Gå til innhold

Er nesten besatt av tanken på guttesex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest 100%naturlig

Ja, klart det. Mye enklere enn at den ene halvdelen brøler "du er heterofil, hold deg unna gutter!" mens den andre vifter med et regnbueflagg. :P

Haha, ikke sant, var vel ikke der jeg skulle svart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan bli så kåt på det at jeg svimler når jeg fantaserer. Jeg er besatt og fascinert av kuken, hvordan den fungerer og spruter.. Jeg smakte på egen sæd en gang, og jeg kunne garantert svelget en annen gutt sin sprut. Rompehullet er rett og slett herlig å utforske, og den råeste fantasien min går ut på å bli tatt bak. Vet ikke, men føler det er noe dyrisk ved det. Tenner absolutt mest på jente-rollen i senga når jeg tenker på gutter.. Jeg vil bli brukt litt..

Jeg har aldri prøvd fordi jeg ikke har turt, og har ingen venner eller kontaktnett det er enkelt å åpne seg for. Å treffe gutter fra nettet er altfor skummelt, og hvis jeg skulle prøvd måtte det vært med en jeg stolte helt og holdent på.

Ellers er jeg en ganske kjekk gutt, som de færreste ville trodd at hadde slike fantasier (ikke at det er èn bestemt type mennesker som gjør det). Det som gjør meg ekstra tent på gutter, er egentlig tilgangen. Man kan få seg et ligg når man enn måtte ønske, dersom man tør. Med jenter må man stort sett gjøre en hel del jobb for å få tilgang til, og en mye større andel jenter enn gutter vil bare ha forhold.

Nå må dere sikkert tro at jeg er homofil, men det stemmer ikke. Jeg er garantert ikke 100 % heterofil heller, men jeg kan kun forelske meg i jenter, mens seksualiteten drar seg mer mot gutter. Jeg har hatt bra sex med jenter, men det blir liksom en annen type sex (slik jeg føler det, men det kan jeg ikke si sikkert før jeg har prøvd med gutt).

Beklager om dere er støtt av innlegget, eller er lei av slike tråder.. Men det er jammen ikke lett å bli hemmet av mentale sperrer, hva gjelder seksualitet.. Dere mener sikkert jeg bare burde prøve, men jeg har så lyst at det skal være en jeg stoler ordentlig på, og kan prøve alt med..

Og hvordan ser jentene på en gutt som meg, spesielt det at jeg tenner mer på guttene..? Det er vel sikkert en dealbreaker?

Innerst inne håper jeg dette bare er en fantasi som jeg må få prøvd, og kunne leve heterofilt etter det.

Anonymous poster hash: 45665...032

Det er ikke noe gale med deg. Men hvorfor håper du at du skal leve heterofilt når du har fått realisert dette? Er du bifil så er du fortsatt god nok som deg selv. Så lenge du er ærlig med deg selv så går dette kjempebra.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde prøve. Det er ikke vanskelig å finne en mann som fantaserer om det samme som deg. Guttesex er sykt godt!



Anonymous poster hash: 6ebbc...62b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...