Gå til innhold

Aktuelle årsaker til å ikke være med på IKEA?


Tøytigern

Anbefalte innlegg

Man må huske at menn er svake skapninger. De tåler ikke noen form for ubehag, de er som barn- "Alt skal være morro HELE tiden hvis ikke så furter vi". Husk at for kvinner så er ofte hverdagen med alt tjas og mas som en eneste lang IKEA-tur for menn.



Anonymous poster hash: c9207...c92
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne tråden må jeg bare følge med på - jeg har brukt opp samtlige av mine unnskyldninger for å ikke sette mine bein i den helvetes forgården. At kvalmeriene kommer bare ved tanken, er heller ikke godkjent her :(

Neste gang jeg blir tvunget med dit, kaster jeg ut mannen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får være med på IKEA kan dere like så godt dra innom alle butikkene DU vil på senere. For eks. bruke evigheter på Biltema, for du trenger ditt og datt til bilen, garasjen, osv. Eller Mekonomen. Eller Spaceworld. Noe lignende. Sett at du har en interesse for noe hun synes er dritkjedelig.



Anonymous poster hash: 9c2c7...fc0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Artistina

Min manns unnskyldninger:

  • Får pusteproblemer der inne.
  • Det finnes ikke en mann som smiler på Ikea.
  • Det er kun kvinner og homofile menn som trives der.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet???

På IKEA kan dere jo gjøre akkurat det samme som hjemme; ligge på sofaen, i senga, spise, se på damer, fise, snakke i mobilen, og alt dette mens kjerringa er blid og fornøyd.



Anonymous poster hash: c9207...c92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyldninger suger, jeg hater unnskyldninger.

SI DET SOM DET ER, ingen kan tvinges til noe de ikke ønsker :)



Anonymous poster hash: 17c3b...efe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke hva dere har sånn mot Ikea. Man drar dit kun få ganger i livet; når man flytter hjemmefra og når barna flytter hjemmefra. Man henter det man skal ha, betaler og drar. Om man velger å dra på samme tidspunkt som resten av Norge er man idiot. Det gjelder å dra på dagtid eller like før stengetid.

Anonymous poster hash: f2c26...9b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan hive henne av på IKEA og så stikke på noe annet i nærheten imens (treningssenter, restaurant, andre butikker etc), og svinge innom IKEA igjen i tide til å pakke i poser? Ville trodd det var morsommere for henne å dille rundt alene og se på duftlys, det må jo være kjipt å ha med seg en sur mann som står og tripper og kjeder seg og bare vil bli fort ferdig.

Jeg liker IKEA en gang i blant jeg, selv om besøket ofte forløper seg slik at man går inn med godt mot og shoppelyst og et sted midt i labyrinten får den kvelende "NÅ er jeg drittlei, hvor er utgangen"-følelsen. Jeg må alltid reparere etterpå med 10 kroners-softisen ved utgangen for å få opp humør og blodsukker på pre-IKEA-nivå igjen.

Men jeg overlever greit, jeg kjenner jeg synes ekstra synd på de som må drasse på en drittlei mann eller sure unger, all ære til dem for at de gidder det altså. Men jeg kan ikke skjønne at dama di gidder det, hvis hun kan slippe.

Det er derfor de har den isen ved utgangen sin...

Det er enda en IKEA-felle.

Jeg nekter å kjøpe den.

Jeg kjøper ikke en eneste frossen pose med kjøttbullar, heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble altså tatt med til IKEA. Unnskyldningen om å ville vaske hjemme ble ikke akseptert. Ønsket mitt om å vaske hjemmet ble derimot tatt godt imot, og bedt om å implemeteres før de nye filleryene skal ned på gulvene.

Dessuten må jeg pusse vinduer og henge opp nye gardiner som ble impulskjøpt.

Vi skulle ikke ha gardiner. De vi har fra før er helt fine. :glare:

Jeg sitter nå på nettet og stirrer inn i skjermen og forsøker å bli menneske igjen.

Endret av Tøytigern
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet???

På IKEA kan dere jo gjøre akkurat det samme som hjemme; ligge på sofaen, i senga, spise, se på damer, fise, snakke i mobilen, og alt dette mens kjerringa er blid og fornøyd.

Anonymous poster hash: c9207...c92

Joda, jeg har gjort alt dette. Med unntak av å fise.

Jeg har også løst sudoku, med en av de korte blyantene.

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Beklager at jeg kom til unnsatning så sent tøytiger, men en måte å unngå et hvilket som helst sted er å si at man ble seksuelt misbrukt der som barn.

Det funker garantert, men jeg ville ikke brukt det, av åpenbare årsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang vrir du det til noe positivt. Om dere bor i Oslo og drar på Furuset, så slipper du henne av utenfor døra og ber henne ringe når hun er nesten ferdig med å handle. Så drar du på Biltema eller på en eller annen kafe eller i en butikk med ting du interesserer deg for. Når hun ringer drar du tilbake, parkerer, går inn og hjelper til med pakking og bæring (og blir evt med for å se på slike ting man må være enige om).

