Gå til innhold

Dere med angst.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det rareste dere har/har fått angst for/av?



Anonymous poster hash: 51004...a33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tanken på å måtte gå ut av huset. Angst for å ringe eller svare telefonen. Angst for å få angst når det er folk i nærheten.



Anonymous poster hash: a7523...8fc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

den mest engsteligste og samtidig merkeligste angsten jeg har opplevd har vært i sammenheng med mørket og noe overnaturlig i huset mitt på nattestid. men seriøst det er kjedelig å leve alene i slike tider, spesielt på vinteren da kommer de mest skumle tankene. etter jeg så på nyhetene om en kvinne som brutalt ble overfalt og voldtatt på vei inn døra til sitt eget hus opplevde jeg noen få netter med lettere angst kun av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Det rarest er vel at jeg reagerer på en type mennesker.

Har skjedd noen ganger, jeg kan greie meg fint, så kommer jeg borti en type mennesker, det er de hva skal man si menneskene som tar "stor plass" de er store, brautene oversosiale osv, har aldri likt den type mennesker men etter jeg fikk angst merker jeg de kan utsette angsten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har angst for å være kvalm over lengre tid og det ikke er en grunn til det (f eks omgangssyken). Jeg har angst for å få omgangssyken i hus. Jeg har angst for å være alene uten andre voksne i tilfelle jeg eller barna skal bli syke eller jeg får panikk. Jeg har angst for å få angst ute blant folk.

Men utenom dette, så klarer jeg å ha en noenlunde normal hverdag med alt som hører til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angsten for angsten er vel noe av det vanskeligste/ rareste å ha angst for!

Fordi du vanligvis kan roe ned deg selv med at flyet ikke kommer til å styrte fordi sjansene er så små, eller at det ikke er farlig å føle seg innesperret på et kjøpesenter. Men når det kommer til angsten for angsten, så er jo sannsynligheten for at du får angst ganske stor, og selv om ikke det er farlig hadde jeg lett valgt å brekke armen framfor å ha et panikkanfall. Men angsten for angsten kommer jo ikke dersom du ikke får angst. Altså er det bare du selv som kan styre det.

Huff, innvikla og fæle greier det der!

Anonymous poster hash: ac867...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å gå tom for samtaleemner og klein stillhet.



Anonymous poster hash: 843d8...028
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...