Gå til innhold

Brudekjole til oss som er litt større....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://www.jjshouse.com/A-Line-Princess-V-Neck-Court-Train-Chiffon-Wedding-Dress-With-Ruffle-Beading-Sequins-002056423-g56423

Her er kjolen jeg har lyst på. (Og til dere KG-damer som er så i mot at man bestiller fra jjhouse - dere trenger ikke kommentere det, for det er bestemt)

Hva tenker dere om denne kjolen til ei som ikke er en 36. Er kraftig, men lang og har timeglassfigur....

Og hvilket tilbehør hadde dere hatt til?

Om dere ikke synes den ville passet, har dere forslag til kjoler?



Anonymous poster hash: c7483...821
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat den der ville jeg styrt unna om jeg ikke var slank.



Anonymous poster hash: d05c3...2a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var rålekker! Tror den passer nydelig til formfulle damer

Slenger med på denne!

A-line er generelt veldig flatterende, og særlig på timeglassfigurer synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den blir kjempe fin på deg som er lang med timeglass :)

Hva er forresten galt med JJsHouse? Tenkte å bestille derfra selv :)

Jeg er ganske ny her inne så det er vel en eller annen debatt jeg ikke har fått med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan tenke meg det blir fint :)

De sier A-line passer de fleste figurer og er ganske safe :)

Min kjole ligner litt på din oppe bare ar den er mer "havfrue" nede :)

Anonymous poster hash: b41fb...e6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var flott! Hvordan er det med høyden din? V-hals er bra for oss som ikke er så høye i alle fall. :)



Anonymous poster hash: 239af...1a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Jeg tror denne fasongen er fin på en timeglassfigur. Jeg liker særlig godt v-halsen og draperingene.

Jeg ser mange bruder som velger plus-size av kjoler som er penest i str 36, og særlig de kjolene som er stroppeløse OG med rett "avskjæring" over brystene er lite kledelige. Man får en oppdeling på tvers på det aller bredeste, noe som forstørrer. Dette unngår du fint med den kjolen du har valgt :)

Det eneste jeg ville vært litt skeptisk til er den dype utringingen i ryggen. Dersom du har veldig store bryster og trenger en støttende BH, kan det være vanskelig å kombinere kjolen med bra undertøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhill

Søsteren min hadde en lignende kjole i sitt bryllup, samme overdel. Hun har samme kroppsfasong som det du beskriver. Hun så nydelig ut ^^ Go for it!

Til kjolen syns jeg nok løst hår blir finest. Kanskje med en blomstrete spenne på siden. Og høyhelte sko med åpen tå/sandaler.

Endret av Sunhill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...