Gå til innhold

Jurassic World


Sirah

Anbefalte innlegg

Haha, nei jeg er enig. Manglet også litt mer bakgrunn hos karakterene, skilsmissen til foreldrene ble jo bare nevnt kjapt en gang? 

 

Det var bra ;)

Det stemmer, og den hadde egentlig så lite å si for filmen sin del at det ble litt overflødig at det ble nevnt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2/10. For mye kopi av originalen. Og alle dinosaurene hadde så komisk uttrykk. Følte jeg så humorutgaven av Jurassic Park. Ingen nerve, dårlig skuespill og jeg lot meg ikke engasjere.



Anonymous poster hash: 69155...386
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var god underholdning (digger dinosaurer), men det var såå mange teite elementer i filmen! Spoiler: Det ble skikkelig ille på slutten av filmen, da den store hadde dødd og de satt igjen med t-rexen og raptoren. Menneskene tørket svetten av pannen og sa "pjuh", så tørket dinosaurene svetten fra pannen og sa "pjuh" før alle tok hverandre i hånda og gikk hver til sitt.. Og publikum sitter igjen og bare; WHAT? Så t-rexen er blitt "good guy"? Ja, det gir jo... masse mening..

 

Filmen vinner nok heller ingen oscar for beste dialog.

Endret av arcsin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som syntes den var elendig? Den følger jo det standardiserte plottet som har blitt brukt i åresvis... Nesten slutt på gode filmer nå...

Anonymous poster hash: 3eb07...8ab

De fleste anmeldere av filmen mener den er håpløs. På praktisk talt alle plan unntatt effekter. Manusmessig temmelig rotete, og en film som ikke klarer å bestemme seg for hvilken retning den skal i. Den forteller ikke en historie, og det er dødssynd nummer èn for film, uansett.

 

Comicbookgirl 19's humoristiske kritikk av Jurassic World :lol:

Endret av Mann 42
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste anmeldere av filmen mener den er håpløs. På praktisk talt alle plan unntatt effekter. Manusmessig temmelig rotete, og en film som ikke klarer å bestemme seg for hvilken retning den skal i. Den forteller ikke en historie, og det er dødssynd nummer èn for film, uansett.

 

Det stemmer rett og slett ikke, den har faktisk fått flest positive reviews.

 

Spørs vel bare hvilke du velger å lese, jeg så noen 5ere i norsk media, og på metacritic som vel er det nærmeste man kommer statistikk på dette så har den soleklart størst andel positive.

 

Blir vel ikke hyllet som et filmatisk mesterverk da, men som en veldig god "check your brain at the door"-film =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer rett og slett ikke, den har faktisk fått flest positive reviews.

 

Spørs vel bare hvilke du velger å lese, jeg så noen 5ere i norsk media, og på metacritic som vel er det nærmeste man kommer statistikk på dette så har den soleklart størst andel positive.

 

Blir vel ikke hyllet som et filmatisk mesterverk da, men som en veldig god "check your brain at the door"-film =)

 

Norske filmanmeldre har mistet ALL troverdighet. De er håpløse hele gjengen.

Anonymous poster hash: 3cd8f...a54

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selve historien var tynn som suppe..Elendig.Men effektene var bra.

Ville gitt en 3'er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsket den! Jeg så den på kino og var helt investert i den fra start til slutt. Elsket alle referansene til første filmen og fikk frysninger når musikken begynte å spille på begynnelsen.

Hadde jeg ikke vært så stor fan av den første er det ikke sikkert jeg hadde likt den så godt, tho. Den var mer som en gavepakke for oss gamle fans ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer rett og slett ikke, den har faktisk fått flest positive reviews.

 

Spørs vel bare hvilke du velger å lese, jeg så noen 5ere i norsk media, og på metacritic som vel er det nærmeste man kommer statistikk på dette så har den soleklart størst andel positive.

 

Blir vel ikke hyllet som et filmatisk mesterverk da, men som en veldig god "check your brain at the door"-film =)

Det er vel mest "fantastiske effekter"-kritikk. Akkurat DET er alle enige i at filmen har. Men historien suger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsket denne, og hadde absolutt sett den igjen! S

muligens SPOILER:

Jeg likte ikke slutten. Det ble så teit! Ikke realistisk i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både samboer og jeg likte den godt! Det er snakk om at man må vite hva man går til; fantastiske effekter, men en grunn Hollywoodhistorie. Den var underholdende, og tidvis spennende. Den er verdt å se, men det er ingen ny favorittfilm. 

 

Likte spesielt den 10-sekunders sekvensen der de hadde rumpa til Chris Pratt i fokus.

Endret av Cathj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...