Gå til innhold

Kredittkort/lån på dagen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hey! Er i pengetrøbbel! Dvs ikke store greia, men NAV har ikke betalt ut sykepenger enda fordi jobben ikke har sendt inn inntektsopplysninger (som de SA de hadde gjort)! Og husleia skal betales i dag. Har purra på både jobb og NAV, men ting tar tid...

Så finnes det en "lur" løsning hvor jeg kan låne 4-5000 på dagen? Altså få de på konto type nå? Ser det står mange steder at man må ha over 120.000 i fast inntekt, jeg har bare deltidsjobb og rundt 100.000!

Takk for svar!

Anonymous poster hash: eb23f...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke bare forklare huseier situasjonen, og be om noen dagers utsettelse? Det må da være langt bedre enn å ta opp kredittgjeld?

Anonymous poster hash: 361ab...e71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det går jo an, men samtidig kan det jo ta voldsomt lang tid før jeg har pengene på konto. NAV er jo ikke akkurat kjent for å være kjappe, og når jobben ikke samarbeider heller kan det ta ekstra lang tid.

Anonymous poster hash: eb23f...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare forklare huseier situasjonen, og be om noen dagers utsettelse? Det må da være langt bedre enn å ta opp kredittgjeld?Anonymous poster hash: 361ab...e71

Dette er da ikke huseier sitt problem! Nei du får holde han/ hun utenfor. Har du familie du kan låne av?

Anonymous poster hash: a0272...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er da ikke huseier sitt problem! Nei du får holde han/ hun utenfor. Har du familie du kan låne av?

Anonymous poster hash: a0272...21c

Nei de sliter litt med økonomien selv... Så er litt rådløs her jeg sitter..

Anonymous poster hash: eb23f...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei de sliter litt med økonomien selv... Så er litt rådløs her jeg sitter..Anonymous poster hash: eb23f...979

Tror jeg fikk svar på dagen av bank norwegian, men tror ikke det er prosedyren deres altså, tror jeg var heldig. Ellers er det fremdeles noe som heter sms lån?

Har du noe av verdi du kan selge?

Anonymous poster hash: a0272...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg fikk svar på dagen av bank norwegian, men tror ikke det er prosedyren deres altså, tror jeg var heldig. Ellers er det fremdeles noe som heter sms lån?

Har du noe av verdi du kan selge?

Anonymous poster hash: a0272...21c

Bank Norwegian gir beskjed på minuttet 😃

Ellers TS

Det er faktisk ikke sikkert det er arbeidsgiver som har gjort feil. Slet med samme selv, det ble sendt inn fire!! ganger. Gå til nav og krev et svar. Si du står i fare for å bli kastet ut. En hvit løgn nå og da skader ikke ;-)

Anonymous poster hash: 2a776...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Svar på dagen er ikke det samme som penger på dagen.

Snakk med din egen bank - de er nærmest til å gi deg penger med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Skandiabanken og både kontokreditt og kredittkort kan gis på dagen. Du får selvsagt ikke kortet med en gang, men kan flytte penger over til brukskonto.



Anonymous poster hash: 24e7f...ef9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en som er på vei ut av kredittkortgjeld - IKKE gjør det med mindre du VET du kan betale tilbake med en gang regningen kommer, OG du har prøvd alt annet.

Snakk f.eks med sosialkontoret, og forklar situasjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...