Gå til innhold

Noen som kan "se" hva jeg har i huset?


Gjest Lille_Krokodille

Anbefalte innlegg

Gjest Lille_Krokodille

Altså, jeg tror vi har "noen" i huset. Telefoner blir skjøvet ned av benken, barna skravler med noen på rommet, og ting blir gjemt. Har funnet et munnstykke til støvsugeren under dyna mi og sånt... Jeg er ikke (så veldig) redd, og jeg har en teori på hvem det kan være, men det hadde vært interresant å høre om det er noen som kan si noe om saken? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er neppe noen som kan se noe sånt her inne. Anonymous poster hash: 81411...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg tror vi har "noen" i huset. Telefoner blir skjøvet ned av benken, barna skravler med noen på rommet, og ting blir gjemt. Har funnet et munnstykke til støvsugeren under dyna mi og sånt... Jeg er ikke (så veldig) redd, og jeg har en teori på hvem det kan være, men det hadde vært interresant å høre om det er noen som kan si noe om saken? :-)

Du har definitivt noen i huset: Barn.

Du De! er fullt i stand til å skyve telefoner ned på gulvet, gjemme støvsugermunnstykker under dyna, og spille uskyldig etterpå.

Selv har jeg ingen i mitt hus, men noen gjemmer stadig vekk nøkler mine, og mye annet nødvendig. Jeg lurer på om ikke synderen er han som skriver dette innlegget.

Edit: Rettet opp en veldig forvirrende skrivefeil.

Endret av Lutetium 71
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har definitivt noen i huset: Barn.

Du er fullt i stand til å skyve telefoner ned på gulvet, gjemme støvsugermunnstykker under dyna, og spille uskyldig etterpå.

Selv har jeg ingen i mitt hus, men noen gjemmer stadig vekk nøkler mine, og mye annet nødvendig. Jeg lurer på om ikke synderen er han som skriver dette innlegget.

Nøkler er normalt å rote bort. Men jeg tror ts hadde merket det om hun hadde revet ned telefonen selv altså. Og å gjemme munnstykke til støvsugeren under dyna er ikke akkurat normalt.

Anonymous poster hash: 9f74b...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøkler er normalt å rote bort. Men jeg tror ts hadde merket det om hun hadde revet ned telefonen selv altså. Og å gjemme munnstykke til støvsugeren under dyna er ikke akkurat normalt.

Anonymous poster hash: 9f74b...eec

Derfor: Barn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En eldre forvirret mann. Tippoldefar.



Anonymous poster hash: 24dc5...137
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille

Hahaha, herlig svar! 😄Ja, jeg har barn. To stykker! Men, de fleste episodene inntreffer når jeg er alene i huset. To ganger har telefonen blitt skjøvet ned fra benken, en gang på badet (vi har en servant som er 60 cm dyp), det var akkurat som om noen dyttet til tlf bakfra slik at den "seilte" utfor servanten. Samme da jeg la den på kjøkkenbenken. Det med støvsugerdelen: Når jeg skal støvsuge bærer jeg med meg slangen, det lange "hovedstykket" og en liten børstedel opp. Når jeg kommer opp trappen legger jeg alltid fra meg børstedelen på et skoskap. Så støvsuger jeg soverommet vårt først, deretter barnas rom, der jeg benytter børsten på og rundt akvariet. Men en gang var børsten borte! Jeg lette og lette, men fant den ikke igjen. Før til kvelden, da jeg lettet på dyna. Der lå børsten...

Selv har jeg ingen i mitt hus, men noen gjemmer stadig vekk nøkler mine, og mye annet nødvendig. Jeg lurer på om ikke synderen er han som skriver dette innlegget.

Endret av Lille_Krokodille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser tomme esker og rask flytting fra stedet, en som har bodd der tidligere, en mann som døde på et sykehus og de nærmeste hadde det travelt med å pakke ned hans ting. Kanskje en som leide huset. Han likte ikke bråkete lyder.



Anonymous poster hash: 50c25...152
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åndenes makt?

Jeg pleier å kalle det programmet for "Ånds svakt".

Anonymous poster hash: 12d41...1c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille_Krokodille

Det er bare vi som har bodd i dette huset.

Ser tomme esker og rask flytting fra stedet, en som har bodd der tidligere, en mann som døde på et sykehus og de nærmeste hadde det travelt med å pakke ned hans ting. Kanskje en som leide huset. Han likte ikke bråkete lyder.

Anonymous poster hash: 50c25...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor alene og ting faller ned fra benker og hyller hele tiden, når jeg sover kan jeg våkne opp til noe bråk også er det bare noen bilder som har falt ned, eller springen som er satt på fult, tv skrur seg på stadig og bytter kanaler, oftest når jeg er i dusjen. det høres ut som noen banker på soveromsdøren min når jeg akkurat har lagt meg i sengen. mange sånne ting, men er nok ingen der gitt. null stress. bare litt mer rydding osv. :)



Anonymous poster hash: ba62a...d99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor alene og ting faller ned fra benker og hyller hele tiden, når jeg sover kan jeg våkne opp til noe bråk også er det bare noen bilder som har falt ned, eller springen som er satt på fult, tv skrur seg på stadig og bytter kanaler, oftest når jeg er i dusjen. det høres ut som noen banker på soveromsdøren min når jeg akkurat har lagt meg i sengen. mange sånne ting, men er nok ingen der gitt. null stress. bare litt mer rydding osv. :)

Anonymous poster hash: ba62a...d99

Men sett opp et kamera av noe slag da? Bankeånder kan kanskje ikke filmes, med det kan definitivt fysiske gjenstander som faller på gulvet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 år senere...

 

Høre med svindlere?

De er ikke svindlere! De er ålreite mennesker. Mange har faktisk evner og har hjulpet folk. 

 

Anonymous poster hash: a5529...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Æ føle på mæ at det e en manj! En eldre kar ja! Han lika ikke mobiltelefona! Han mene det er djevelen sitt verk det der ja!  Oooh æ kjenne han bli sinna no ja!   Flytt ut sier han!



Anonymous poster hash: b8b88...97b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...