Gå til innhold

Aner ikke hva som skjer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt en gutt i over 1 mnds tid nå, og vi har vært mye samme uten og ha hatt sex tilogmed. Jeg har jo klart å falle pladask, men jeg har bestemt meg fast på at jeg skal ta ting som det kommer og si ifra hvordan jeg opplever ting etter som det kommer. Nettopp fordi jeg har aldri vært det med gutter tidligere!

Jeg har jo forklart at jeg har falt for han, og jeg fikk ikke en reaksjon på det en gang.. han vil møte meg mer og vi vært med hverandre akk sånn som før jeg fortalte hva jeg følte.. han har selv sagt at han bare skal ta ting som de kommer..

Np vet ikke jeg om man skal stole på en fullperson, men han har sagt han er glad i meg på fylla, men sliter litt med å tro det..

Hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: 1f733...f59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden han ikke ble bortskremt eller reagerte noe særlig når du sa du hadde falt for han så tipper jeg at han også liker/er nysgjerrig på deg og vil ta det som det kommer som han sier. Ha det hyggelig sammen så kanskje det utvikler seg i lengden om det passer for livssituasjonen dere (studier osv kan hindre at man vil la følelser blomstre)



Anonymous poster hash: 31c7f...4b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...