Gå til innhold

Antrekk som gjest.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Skal i bryllup i vinter og sliter med å finne noe å ha på meg. Det står ikke kleskode i invitasjonen.

Er dette greit?

Anonymous poster hash: 09bd1...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonymous poster hash: 09bd1...603

Fordel å få med bilde;-)

Anonymous poster hash: 09bd1...603

Anonymous poster hash: 09bd1...603

post-37809-0-11046200-1422429682_thumb.j

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes det ser greit ut. Hadde selv kanskje valgt noe med litt mindre hvitt, men det har sikkert ikke så mye å si :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg har og tenkt på at det er endel lyst. Jeg har og en blazer som jeg lurer på om kan passe over siden jeg er frysen av meg.

Har og lurt på å bytte toppen til en annen topp.

Anonymous poster hash: 09bd1...603

Anonymous poster hash: 09bd1...603

post-37809-0-35130500-1422430373_thumb.j

post-37809-0-98562200-1422430416_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes både først og andre alternativet vil passe fint i ett bryllup^_^

Den regel med at hvit ikke skal brukes i det hele tatt syns jeg er litt dum, jeg mener at så lenge hvitt ikke er den dominerende fargen i antrekket, så må det være lov.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes både først og andre alternativet vil passe fint i ett bryllup^_^

Den regel med at hvit ikke skal brukes i det hele tatt syns jeg er litt dum, jeg mener at så lenge hvitt ikke er den dominerende fargen i antrekket, så må det være lov.

Takk for svar. Da er jeg tydeligvis innafor:-)

Anonymous poster hash: 09bd1...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer nok helt an på bryllupet. Et jeg var i var gjestene stort sett kledd i lange gallakjoler, mens et annet hadde det nok vært innafor med det antrekket du hadde bilde av der. Personlig syns jeg det var litt for hvit, men du kjenner bruden best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var søtt antrekk, men bryllup jeg har vært i, har gjestene gått i kjole/bunad. Dette også i de det ikke står noe om antrekk.

Anonymous poster hash: b77e5...18b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var søtt antrekk, men bryllup jeg har vært i, har gjestene gått i kjole/bunad. Dette også i de det ikke står noe om antrekk.

Anonymous poster hash: b77e5...18b

Det er det jeg hadde gått i. Og bunad er jo aldri feil

Anonymous poster hash: 081a4...9a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok helt an på bryllupet. Et jeg var i var gjestene stort sett kledd i lange gallakjoler, mens et annet hadde det nok vært innafor med det antrekket du hadde bilde av der. Personlig syns jeg det var litt for hvit, men du kjenner bruden best :)

Det ser hvitere ut på bildet enn det er. Er mer dus rose/hudfarge. Både på skjørt og topp.

Kjenner egentlig ikke bruden noe særlig, og er ikke skrivd noe om anntrekk i invitasjon. Så er litt vanskelig.

Anonymous poster hash: 09bd1...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du ikke kjenner bruden så godt hadde jeg droppet en så lys farge på overdelen, med mindre du kan spørre henne? Selv hadde jeg ikke reagert om en av mine gjester kom kledd slik, men man vet aldri og det er alltid best å safe tenker jeg.

Anonymous poster hash: 38771...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville spurt bruden/brudegommen. Om du er +1 ville jeg fått partneren min til å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville spurt brudeparet eller noen nær dem om antrekk for å være sikker! Men så synes jeg det er veldig pinlig å kle meg "feil" også da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det var pene klær, men kanskje litt for lyst både med tanke på at det er bryllup, og at det er vinter.



Anonymous poster hash: b4585...4fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er anntrekket godkjent av bruden og brudgommen:-) takk for innput og hjelp:-)

Anonymous poster hash: 09bd1...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener jo at dersom mak trenger å få det godkjent, så er det ikke ok..

Hvis man er i tvil, så betyr det at man bør styre unna. Syns også det er ufint å spørre bruden, da de ofte kan vegre seg for å si nei.

Syns ikke dette antrekket var så ille, så snakker litt generelt.

Syns mulig at toppen er for lys, for på bilder man kun ser overdelen så er den så lys at det kunne være en brudekjole.

Anonymous poster hash: d08e6...6a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HATER når folk sender ut invitasjon uten kleskode.. Kjør lyse klær som dekker skuldre og knær! Noen driter i om gjestene bruker hvitt, andre ser helst at de ikke gjør det.. :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det normalt å skrive kleskode i bryllupsinvitasjonen? Sier det seg ikke selv?

Hvis man må spørre bruden om antrekket er ok, så er det ikke ok. Styr unna hvitt.



Anonymous poster hash: f4b81...dda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det normalt å skrive kleskode i bryllupsinvitasjonen? Sier det seg ikke selv?

Hvis man må spørre bruden om antrekket er ok, så er det ikke ok. Styr unna hvitt.

Anonymous poster hash: f4b81...dda

Det er uhøflig å ikke skrive kleskode i invitasjoner til selskaper som vanligvis er formelle. Et bryllup kan være pent, dvs pen kjole/ skjørt og bluse, eller galla med lang kjole og hansker. Dersom noen kler seg i galla mens andre kler seg pent vil det bli meget pinlig for alle parter.

Anonymous poster hash: 1f2af...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg hadde gått i. Og bunad er jo aldri feil

Anonymous poster hash: 081a4...9a5

Vel, på Spellemannsprisen når alle andre går i mer uformelle antrekk ser det litt malplassert ut når en person går med bunad. Så et bilde med det fra siste Spellemannsprisen.

Anonymous poster hash: b492c...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...