Gå til innhold

Hva har du på stuebordet ditt?


belle_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En hårspenne, en hårstrikk, ett glass vann, en boks med tannpirkere, en fjernkontroll og en tom liten brusflaske. Håper det var til inspirasjon ;-)

høres ut som om vi har samme stil! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er det kun en sånn telysholdergreie som jeg har røkelse på. Har ikke hatt på noen duk siden jeg fjernet juleduken. Den duken som lå der før jul er skitten og må vaskes. Det har jeg ikke giddet å gjøre enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare to sølvlysestaker på stuebordet (i tilegg til rotet mitt; skolebøker, en perm, mobilen). På spisebordet har jeg en lysestake, tre telysholdere og friske blomster.

http://www.room21.no/no/artiklar/lup-kobber-triangel.html

http://www.room21.no/no/artiklar/etch-lyslykte-kobber.html

Er ikke det der reklame...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Er ikke det der reklame...?

Å linke til en bestemt nettbutikk? Var det treffet som kom opp da jeg søkte på lysestakene.

Jeg jobber ikke der, hvis det var det du tenkte på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å linke til en bestemt nettbutikk? Var det treffet som kom opp da jeg søkte på lysestakene.

Jeg jobber ikke der, hvis det var det du tenkte på.

Nei, jeg var bare litt usikker.

Jeg linket en gang til noe på IKEA og jeg lurte på om det var reklame da, også.

Men der kunne man jo ikke kjøpe på nettet, direkte ved å legge varen i en handlekurv.

Prisen stod ikke heller.

jeg tror man skal være forsiktig med å linke til nettbutikker.

Det blir en form for skjult reklame.

Som jeg altså er skyldig i selv, med tanke på den lenken til IKEA...

Men jeg sysn det er drøyt å lenke direkte dit varen kan kjøpes, ved å klikke "betal."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et voluspa lys. Ellers kommer det og går noen kaffekopper :)

Har lyst til å kjøpe et brett som jeg kan ha litt flere lys på, men har ikke funnet noen jeg syns er fine enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Normalt så har jeg ingenting på bordet siden bordet i seg selv står ut såpass mye mtp hva jeg har gjort med det (vil ikke legge ut bilde siden det vil lett avsløre hvem jeg er - har lagt ut bilder av det mange andre steder under fullt navn)

Men...i skrivende stund så står det en flaske med Pepsi Max, 1 halvfullt glass, en garnsaks, målebånd, heklekrok, 3 fjernkontroller, telefonen min, en handleliste,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en duk og en telysholder.

Dessuten er det et brett med diverse te, solbærtoddy-pulver, kaffe-pulver, varm kakao-pulver, brunt sukker, råsukker-biter og kaffe-melkepulver og noen te-skjeder i en liten kopp.

Så kan man bare ta med en kopp med varmt vann fra kjøkknet og lage noe varmt å drikke, når man vil ha. Eller fylle en kanne med varmt vann, og ta med.

Jeg tror ikke det klassifiserer som pynt med duk og et telys...

Masse ting på bordet. Hvor får du kjøpt te-skjeder? :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På mitt stuebord befinner det seg for tiden en løper i grått linstoff, 2 små marmor lysfat med 2 sorte telysholdere på. 2 fjernkontroller, noen lekebiler, nettbrett, en smokk og noen skitne glass. Antageligvis en penn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bor jeg med 3 mannebein.. så.. Føtter og fjernkontroller

Vel,innimellom så er det en duk på,samt fruktbolle.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sort bord. Har sort, stort lysfat med 2 sorte lyslykter (den ene er rund som en ball, den andre går rett oppover men er rund), med hvite og lysblå kubbelys. I tillegg 2 kubbelys som bare står rett på fatet, og en liten firkantet telysholder i gjennomsiktig glass :)



Anonymous poster hash: 5dbd6...135
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et norgesglass med kakemenn og et telys. Hadde også en rød flamingo-plante, men den er ikke fin lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en hvit glasslykt med masse skrift på, og ett stort hvitt lys oppi. Det er det hele :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et sementfat fra Kremmerhuset midt på bordet med tre telysholdere fra Broste og en telysholder/lotusblomst fra Kremmerhuset. ellers har jeg en skål med potetgull og en skål med dip i kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...