Gå til innhold

Trekant: Hva kan vi gjøre med hverandre i senga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det lov å spørre hvorfor du vil ha en lesbisk jente og ikke ei som tenner på ham og kuken hans?

Men du må innse at det neppe er noen som har hatt trekant med en lesbisk og en gutt her før, så du finner nok ingen råd om stillinger.

Pluss at gutten å klare å kontrollere seg og ikke bli så kåt at han gjør noe over grensa hennes, noe som fort kan skje.

Anonymous poster hash: 15e1e...e28

Hun ønsker vell mest mulig fokus på henne selv, og det får man jo med ei lesbisk. Altså en omgang som er til jenta der jenta er i fokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det lov å spørre hvorfor du vil ha en lesbisk jente og ikke ei som tenner på ham og kuken hans?

Men du må innse at det neppe er noen som har hatt trekant med en lesbisk og en gutt her før, så du finner nok ingen råd om stillinger.

Pluss at gutten å klare å kontrollere seg og ikke bli så kåt at han gjør noe over grensa hennes, noe som fort kan skje.

Anonymous poster hash: 15e1e...e28

Fordi jeg tror det blir rart om begge kun vil ha sex med han, og vi ikke vil røre hverandre.

Da slipper jeg også å føle meg som "tredje jul på vogna". Det samme slipper hun.

Og er det for dere nøye om tredjeparten foretrekker han eller meg? Hun må jo foretrekke noen.

Han vil jo ha trekant fordi han tenner på å se to jenter sammen. Da er det jo ikke så dumt om vi ikke har noe imot å ta og kysse på hverandre?

Dessuten tror jeg det blir vanskeligere for meg å bli sjalu, om jeg skulle det.

Om andre her har hatt sex med en streit eller ei skeiv jente i en trekant har jo ingenting å si? Jeg er jo ute etter stillinger! Ikke opplevelser som skal matche min 110%.

Anonymous poster hash: a9016...7e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du legger med masse info så er det naturlig at folk spør.

En lesbisk jente har neppe blitt penetrert eller hatt noe med en penis å gjøre før. Litt som en hetero gutt.

Hvis du som er jente gjør henne kåt, og han blir ivrig og går litt over grensen hennes og hva dere har avtalt, er det faktisk sjanse for at hun anmelder det som voldtekt.

Det er ikke ment som kritikk, men lesbiske kommer nok til å ha en grense.

Anonymous poster hash: 15e1e...e28

Ordet voldtekt har mistet sin mening.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva får dere til å tro at en lesbisk har lyst til å suge eller bli penetrert? Er litt som å få med en heterofil gutt på trekant og spørre om han vil han vil suge og bli penetrert.

Og du skriver at du vil synes det er lettere å ikke bli sjalu på hun lesbiske, TS. Men hvis du og han ikke er i forhold eller kommer til å bli det, hvorfor bli sjalu på en heterofil jente?

Hvis man er sjalu på andre jenter, burde man kanskje ikke ha sex med ham sånn in the first place? Følelser for pulevenner er jo litt drit.



Anonymous poster hash: 15e1e...e28
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva får dere til å tro at en lesbisk har lyst til å suge eller bli penetrert? Er litt som å få med en heterofil gutt på trekant og spørre om han vil han vil suge og bli penetrert.

Og du skriver at du vil synes det er lettere å ikke bli sjalu på hun lesbiske, TS. Men hvis du og han ikke er i forhold eller kommer til å bli det, hvorfor bli sjalu på en heterofil jente?

Hvis man er sjalu på andre jenter, burde man kanskje ikke ha sex med ham sånn in the first place? Følelser for pulevenner er jo litt drit.

Anonymous poster hash: 15e1e...e28

Enkelt og greit et spørsmål. "vil du ha trekant med oss?" vil gi dem svaret på alt de lurer på.

Dessuten ei lesbisk jente ønsker da som oftest å bli penetrert? Dildoer er jo ikke en ukjent ting for lesbiske kvinner?

Sex i en slik setting er kun sex. Ønsker hun å sette rammer for opplevelsen så er jo det null problem, noe de jo uansett burde gjøre. Hva er greit og hva er ikke greit.

Uansett er spørsmålene dine totalt off-topic.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du rir han, mens henne sitter på fjeset hans, mens dere tafser på hverandre å kysser.

Et smart råd er å bli enig om at STOPP betyr slutt med alt å bli enig om hva som er greit å ikke , det er fort at et nei ikke blir respekter.At et "nei" blir følgt opp av et "kom igjen a", som fører til et "ja"..



