Gå til innhold

Dattra våres på 10 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan hun ha sett dere ha sex eller noe ettersom hun reagerer så sterkt? Kan hun ha opplevd noe som gjør at hun plustelig reagerer på dette? Jeg ville virkelig prøvd å snakke med henne om dette, hvorfor hun syns det er så ekkelt. Om hun ikke vil snakke med dere så prøv helsesøster eller noe. Men å ikke dele soverom pga det er jo helt tullete. Det er ikke måten å ta tak i problemet på.



Anonymous poster hash: 76a77...8a2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bortskjemt unge og et resultat av curling-generasjonen!

Ta tak i situasjonen og fortell henne hvor skapet skal stå! Gjett om hun nyter maktposisjonen sin da... :)

Anonymous poster hash: 6d996...ee5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første tanke er at datteren din kan være utsatt for noe seksuelt selv, og derfor reagerer hun så sterkt på å se dere berøre hverandre - for dette er noe hun har negative assosiasjoner til. Man vil jo selvsagt alltid tenke at det gjelder ikke mitt barn, men når man hører om hvor mange voksne i dag som ble seksuelt misbrukt som barn, så vil jeg tro at mørketallene er store over hvor mange barn som i dag blir seksuelt misbrukt. Og alltid er det av en person som "ingen hadde trodd det om".



Anonymous poster hash: 3cba0...fce
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du skrevet et innlegg her med innlogget bruker og et annet for en stund siden der du beskriver mannen din som alt annet enn snill. Er alt som det skal hjemme? Er det noe datteren din reagerer på?

Anonymous poster hash: f86d0...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du skrevet et innlegg her med innlogget bruker og et annet for en stund siden der du beskriver mannen din som alt annet enn snill. Er alt som det skal hjemme? Er det noe datteren din reagerer på?

Anonymous poster hash: f86d0...0e0

Ser også det samme.

TS: Sett i lys av innlegget du skrev for et år siden, virker det som om ikke alt er helt greit på hjemmebane. Jeg vil tro jentas unormale reaksjoner på dere to sammen har med dette å gjøre?

Anonymous poster hash: 8f837...2be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere spurt datteren dere hvorfor hun ikke liker dere sammen? Ikke gi dere før dere får et ordentlig svar på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bruker1000

Ånei,

TA DEG SAMMEN TS!

Ikke la en ti-åring bestemme over samlivet deres.

Også, det virker som du lar mye informasjon utebli, har du det minste anelse om hvorfor hun ikke takler å se dere sammen? Hva sier mannen din om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste ditt tidligere innhold og D A kan jeg forstå din datters reaksjon. Tror dere må ordne skikkelig opp i familielivet deres. Dersom jeg hadde bodd med foreldre som hadde et slikt forhold, ville jeg også vært utrolig skeptisk og syntes at spesielt min mor hadde vært en hykler.

Jeg tror at hun rett og slett er sint, oppegående,ser forskjell på rett og galt og at dette skaper en konflikt i henne. Det er kanskje slik at du bør på kurs for å lære å sette egne grenser, mannen bør få seg et sinnemestringskurs og dere alle bør gå i terapi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser også det samme.

TS: Sett i lys av innlegget du skrev for et år siden, virker det som om ikke alt er helt greit på hjemmebane. Jeg vil tro jentas unormale reaksjoner på dere to sammen har med dette å gjøre?

Anonymous poster hash: 8f837...2be

Fortell.

Anonymous poster hash: f4054...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet har skjønt noe dere burde skjønt for lenge siden. A faren er en tyrann i de ene øyeblikket og skal kose og kysse i det neste er ikke bra

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart når man leser tråden om din mann. Stakkars jente

Anonymous poster hash: 31d73...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våres felles datter vil ikke se oss sammen. Hun sier at hun skullle ønske vi ikke var sammen. Hun tåler ikke at vi holder hender eller holder rundt hverandre. Snakker vi sammen blander hun seg inn i samtalen. Ofte ser hun stygt på oss når vi ler sammen. Vi bruker mye tid på henne og gir henne oppmerksomhet . Vi er begge fortvilte fordi vi nå må sove på hver våres rom og ikke ha noe med hverandre å gjøre når hun er i nærheten. Vi vil ikke gjøre henne lei seg eller ei sjalu. Tar i mot tips med stor takk.

Anonymous poster hash: 12de5...99d

Jaja. hun får jo belønning for å være slik. Hva venter du? Nå har dere skilt lag på soverommet. Ha med den dagen hun krever skillsmisse? Flotte unger som blir oppdradd slik

Anonymous poster hash: fd0a4...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja. hun får jo belønning for å være slik. Hva venter du? Nå har dere skilt lag på soverommet. Ha med den dagen hun krever skillsmisse? Flotte unger som blir oppdradd slik

Anonymous poster hash: fd0a4...673

Det er synd i de ungene med en tyrann av far! De burde skilles. Les innlegget om mannen og du forstår

Anonymous poster hash: 31d73...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell.

Anonymous poster hash: f4054...138

TS glemte å huke av for AB i et innlegg på første side. Der kan du gå inn på profilen hennes og finne innlegget hun skrev for et år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først ville jeg si at dere må flytte på samme soverom og ikke la barnet bestemme. Etter å ha lest ditt gamle innleg synes jeg dere må komme dere til nærmeste familievernkontor så snart som mulig. Dattera deres kan med fordel også ha samtaler med helsesøster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter å ha lest innlegget ditt for 1 år siden, skjønner jeg datteren din veldig godt! jeg hadde synes du var utrolig hyklersk som plutselig diller og koser med din mann når han har oppført seg slik...... stakkars jente



Anonymous poster hash: 39155...bf3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det tåpeligste jeg har lest på lenge. Lar dere en 10 åring kontrollere livene deres? Dere sover på forskjellige rom fordi hun bestemmer det? Hallo! Hvem er egentlig de voksne i deres hjem? Kanskje på tide dere tar tilbake kontrollen og tar jenta deres foran dere og forteller henne hvor skapet skal stå eller skaff henne hjelp om hun skulle ha behov for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...