en del av han, og som har sin sjarm sjólv om det kan virke litt flaut ut for deg eller rart ut for noen. Samme som at det finnes noen folk som er utrolig snakke salige, som virker som de har en sjólvsikkerhet som skyter helt opp til vaers. Noen ganger kan det virke som en negativ side ved dem, andre ganger det kan virke som noe positivt. Og vi alle vil ha váre negative og positive sider, noe som vi ikke kan unngá á ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du han virkelig prøver å imponere eller blir satt ut av alle kvinners utseende?

Det er slik mannen din er. Kan du ikke bare godta han for det han er? Det siste du bør gjøre er å kritisere han for dette.

Anonymous poster hash: e8ee1...bfb

Jeg føler han blir ekstra usikker når han snakker med pene kvinner, men det kan være bare noe jeg innbiller meg, ettersom jeg nok blir litt ekstra "på vakt" da og legger bedre merke til det. Du har nok rett i at det bare er sånn han er, siden han fortsatt er sånn i en alder av 30++. Og man får vel ikke i pose og sekk her i livet, usikkerheten hans er jo på mange måter et uttrykk for de sympatiske trekkene hans som jeg setter stor pris på.

Anonymous poster hash: 5cf7d...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brusmaskin

Vil egentlig anbefale deg å heller forsøke å forstå hvordan det er for ham, heller enn denne noe selvopptatte bekymringen for at han liker andre damer og at du blir flau.

Hele utrrykket "sjenerte tenåringfakter" vitner jo om at du ikke har forståelse for hans situasjon i det hele tatt.

Videre er du flau over at han er slik. Og det er kanskje fordi du tenker på hva andre tenker om DEG som er sammen med en så flau type?

Gå i deg selv du. Du er sikkert passert tenåringsfaktene du og, eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er også sånn, og jeg kjenner meg så godt i igjen av det du forteller. Og ofte tenker jeg som deg bare så det er sagt. Jeg merket at han blir nervøs og sjenert når han også snakker med mye eldere damer og noen ganger menn som han ikke kjenner. Prøver å bare forstå at vi er forskjellige. Selvom det ikke er så lett.

Anonymous poster hash: 795c1...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...