Anonymous poster hash: cd7c8...6e8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil foretrekke han, hun vil forhåpentligvis foretrekke meg og han oss begge (kanskje mest meg) :)Anonymous poster hash: a9016...7e1

Jeg håper hun ikke er en venninne av deg. Jeg ville ha blitt rasende hvis noen trodde jeg var så desperat som du tydeligvis tror at hun er.

Og til deg som skriver at det er off-topic å spørre om ei lesbisk jente liker å suge og bli penetrert av menn - TS spør hva de kan gjøre i senga, så det er da virkelig høyst relevant.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper hun ikke er en venninne av deg. Jeg ville ha blitt rasende hvis noen trodde jeg var så desperat som du tydeligvis tror at hun er.

Og til deg som skriver at det er off-topic å spørre om ei lesbisk jente liker å suge og bli penetrert av menn - TS spør hva de kan gjøre i senga, så det er da virkelig høyst relevant.

Hun var innom temaet voldtekt. Ganske off-topic.

Det at man avtaler regler og rammer innenfor en trekant er selvfølgelig noe en burde gjøre. Det er jo ikke noe krav at man må bli sugd av begge jentene. Dog trur jeg neppe lesbiske jenter er lesbiske fordi de syns pikk er ekkelt og særlig ikke om hun sier ja takk til en trekant med en gutt som deltager. Altså får man svaret hun ønsker allerede i "ja" eller "nei" fra jenta hun tenker på å spørre.

Hvorfor hun ønsker trekant skriver hun ingenting om.

Hvorfor hun ønsker ei lesbisk jente skriver hun ingenting om.

Om jenta foretrekker pikk eller hater pikk spør hun ikke om.

Hun spør om stillinger. Hvor vanskelig er det å svare på det trådstarter spør om for enkelte?

Endret av Timza
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor hun ønsker trekant skriver hun ingenting om.

Hvorfor hun ønsker ei lesbisk jente skriver hun ingenting om.

Jo, det gjør hun. Hun er redd for å bli sjalu og for å være tredje hjul på vogna. Hun er redd for å bli tredje hjul på vogna, og da er det selvsagt greit å få inn ei jente som kun er der for å oppfylle fantasiene til en fyr hun ikke engang tenner på. Endret av Cathrine88
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt og greit et spørsmål. "vil du ha trekant med oss?" vil gi dem svaret på alt de lurer på.

Dessuten ei lesbisk jente ønsker da som oftest å bli penetrert? Dildoer er jo ikke en ukjent ting for lesbiske kvinner?

Sex i en slik setting er kun sex. Ønsker hun å sette rammer for opplevelsen så er jo det null problem, noe de jo uansett burde gjøre. Hva er greit og hva er ikke greit.

Uansett er spørsmålene dine totalt off-topic.

Jeg er bi og kjenner en del lesbiske. Alle jeg kjenner som er lesbisk grøsser bare av tanken på å komme i kontakt med en kuk. Tror derfor det beste er å finne ei som er bi. Da tenner hun jo (forhåpentligvis) på begge.

Anonymous poster hash: 07f4a...8aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som at en heterofil jente vil ha sex med en lesbe?

Anonymous poster hash: 44be8...918

Ts er bi, siden hun tenner på begge kjønn.

Anonymous poster hash: 064bd...577

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.

Hun skal jo ikke ha sex med han, men med oss.

Jeg vil foretrekke han, hun vil forhåpentligvis foretrekke meg og han oss begge (kanskje mest meg) :)

Anonymous poster hash: a9016...7e1

Med mindre han skal sitte på en stol og se på har hun nødvendigvis sex med begge. Tror du er på jakt etter ei jente som er bi.

Og de fleste lesbiske er dritt lei av å bli sett på som leketøy for heteroer av begge kjønn, så dette skal du være forsiktig med å spørre venninner om.

Anonymous poster hash: 064bd...577

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

For å fortelle om min trekant med en mann, så var det jeg og venninna mi da :fnise:

Vi startet med å kysse på hverandre mens han så på. Hadde musikk på og danset tett inntil hverandre mens vi klinte. Så tok vi av hverandre klærne mens han runket og så på oss.

Så gikk vi bort til han og sugde han litt hver sin gang mens han fikk ta oss på puppene.

Jeg og hun fingret litt på hverandre og lot han få lov til å gli inni meg bakfra mens jeg koste med henne. Han sprutet jo med engang, så da ventet vi litt før vi begynte alle tre å kose i sengen senere igjen :)

Da fikk han slikke oss begge og ta venninna mi i misjonær mens jeg koste med puppene hennes.

