Gå til innhold

99% jenter har sideskill!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nemlig! Folk er forskjellige, men det vises altså ikke på hårpryden. Der skal alle i gitt aldersgruppe se mest mulig like ut.

Noe denne tråden kanskje bekrefter?

Anonymous poster hash: 5bb45...1e7

Og? Vi mennesker følger trender. Folk flest vil ikke skille seg ut. Jeg er for at folk skal være seg selv og finne sin egen stil, men det er kun de mest ekstreme som drar den veldig langt.

Jeg hadde røde dreads før, men nå har jeg langt, brunt hår og sideskill. Får lettere jobb sånn, dessuten er det en sveis som er enkel å ta vare på.

Anonymous poster hash: 25ccf...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ser nesten alle jenter 13-30 nesten prikk like ut? Tenker da på halvlangt/langt hår med sideskill og evt. hestehale.

Det ser nesten ut som en slags uniform.

Anonymous poster hash: 5bb45...1e7

Jeg har midtskill. Har alltid hatt midtskill, og liker det best. Går aldri med hestehale og aldri med sideskill.

Kanskje fordi jeg er over 30?

Hvordan vil du folk skal gå, da? Pannlugg? Håret bakover?

Det er ikke så mange varianter å velge mellom, så vil du vi skal barbere hodet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi midtskill er ikke fint på noen!!! Seriøst. Det ser ikke bra ut samme hvordan du ser ut syns jeg.



Anonymous poster hash: 939eb...c65
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan ansiktsform må man ha for å kle midtskill da?

Anonymous poster hash: dedee...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde midtskille på meg selv i dag, ikke fint. Ser så dratt ut og kjedelig.

Anonymous poster hash: e07c2...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vena Cava

So what?:P

Man har bare 2 muligheter: midtskill eller sideskill.

Alt man skal gå rundt å bry seg om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ha begge deler, men ulempen med sideskill er at siden jeg har så tynt og glatt hår så stikker øret ut gjennom håret på den ene siden, ser helt dust ut så må ha mye volum for å få det fint. Også hvis jeg lar håret "bestemme" altså ikke grer det på plass når det er vått blir det automatisk midtskill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er nå sideskill, det jeg synes er rart at så utrolig mange har heeelt likt hår ellers. Langt/halvlangt hår som er klin slett og gjerne ihjelglattet, det er utrolig kjedelig og svært ukledelig på mange. Ser jo knapt noen som har krøller/kort hår/pannelugg (ikke nødvendigvis samtidig, altså ;)), det må jo være noen som kler en eller flere av de tingene bedre enn uniformssveisen. :klo:



Anonymous poster hash: 2e890...625
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whatevz

Mulig jeg ser ut teit ut som har midtskill men jeg synes det ser bedre ut på meg enn side skill. jeg har ikke midtskill om håret legger seg klistret til hodebunnen nei, det ser ikke bra ut. Lager litt volum I håret først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har midtskill og har alltid hatt det. kler virkelig ikke sideskill!!

Har du tenkt på at det du ser i speilet er speilvendt så teoretisk sett så burde du legge midtskill til høyre om du synes du kler den best til venstre?

Anonymous poster hash: f2733...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har du tenkt på at det du ser i speilet er speilvendt så teoretisk sett så burde du legge midtskill til høyre om du synes du kler den best til venstre?Anonymous poster hash: f2733...ada

Stemmer dette? Gjør alle dette?

Anonymous poster hash: d2c4f...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22år, jeg har nokså "firkanetet" hodeform, så jeg passer ikke sideskill, så jeg har midtskill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Nå er heldigvis sideskill-fasen over for lengst :nordvesta:

Anonymkode: ec811...527

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress
På 3/19/2015 den 13.00, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ser nesten alle jenter 13-30 nesten prikk like ut? Tenker da på halvlangt/langt hår med sideskill og evt. hestehale.

Det ser nesten ut som en slags uniform.
Anonymous poster hash: 5bb45...1e7

 

Det er vel slik at dei færraste har den naturlege skillen sin midt i, og då er det som oftast greiast å få håret til å liggje pent dersom ein brukar den naturlege skillen. Og siden dei fleste av oss ikkje er såå symmetriske, ender ein med sideskill. Eg har til dømes den naturlege skillen min heilt over på sida. Eg kjem unna med sideskill som er meir midt på enn det, men midtskill ser seriøst teit ut: då er det heilt tydeleg at håret på den eine sida blir pressa dit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen av oss har faktisk ikke så mye valg. Har en kverv, og kan hverken ha midtskill eller pannelugg. Synes også det er greiest å ha skillen der den legger seg naturlig. 

Anonymkode: 6c696...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sideskill er mest flatterende på både kvinner og menn, så derfor! Mange oppdaget nok det for noe år siden. Nå har det vel vært mote med midskill igjen en stund, mange passer det også, men enda penere med sideskill. Håper ikke menn slutter med sideskill da, da det er absolutt mest flatterende.

Anonymkode: 9c53e...b53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midtskill ser litt sånn 'nerd i skoleuniform' ut. En som tar med eple til læreren og spisser alle blyantene før hver time.

Anonymkode: 2ced8...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2015 den 13.04, AnonymBruker skrev:

Og fordi de aller færreste av oss har en ansiktsform som tillater midtskill?

 


Anonymous poster hash: 35725...d2e

 

Ansiktsformen forbyr midtskill? Blir det straff om man likevel gjør det?

Anonymkode: ae84e...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...