Gå til innhold

Din beste foundation for plettfri hud, UTEN at den syns på huden.


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Noen anbefalinger om menn har lyst til å bruke foundation? Noen som evt. har kjærester som gjør det?



Anonymous poster hash: 77830...48e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen anbefalinger om menn har lyst til å bruke foundation? Noen som evt. har kjærester som gjør det?

Anonymous poster hash: 77830...48e

Da ville jeg valgt en farget dagkrem eller en BBcream, de syns ikke så veldig på huden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste mest naturlige foundation jeg har prøvd er armani luminous silk (longlasting). Denne synes ikke, gir glød og et feilfri airbrushed hud



Anonymous poster hash: 23141...f68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Prairie Skin Caviar Concealer Foundation SPF 15. Dog meget pricey. På pluss-siden er den meget drøy i bruk og holder i et halvt år. Fåes kjøpt bl.a på Gimle Parfymeri.



Anonymous poster hash: fd7e5...268
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine erfaringer er at de fleste foundationene synes mindre på huden hvis du blander den med ansiktskrem. Blander mine med clinique dramatically difirrerent moisturizing gel og merker at foundationen trekker bedre inn i huden og blander seg bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt Clarins Extra Firming Foundation SPF 15. Snublet over den på et tilbudsbord på Kicks, og måtte tilbake å kjøpe flere neste dag. Jeg har ujevn hud med synlige porer og noen linjer i panne og rundt øynene. Denne gir en herlig glød og er hverken for matt eller shiny. Middels dekkevne :)

Takk for tips :) Kanskje jeg skal prøve den neste gang.Har i det siste brukt Clarins Everlasting Foundation spf 15.Den er matt men legger seg litt i porer og linjer,slik at de blir mer synlige (ihvertfall på min hud,som er blandingshud med litt fet t-sone).

TS:

Jeg har tidligere vært veldig fornøyd med foundations fra Chanel,fordi de er så tyntflytende og lett å fordele,og jeg slipper følelsen av tykke lag eller for tørr hud.

Ellers synes jeg Luxe Liquid foundation,og Protective Liquid foundation fra GloMinerals så naturlige ut. Sistnevnte dekker så og si alt,men kan tynnes ut med litt fuktighetskrem.Clinique sin Age Defense BB cream er jeg også fornøyd med når det gjelder dekkevne og holdbarhet.Den kan føles litt tykk,men blir bra når den tynnes ut litt.

Endret av Sandie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...