Gå til innhold

Jeg er sanndrømt :(


Gjest Daniella_

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou
Hihi, jeg husker fra drømmen at han lå henslengt på sengen iført bare et håndkle rundt bena. Så lå han liksom der og ''lokket''. Jeg var kvalm, kunne ikke forstå hvorfor i alle dager jeg hadde giftet meg med gamlingen :ler:

Så, lillelou; he's all yours :ler:

Neeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!Neiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Jeg vil ikke ha noen Herman liggende og "lokke" på sengen min heller.

Jøkk. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplever ofte dejavu.. Det er ganske ekkelt i seg selv. Plutselig er det som om ting har skjedd før. Og da lurer jeg på om jeg har drømt det.

Det er spennende med sanndrømming, synske evner, tarot og astrologi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har drømt mange ganger om at noen jeg kjenner er blitt gravid, og det har stemt, samt at jeg drømmer hvilket kjønn det blir.

Mindre hygglige ting er at jeg drømmer at folk dør eller blir syk...

Prøver ikke å legge så mye i hva jeg drømmer, for enkelte ganger kan det gå lang tid mellom drøm og det som skjer. Men det er ekkelt når det skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

jeg har opplevd noe lignende sanndrømming, bare at det skjedde ikke med de personene jeg drømte det skjedde med..

det ekleste var at jeg drømte at jeg så dødsannonsen til ei gammel venninne jeg ikke hadde snakket med på et par år, og noen dager etter så døde faren hennes bare 50 år gammel.

En annen episode var at jeg drømte at bestevenninnen min kjørte bil og fikk sladd på bilen og snurret rundt og rundt på asfalten, og noen mnd etter så gjorde jeg det. Den siste er mest sannsynlig bare tilfeldighet, men den første var skremmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Framsyn (Prekognisjon)

Framsyn er informasjon om noe som ennå ikke er skjedd, men som viser seg og skje på et senere tidspunkt.

Informasjonen forteller som regel ikke noe om hvor langt inn i fremtiden dette tidspunktet ligger.

Det kan ta dager, uker, månder eller år. Men jo lengere tid det tar, dess større uvisshet vil det bli om det virkelig var en forutsigelse.

En prekognitiv drøm kan ofte forutsi helt uventede og usannsynlige ting.

Drømmene har ofte en symbolsk karakter, så drømmeren selv ikke forstår meningen, men må ha hjelp til å tolke den.

Prekognisjon er et av de paranormale fenomener som det er vanskeligst å forstå utfra vår nåværende oppfatelse av virkligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt sanndrømt, var mye mer plaget i ungdomstiden min. Jeg drømte spesielt om store dramatiske ulykker dagen før de skjedde. Sånn som et fly som styrta og alle ombord døde, og dagen etter skjedde det og detaljene stemte. syntes det var veldig ekkelt, spesielt da det skjedde flere ganger.

Nå skjer det ikke så ofte lenger, og det er stort sett veninner som er gravide og sånn jeg drømmer om nå, og det er jo bare koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drømt en del ting som har skjedd like etterpå.

Det som jeg syntes var rarest var at jeg drømte at Lady Diana døde i en bilulykke, og det første jeg hørte på radion om morgenen var at hun var død. - i en bilulykke.

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Jeg har opplevd to ganger å våkne av en drøm der jeg har sett det eldste barnet mitt med ansiktet fullt av blod. Jeg var kvalm og skalv da jeg våknet. Begge gangene måtte vi på sykehuset og sy på grunn av uhell mindre enn en uke senere. Heldigvis var det bare mindre kutt. Andre gangen jeg hadde denne drømmen voktet jeg barnet som en hauk i tre dager ettersom den første drømmen hadde gått i oppfyllelse. Men tredje dagen etter leggetid klarte ungen å falle ut av køyesenga, og treffe veggovnen på vei ned, da hun forsøkte å strekke seg etter noe. Den siste gangen kunne det ha gått riktig ille. Det som gjør det så vanskelig med slike drømmer er jo at du ikke kan verge deg mot det som skjer.

Har også opplevd å drømme hyggeligere ting som svangerskap for en bekjent. To dager senere ringte en felles venninne og sa: hei, gjett hvem som skal ha barn.

Ellers pleier jeg å vite det dersom noe negativt skjer med ungene, uansett hvor de befinner seg. Ringte en gang sønnen min fordi jeg fikk en plutselig følelse av at noe var galt. Det første han sa var: mamma kom fort, vi er der og der. Da hadde han og en kamerat kommet i konflikt med en hel gjeng. Jeg rakk å avverge den helt store krisen. I slike situasjoner kommer jo en ekstra sans godt med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sanndrømt selv. En natt drømte jeg at jeg stod opp og dro på jobb, og da jeg våknet om morgenen så skjedde det! På jobben drømte jeg om å dra hjem og slappe av. Og gjett hva som skjedde da arbeidsdagen var over? Nettopp! Det var bare så surrealistisk, altså. I det ene øyeblikket så drømte jeg at jeg dro hjem og slappet av, i det andre øyeblikket skjedde det! Men det aller verste var at på vei hjemover drømte jeg at middagen stod klar hjemme. Og gjett om jeg ble skjelven da jeg kom hjem? Der stod middagen, akkurat som i drømmen min! Crazy greier dette her, altså, å være sanndrømt liksom. Helt crazy ass.

-Babyboy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop
Jeg er ganske sanndrømt selv. En natt drømte jeg at jeg stod opp og dro på jobb, og da jeg våknet om morgenen så skjedde det! På jobben drømte jeg om å dra hjem og slappe av. Og gjett hva som skjedde da arbeidsdagen var over? Nettopp! Det var bare så surrealistisk, altså. I det ene øyeblikket så drømte jeg at jeg dro hjem og slappet av, i det andre øyeblikket skjedde det! Men det aller verste var at på vei hjemover drømte jeg at middagen stod klar hjemme. Og gjett om jeg ble skjelven da jeg kom hjem? Der stod middagen, akkurat som i drømmen min! Crazy greier dette her, altså, å være sanndrømt liksom. Helt crazy ass.

-Babyboy

:hoho: Ja der ser du, vi har det alle i oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og gjett om jeg ble skjelven da jeg kom hjem? Der stod middagen, akkurat som i drømmen min!

-Babyboy

Jeg ville også blitt skjelven hvis middagen hadde ventet på meg når jeg kom hjem. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Isabellas

Jeg vet når jeg sanndrømmer eller ikke, så når jeg drømmer, går jeg og venter på at det skal skje. Og det skjer hver gang, selv om det kan ta opptil ett-to år før det skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...