Jeg slikket henne ikke men det er fordi jeg er heterofil og ikke tenner på damer. Men det tenner å gjøre ting som menn tenner på så dermed var situasjonen tennende i seg selv.

Har også hatt trekant med to menn, men de var bare opptatte av meg og byttet på meg.

Drømmen er å ha en trekant med to menn som vil kose litt med hverandre også :fnise:

Men du får ha lykke til med dette, blir sikkert kjempebra .men vær obs på at det kan komme sjalusi i bildet senere

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å fortelle om min trekant med en mann, så var det jeg og venninna mi da :fnise:

Vi startet med å kysse på hverandre mens han så på. Hadde musikk på og danset tett inntil hverandre mens vi klinte. Så tok vi av hverandre klærne mens han runket og så på oss.

Så gikk vi bort til han og sugde han litt hver sin gang mens han fikk ta oss på puppene.

Jeg og hun fingret litt på hverandre og lot han få lov til å gli inni meg bakfra mens jeg koste med henne. Han sprutet jo med engang, så da ventet vi litt før vi begynte alle tre å kose i sengen senere igjen :)

Da fikk han slikke oss begge og ta venninna mi i misjonær mens jeg koste med puppene hennes.

Jeg slikket henne ikke men det er fordi jeg er heterofil og ikke tenner på damer. Men det tenner å gjøre ting som menn tenner på så dermed var situasjonen tennende i seg selv.

Har også hatt trekant med to menn, men de var bare opptatte av meg og byttet på meg.

Drømmen er å ha en trekant med to menn som vil kose litt med hverandre også :fnise:

Men du får ha lykke til med dette, blir sikkert kjempebra .men vær obs på at det kan komme sjalusi i bildet senere

Tusen takk for bra svar! Det er mangelvare på det her inne. Kun kritikk og kjeft :P

Men er ikke ting litt rart mellom deg og venninna di? Eller var mannen kanskje ikke kjæresten din? :)

Har hatt firkant to ganger, og det var ikke noe problem. Men tror det er enklere når man er fire enn tre.

Anonymous poster hash: a9016...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det gjør hun. Hun er redd for å bli sjalu og for å være tredje hjul på vogna. Hun er redd for å bli tredje hjul på vogna, og da er det selvsagt greit å få inn ei jente som kun er der for å oppfylle fantasiene til en fyr hun ikke engang tenner på.

Å, herregud!!! Jeg blir overgitt av alle de tåpelige svarene som kommer i denne tråden.

Vi er jo ikke fem år! Tror du ikke at vi har lært oss manerer? Tror du ikke hun sier nei om hun IKKE vil?

I denne trekanten vil det være mest aktivitet mellom jentene, mens gutten ser mye på, siden han tenner på å se oss sammen. Er det da ikke viktigere at hun tenner litt mer på meg enn han?

Men hva får dere til å tro at en lesbisk har lyst til å suge eller bli penetrert? Er litt som å få med en heterofil gutt på trekant og spørre om han vil han vil suge og bli penetrert.

Og du skriver at du vil synes det er lettere å ikke bli sjalu på hun lesbiske, TS. Men hvis du og han ikke er i forhold eller kommer til å bli det, hvorfor bli sjalu på en heterofil jente?

Hvis man er sjalu på andre jenter, burde man kanskje ikke ha sex med ham sånn in the first place? Følelser for pulevenner er jo litt drit.

Anonymous poster hash: 15e1e...e28

Ikke alt er svart/hvitt, AB. Det er jo noe alle må skjønne? Må jeg enten være stormforelsket eller ikke bry meg om han i det hele tatt?

Vi er ikke kjærestemateriale, men jeg er veldig tiltrukket av han. Seksuelt. Da vil jeg ikke han skal foretrekke den andre halvparten i senga over meg. Bryr meg ikke når jeg ser han med andre jenter, men jeg bryr meg i senga om jeg føler jeg blir satt litt til siden.

Så please ikke kom med pekefingeren.

(Og når det kommer til penetreringsspørsmålet skjønner jeg ikke hvorfor du, en helt ukjent person, skal tale hennes sak? Om hun ikke vil, sier hun nei. Er hun med, sier hun ja. Er hun usikker, sier hun det. Vil hun kun holde på med meg, er det greit. Vi er jo voksne for Gods sake)

Ts er bi, siden hun tenner på begge kjønn.

Anonymous poster hash: 064bd...577

Jeg er ikke bi, men jeg tror det er lettere for meg å rote med ei jente, enn det er for han å rote med en annen mann.

