Gå til innhold

Straight and shine


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håret var glatt de tre første dagene inntil jeg dusjet første gang. Etter det blir det bustete/tuggete med en gang, og jeg kan ikke dra børsten gjennom håret. Hvis jeg børster håret er det like ille etter en halvtime. Jeg sa i fra til salongen, og de sa jeg kunne komme innom å ta en kur. Må jeg betale for dette? Kommer det til å hjelpe noe særlig? Hvis det ikke hjelper, kan jeg kreve prisavslag?

Anonymous poster hash: d0834...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får høre med salongen, men sånn som jeg har forstått det,gis det ingen garanti for at det funker. Hos noen kan det holde en uke, andre til håret vokser ut igjen...

Endret av tørkestativ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får høre med salongen, men sånn som jeg har forstått det,gis det ingen garanti for at det funker. Hos noen kan det holde en uke, andre til håret vokser ut igjen...

Nei, dette er snakk om en behandling som varer til håret vokser ut :)

Anonymous poster hash: d0834...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette er snakk om en behandling som varer til håret vokser ut :) de har sett på håret mitt først for å se om håret mitt var egnet.

Anonymous poster hash: d0834...a46

Anonymous poster hash: d0834...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok også straight and shine for cirka 4-5 år siden. Det skjedde akkurat det samme med meg som med deg, jeg fikk ikke tilbud om noe kur og måtte fremdeles rette håret for å få det pent. Håret mitt ble helt ødelagt av det, ingen kurer hjalp. Aldri igjen! 

Kanskje keratin behandling hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tatt straight and shine i 10 år nå og det har alltid fungert utmerket på meg. Det holder til håret vokser ut igjen. 

 

Da jeg tok det første gang vurderte de håret mitt og sa at hårstrukturen min var slik at de akkurat kunne ta det. Har så nært afrostruktur man kan komme uten å ha afro. 

 

Hvordan vurderte de håret ditt før behandlingen ts? Og hvor tok du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...