Gå til innhold

Sub som skal prøve å ta styringa..


Subtessa

Anbefalte innlegg

Trenger litt råd her. Kjæresten min ønsker at jeg tar styringa i senga av og til. Dette er litt utefor min konfortsone, da jeg er har dårlig selvbilde pga vekt. Jeg sliter litt med å være på topp fordi han da har så god utsikt.. Han selv sier han elsker kroppen min, men hjelper lite når jeg ikke liker den selv.

Det jeg da trenger råd om er hvordan jeg skal gå frem. Dette er noe nytt for meg siden jeg egentlig er submissiv og ikke har tatt så mye styringen før..

Han er veldig allsidig og liker det meste, men jeg blir så usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare slå deg løs og ha det gøy. Kanskje du kan prøve med mindre lys i rommet først. Stol på det han sier og finn frem tigeren i deg! Lykke til!  :transe:



Anonymous poster hash: 6b328...5cc
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ta styringa på andre måter enn å ri han. Kommander han til å slikke deg feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som meg, fast noen dager



Anonymous poster hash: f3230...615
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta på deg det mest sexy undertøyet du har, sett på ham bind for øynene og hent frem din indre domina.

Jeg er selv sub-jente i forhold med en mann som også heller mot sub, men jeg har lært meg å være litt switch. Hvis han ber meg om det henter jeg frem min alterego-domina. Jeg hadde det mye morro med å dikte henne opp, motivasjonen hennes for å behandle menn som hun gjør (hun synes menn fortjener å smake sin egen medisin) og hvorfor hun elsker kroppen sin (den er helt rå og kler blondeundertøy) osv..

Men hvis jeg kan velge så er det jeg som ligger bundet fast og tigger om nåde mens han gjør som han vil med kroppen min ;) jeg er og blir sub selv om jeg kan ta på meg en annen rolle :)

Anonymous poster hash: 738a7...d8f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøk å se på det som noe han ønsker, og som du gjør for hans del. Mener du selv at du ser ut som en hval når du rir, så vis tillit til det han sier; Han liker å se deg slik! Så, når "han bestemmer at du skal bestemme litt", så hadde han jo ganske uomtvistelig ikke gjort det om han ikke hundre prosent ville det, ville han vel?

Så, etter et par runder, så kan det jo være at du faktisk innser at han genuint tenner på deg, og liker å se, hele deg. :)

 

Mvh, en som virkelig elsker formene på damer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...