Gå til innhold

Str på dameundertøy til menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sikkert litt vanskelig å svare på, men om man skal kjøpe dameundertøy til en mann med normal kroppsvekt/trener regelmessig, hva slags str bør jeg kjøpe?

Har heller ikke mulighet til å ta mål av han, så må nesten bare gjette - så om noen har erfaring/vet hva som funker hadde det vært supert :)

Anonym poster: 399a2c78052a8d1817b6aa9b22a2f9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor gikk jeg inn på denne tråden...

Lurer jeg også på, hvorfor du gjorde det :P Og hvorfor jeg gjorde det, for den skas skyld

Anonym poster: 50c3b25b15a2ae54a6edd2a3ba4361e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke akkurat størrelsen på musklene som bestemmer hvor liten dametruse han klarer å presse seg inn i uten at det blir vanvittig ukomfortabelt. Kjenner du ham veldig godt? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert litt vanskelig å svare på, men om man skal kjøpe dameundertøy til en mann med normal kroppsvekt/trener regelmessig, hva slags str bør jeg kjøpe?

Har heller ikke mulighet til å ta mål av han, så må nesten bare gjette - så om noen har erfaring/vet hva som funker hadde det vært supert :)

Anonym poster: 399a2c78052a8d1817b6aa9b22a2f9aa

Dersom du snakker om truse vil jeg vel gjette på large eller XL. Er det snakk om korsetter, BH og liknende blir det nok litt vanskelig. Strømpebelter er vel greit ut fra livvidde og strømper eller stayups bør vel være large eller XL. Er det cross-dressing på gang?

Ludmila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er snakk om bh/truse og hofteholdere, strømper også men de ser ut til å komme i one size. Takk for alle svar så langt :)

Er det cross-dressing på gang?

Han tenner på å bli ydmyket og bli tvunget til å bruke dameundertøy og skifte mens andre ser på, så tenkte overraske han litt :biggrin:

Anonym poster: 399a2c78052a8d1817b6aa9b22a2f9aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...