Gå til innhold

Søker råd. Nå.


fintsmil90

Anbefalte innlegg

Erdet noen her som har opplevd smerte, opplevd akutt sorg, som kunne tenke seg å dele litt erfaringer, tanker og ord..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er midt oppi noe akkurat nå, er det eneste du kan gjøre å gi det tid. Det høres kanskje tullete ut, for midt oppi det føles det som om det ikke kan bli bedre. Det er ingenting man kan gjøre akkurat der og da for at det skal bli bedre, men det blir litt lettere med tiden. De som sier at tiden leger alle sår, tar feil. For det er mange sorger som aldri blir borte, men etter hvert blir det lettere å bære på sorgen og tenkte på det positive kontra det negative. Jeg vet ikke hva du har opplevd, og hva du egentlig trenger. Så jeg synes det er litt vanskelig å vite akkurat hva jeg skal skrive. Men, jeg tipper, at uansett hva jeg skriver kan jeg ikke få deg til å føle deg bedre. Slik har det vært med meg og min sorg, det finnes liksom ingen ord, ingen tips, ingen råd, som kan få vekk smerten. Hvis du er litt mer konkret, kanskje jeg kan hjelpe deg bedre. Hvis det blir for personlig kan du sende en PM.

Klem til deg  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...