Jeg gjør dette kun for å oppleve ting, spenning og for han. Ikke fordi jeg dør etter å ha sex med ei jente.

Jeg håper hun ikke er en venninne av deg. Jeg ville ha blitt rasende hvis noen trodde jeg var så desperat som du tydeligvis tror at hun er.

Og til deg som skriver at det er off-topic å spørre om ei lesbisk jente liker å suge og bli penetrert av menn - TS spør hva de kan gjøre i senga, så det er da virkelig høyst relevant.

Nei, jeg ville aldri tatt ei venninne med i dette. Hvorfor tror du at jeg tror hun er desperat?

Er man desperat kun fordi man er med på en trekant?? Det er vel ikke kun folk som er kjærester med to personer samtidig som har trekant? "Alle" gjør det jo!

Enkelt og greit et spørsmål. "vil du ha trekant med oss?" vil gi dem svaret på alt de lurer på.

Dessuten ei lesbisk jente ønsker da som oftest å bli penetrert? Dildoer er jo ikke en ukjent ting for lesbiske kvinner?

Sex i en slik setting er kun sex. Ønsker hun å sette rammer for opplevelsen så er jo det null problem, noe de jo uansett burde gjøre. Hva er greit og hva er ikke greit.

Uansett er spørsmålene dine totalt off-topic.

Takk for at du taler min sak, Timza :)

Det er jo som om folk her tror at vi ikke tar hensyn til hverandre, og at den andre jenta ikke kan snakke?

Jeg synes denne enkle tråden om sexstillinger er blitt en kjeftetråd for bitre, gamle KG-kjerringer.

Anonymous poster hash: a9016...7e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke kjærestemateriale, men jeg er veldig tiltrukket av han. Seksuelt. Da vil jeg ikke han skal foretrekke den andre halvparten i senga over meg. Bryr meg ikke når jeg ser han med andre jenter, men jeg bryr meg i senga om jeg føler jeg blir satt litt til siden.

Isåfall er jo antallet aktuelle stillinger litt redusert, hvis han må foretrekke deg i senga.

Du får tenke ut noen stillinger der hun ikke blir foretrukket, lykke til!

Håper du opplyser henne om det så hun vet at hun ikke skal bli foretrukket.

Anonymous poster hash: 15e1e...e28

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oioioi så mange som skulle kritisere her da..

Er selv bifil kvinne, gift (med mann, bare for å påpeke det) og har hatt trekant flere ganger uten problemer etterpå. Hatt med to menn, men de var begge straighte og derfor bare opptatt av meg, og med ei annen bifil jente (sammen med mannen min). Det gikk veldig bra, for vi var alle tre opptatt av hverandre, så ingen ble satt utenfor. Men så var det avklart grenser på forhånd, og denne jenta var singel og bare interessert i sex'en (og ikke noe forhold).

Hun og jeg byttet på å suge mannen min, slikke hverandre og å bli tatt av han. Og mens han lå og hvilte, holdt vi på med hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Tusen takk for bra svar! Det er mangelvare på det her inne. Kun kritikk og kjeft :P

Men er ikke ting litt rart mellom deg og venninna di? Eller var mannen kanskje ikke kjæresten din? :)

Har hatt firkant to ganger, og det var ikke noe problem. Men tror det er enklere når man er fire enn tre.

Anonymous poster hash: a9016...7e1

Nei, vi var begge singel og han var også singel :) Har også hatt partnerbytte og der ble det sjalusi fra hans side. Så ikke å anbefale om dere ikke er HELT sikre :)

Endret av Heartbeat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ville aldri tatt ei venninne med i dette. Hvorfor tror du at jeg tror hun er desperat?

Er man desperat kun fordi man er med på en trekant?? Det er vel ikke kun folk som er kjærester med to personer samtidig som har trekant? "Alle" gjør det jo!

Han jeg holder på med er, som mange menn, veldig hypp på å prøve trekant.

Naturligvis ønsker han helst ei jente, og da vil jeg helst at det skal være ei som er lesbisk.

Han vil gjerne se meg slikke noen andre, så det er jo et must. Men hva ellers?

Nei, men hun må være temmelig desperat for å ønske å være med på noe hvor det eneste hun får ut av det er å bli slikka av ei jente som ikke tenner på henne, ikke vet hva hun driver med, og som kun bruker henne som et verktøy for å vise pulekompisen sin hvor vill og eksperimenterende hun er i senga.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekant, firekant osv....hva skjer med denne verden? Hver andre tråd handler jo om partneren har lyst å prøve dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...