Min far løser det ved å ta med seg kryssord eller ipad og setter seg enten i bilen eller i restauranten til han får telefonen om at det er klart for å pakke og dra.



Anonymous poster hash: 516b6...7ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som mener dere må gå gjennom hele varehuset for å få tak i ting: kan dere ikke lese?

Det finnes skiltede snarveier flere steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes man bør gi og ta i et forhold, jeg, da. SÅ ille er det ikke for deg å bli med på dette, og det betyr jo noe for dama di at du stiller opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så vanskelig du har det du... Er det virkelig verdens undergang at man må gjøre noe man ikke elsker i et par timer, for å gjøre partner glad? Helt sikker på at hun noen ganger har blitt med deg på ting du har lyst til. En annen tanke: Kanskje hun innerst inne ikke synes det er kjempegøy på IKEA hun heller, og derfor gjerne vil ha med deg så det både blir trivligere, hun får hjelp, og hun slipper å ta alle beslutninger selv.

Voks opp, slutt å syt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan du ikke si at du faktisk ikke er interessert i å ha møbler og dill som hele nordens befolkning har?

Foreslå en annen butikk med bedre kvalitet og litt høyere pris. Det er verdt det fordi det skapet/bordet/hylla dere skal ha, kommer til å mangle ei skrue eller to. Så må dere tilbake for å få ei sånn skrue og da bruker dere mer penger på dritt som er "kjekt å ha" men helt dustete å eie.

Lampehuset har salg nå, 50-70% på kvalitetslamper hvor de forbanna pærene ikke ryker hver uke. Og det blir bare litt dyrere enn å kjøpe ei brannfelle av ei drittlampe på IKEA.

På den annen side er det verdt turen dit bare for kjøttbollene da :fnise:



Anonymous poster hash: 5621c...b7f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke si at du faktisk ikke er interessert i å ha møbler og dill som hele nordens befolkning har?

Foreslå en annen butikk med bedre kvalitet og litt høyere pris. Det er verdt det fordi det skapet/bordet/hylla dere skal ha, kommer til å mangle ei skrue eller to. Så må dere tilbake for å få ei sånn skrue og da bruker dere mer penger på dritt som er "kjekt å ha" men helt dustete å eie.

Lampehuset har salg nå, 50-70% på kvalitetslamper hvor de forbanna pærene ikke ryker hver uke. Og det blir bare litt dyrere enn å kjøpe ei brannfelle av ei drittlampe på IKEA.

På den annen side er det verdt turen dit bare for kjøttbollene da :fnise:

Anonymous poster hash: 5621c...b7f

Det var dette jeg skulle sagt. At lampene er brannfeller. Nå har jeg to av dem. Skitbillige. Og må bestille en elektriker til et par tusen for å få dem opp...

Kjøttbollene er en årsak til å ikke dra dit. IKEA-mat er ikke god.

Ikke den Løfbergs Lila kaffen-heller. Jeg vet det av egen erfaring, etter i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang vrir du det til noe positivt. Om dere bor i Oslo og drar på Furuset, så slipper du henne av utenfor døra og ber henne ringe når hun er nesten ferdig med å handle. Så drar du på Biltema eller på en eller annen kafe eller i en butikk med ting du interesserer deg for. Når hun ringer drar du tilbake, parkerer, går inn og hjelper til med pakking og bæring (og blir evt med for å se på slike ting man må være enige om).

Min far løser det ved å ta med seg kryssord eller ipad og setter seg enten i bilen eller i restauranten til han får telefonen om at det er klart for å pakke og dra.

Anonymous poster hash: 516b6...7ae

Jeg får desverre ikke lov å sette henne av og hente. Det foreslo jeg på kvelden i går. Men, nei.

Hun vil at jeg skal være med inn, se på ting, uttale meg, notere med den korte blyanten på IKEA-listen deres, trille vogn, komme med innspill til hva som skal ned i vognen, hente stæsj i hyllene på lageret og dernest betale og være med å pakke.

Dere som mener dere må gå gjennom hele varehuset for å få tak i ting: kan dere ikke lese?

Det finnes skiltede snarveier flere steder.

Snarveier? De sender deg i ring.

Herregud, så vanskelig du har det du... Er det virkelig verdens undergang at man må gjøre noe man ikke elsker i et par timer, for å gjøre partner glad? Helt sikker på at hun noen ganger har blitt med deg på ting du har lyst til. En annen tanke: Kanskje hun innerst inne ikke synes det er kjempegøy på IKEA hun heller, og derfor gjerne vil ha med deg så det både blir trivligere, hun får hjelp, og hun slipper å ta alle beslutninger selv.

Voks opp, slutt å syt :P

Hun vil jo ta beslutningene selv, når alt kommer til alt. Det var derfor jeg endte i kafeteriaen med sudokuen min og den grusomme kaffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snarveier? De sender deg i ring.

Da foreslår jeg at du åpner øynene neste gang du er der.

Det er dritlett å finne fram, det er bare å bruke øya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...